Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Modyfikacja Klasy

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 12.11.2013 17:28

Proszę o zmodyfikowanie klasy, zamiast czołgania to dać ciche kroki ;)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <codmod>

#define PLUGIN "Czolganie | Dla klasy [CoD Nowy]"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r | Edit by d0n tHe Pr0oo"

new bool:moze[33]
new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Cichy Zolnierz [ViP]";
new const opis[] = "Moze sie czolgac";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("HLTV","newround","a","1=0","2=0")
	register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound")
	
	register_cvar("czolganie", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_SPONLY) 
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}
public newround()
{
	for(new i = 0; i < sizeof moze; i++)
		moze[i] = false
	
	client_cmd(0,"-duck")
}

public client_PostThink(id)
{	
	new button = pev(id,pev_button)
	new oldbuttons = pev(id,pev_oldbuttons)
	
	if(ma_klase[id])
	if(button & IN_USE && oldbuttons & IN_USE && pev(id,pev_watertype) == -1)
	{
		new flags = pev(id,pev_flags)
		
		if(flags & FL_ONGROUND)
		{		
			engfunc(EngFunc_DropToFloor,id)
			
			client_cmd(id,"+duck")
			set_pev(id,pev_waterlevel,5)
			set_pev(id,pev_punchangle,{0.0,0.0,0.0})
			moze[id] = true	;		
		}
		
		if(button & IN_JUMP && moze[id])
		{				
			new Float:vVelocity[3] 				
			pev(id,pev_velocity,vVelocity)
			vVelocity[2] = float(-abs(floatround(vVelocity[2]))) 			
			set_pev(id,pev_velocity,vVelocity)						
			set_pev(id,pev_button,pev(id,pev_button) & ~IN_JUMP)
		}		
	}
	else
	{
		if(moze[id])
		{
			client_cmd(id,"-duck")
			set_pev(id,pev_waterlevel,0)
			moze[id] = false;
		}		
	}	
}

public EmitSound(entity, channel, const sound[])
{
	if(equal(sound,"common/wpn_denyselect.wav"))
		return FMRES_SUPERCEDE
	
	return FMRES_IGNORED
}

Ps. Czołganie ma zniknąć, daję plusa


  • +
  • -
  • 0

#2 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.11.2013 08:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
 
#define PLUGIN "Cichy Zolnierz"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "oeN."
        
new const nazwa[]   = "Cichy Zolnierz [ViP]";
new const opis[]    = "Nie slychac jego krokow.";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true
set_user_footsteps(id, 1)
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false
set_user_footsteps(id, 0)
}
Proszę.

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 13.11.2013 09:00

Znany jako oeN.


#3 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 13.11.2013 16:44

Błędy przy kompilacji..


  • +
  • -
  • 0

#4 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.11.2013 17:52

Przepraszam nie dodałem modułu fun.

Dopisz na samej górze:

#include <fun>


Znany jako oeN.


#5 MrGrafi2K

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:46
  • Lokalizacja:Krokowo
Offline

Napisano 13.11.2013 20:23

Nadal wyskakuję błędy jakieś, sprawdź sam. Ps Używam lokalnego compilatora


  • +
  • -
  • 0

#6 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 411
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 14.11.2013 00:01

Sprawdź ;) na 100% się kompiluje a jak nie to pobierz plik amxx stąd to sam zobaczysz :P
 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  528 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1195 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  1847 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych