Witam.
Proszę kogoś kto z nudów mógłby napisać/dać download do pluginu, dzięki któremy ludzie/zombi będą za wygraną runde otrzymywać AP.
Pozdrawiam =)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.12.2013 21:13
Witam.
Proszę kogoś kto z nudów mógłby napisać/dać download do pluginu, dzięki któremy ludzie/zombi będą za wygraną runde otrzymywać AP.
Pozdrawiam =)
Napisano 10.12.2013 22:25
Spawdź ![]()
Ulepszone
z cvarami opisane
proszę bardzo i nie dziekuj ![]()
#include <amxmodx>
#include <zombieplague>
#define AUTHOR "FORMOZA"
public plugin_init() {
register_plugin("Zombie AP Give RoundEnd", "1.0", AUTHOR)
register_event("SendAudio", "CTW", "a", "2&%!MRAD_ctwin") ;
register_event("SendAudio", "TTW", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_cvar("zp_winchat","1"); //jesli jeden powiadomienia na chacie ile dostalo sie AP a jesli zero to nie
register_cvar("zp_ttwin","10"); //da zombie 100 AP za wygranie
register_cvar("zp_ctwin","10"); //da ct 100 AP za wygranie
register_cvar("zp_losettwin","2"); //da zombie 100 AP za przegranie
register_cvar("zp_losectwin","2"); //da ct 100 AP za przegranie
/////////////////////////////////////////////
}
public TTW()
{
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
if(get_playersnum() > 1)
{
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new timm = get_user_team(i)
if (timm == 1)
{
zp_set_user_ammo_packs(Players[i], zp_get_user_ammo_packs(i) + get_cvar_num("zp_ttwin"))
if (get_cvar_num("zp_winchat") == 1) client_print(i, print_chat,"Dostales %i AP za Wygranie Rundy!",get_cvar_num("zp_ttwin"))
}
if (timm == 2)
{
zp_set_user_ammo_packs(Players[i], zp_get_user_ammo_packs(i) + get_cvar_num("zp_losectwin"))
if (get_cvar_num("zp_winchat") == 1) client_print(i, print_chat,"Dostales %i AP za przegranie rundy",get_cvar_num("zp_losectwin"))
}
}
}
}
public CTW()
{
new Players[32], playerCount;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
if(get_playersnum() > 1)
{
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
new timm = get_user_team(i)
if (timm == 2)
{
zp_set_user_ammo_packs(Players[i], zp_get_user_ammo_packs(i) + get_cvar_num("zp_ctwin"))
if (get_cvar_num("zp_winchat") == 1) client_print(i, print_chat,"Dostales %i AP za Wygranie Rundy!",get_cvar_num("zp_ctwin"))
}
if (timm == 1)
{
zp_set_user_ammo_packs(Players[i], zp_get_user_ammo_packs(i) + get_cvar_num("zp_losettwin"))
if (get_cvar_num("zp_winchat") == 1) client_print(i, print_chat,"Dostales %i AP za przegranie rundy",get_cvar_num("zp_losettwin"))
}
}
}
}
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrańNapisano 10.12.2013 23:42
Wszystko za***iście, tylko możesz ustawić tak, że za wygraną runde:
CT dostaje 15 AP
TT dostaje 15 AP
a za przegraną nikt nic nie traci? Bo zaraz coś spiernicze i mi się serwer schrzani jak kiedyś ![]()
Napisano 10.12.2013 23:47
Spoko tylko jak coś to cvarami sobie mozesz ustawiać
:
zp_ctwin "15" zp_ttwin "15"
Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*
Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D
Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

=================================
Diablo Install_9.zip 1,2 MB 1264 Ilość pobrań
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1886 Ilość pobrań
Perks_by_J_River.zip 178,98 KB 2620 Ilość pobrańNapisano 10.12.2013 23:51
Nie dziękuję
![]()
Napisano 10.12.2013 23:51
Nie dziękuję ![]()
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Napisany przez MrZohan, 16.03.2023 |
|
|
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Napisany przez MrZohan, 12.07.2022 |
|
|
||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 |
|
|
|||
![]() |
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Napisany przez MrZohan, 29.06.2022 |
|
|
||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Napisany przez MrZohan, 22.06.2022 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych