Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

amx mod dark edition

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#21 `Sernik

    `Profesjonalista !

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:269
  • Imię:Ernest
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2013 16:23

A czy będzie kiedyś dostępny na wersję -p? Bo z tego co wiem jest ona bardziej optymalna..Bo odsyłasz mnie do pierwszego postu, gdzie napisałeś, ze ze względu na najnowszego HLDSa..Też używam najnowszego, a używam metamoda -p...


Użytkownik `Sernik edytował ten post 16.10.2013 16:27

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.67:27145
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.43:27015
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 193.33.176.66:27035

#22 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2013 16:46

A czy będzie kiedyś dostępny na wersję -p?

 

A czy tak trudno wgrać i po prostu sprawdzić ?

 

Jeśli działą Ci najnowsza wersja binarek wraz z M-p to amxx też powinnien

 


  • +
  • -
  • 0

#23 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 16.10.2013 17:23

Ty cwaniaku. Możesz dodac przesyłanie do handlera menu jakiś zmiennych ( np. handler(id, menu, item, cos) ) jest to przydatne gdyż nie będziemy musieli tworzyć zmiennej globalnej. Możesz też dodać get_menu_id_by_title czy coś w tym stylu, alby by handler. Albo też dodać funkcję, czy gracz ma otwarte menu. W zwykłym amxmodzie był bug, że gdy wpiszesz /menu to przykładowo ustala jakąś wartośc na 1 i ma ją wyzerwać gdy gracz naciśnie 0, albo coś tam. A gdy gracz jest w menu ( ma wartość 1 ) i wpisze np. /menu2 to wyświetla się drugie menu a "jakaś" wartość nie ulega zmiany. Ogólnie to bardzo fajny pomysł. Oczywiście liczę nad rozwijaniem tego projektu i dodawanie nowych, ciekawych funkcji, przydatnych funkcji!

A i jescze jedno, czy tworzenie pluginów/modów ( coś tam pisałeś ) nie ulega zmianie ? Czy są jakieś ograniczenia, rozszerzenia co do "mobilnosci(?)"

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#24 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.10.2013 18:42

*
Popularny

No to jeszcze moje luźne propozycje:

  • Dodać tłumaczenie wpisu amxmodmenu ładowanego z pliku custommenuitems.cfg, poprzez stock AddMenuItem oraz tłumaczyć 2 ostatnie domyślne wpisy.
  • Usunąć wpis statystyk "DarkGL" (csstats.dat).
  • Zwiększyć limit parametrów forwardów z 32 do 1024.
  • Zaktualizować hamdata.ini (niektóre offsety są niepoprawne).
  • Usunąć z maps.ini mapy, których zasobów nie ma w oryginalnej instalce nowego HLDSa, by uniknąć crashy na świeżej instalacji.
  • Usunąć nieużywane linijki z core.ini:
  • amxx_modules	addons/amxmodx/configs/modules.ini
    amxx_plugins	addons/amxmodx/configs/plugins.ini
    
  • Usunąć nieużywaną informację z binarek:
    Can't Attach Module "%s".
  • Zaktualizować zlib do 1.2.8 (używasz starego 1.2.1 z 2003 roku).
  • Dodać poprawiony colorchat.inc zarówno z YELLOW oraz NORMAL.
  • Dodać ukrytą komendę "amxx dark".


#25 sebacs2

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:244
  • Lokalizacja:nie wiem
Offline

Napisano 16.10.2013 19:55

Świetny pomysł na tą wzbogaconą wersje amxx.

 

Proponuje dodać moduł netdb i przy okazji plugin taki jak amx_ip z wykrywaniem dynamicznych adresów ip, takiego typu plugin bardzo się przydaje na serwerach i prawie każdy serwer go teraz posiada, więc proponuje dodać to w standardzie.

 

Moim zdaniem usunięcie pliku plugins.ini nie jest dobrym rozwiązaniem, często są pluginy co włącza się okazyjnie(eventowo). Przenoszenie plików .amxx po folderach może być bardziej irytujące, niż dodanie średnika czy dopisania debug do pliku.

 

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

;P Zapraszam na sieć serwerów Cs-KoRea.pl ^D^

Serwer [FFA+BF2] 31.186.83.100:27041 Serwer [Cod] 31.186.83.100:27046


#26 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.10.2013 20:40

Dodać poprawiony colorchat.inc zarówno z YELLOW oraz NORMAL.

 

zapomniałem dodać domyślnie jest dostępna natywna funkcja client_print_color

 

A i jescze jedno, czy tworzenie pluginów/modów ( coś tam pisałeś ) nie ulega zmianie ?

 

Obecnie nie


Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.10.2013 20:40

  • +
  • -
  • 0

#27 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 16.10.2013 21:27

Proponuje dodać moduł netdb i przy okazji plugin taki jak amx_ip z wykrywaniem dynamicznych adresów ip, takiego typu plugin bardzo się przydaje na serwerach i prawie każdy serwer go teraz posiada, więc proponuje dodać to w standardzie.

Moduł ten ma to do siebie, że u siebie miałem kiedyś coś takiego, jak crash serwera po wejściu jednej konkretnej osoby (znajomego), wywalenie modułu oraz pluginu rozwiązało problem. Takie przypadki może są rzadkością, ale jednak występują.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#28 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2013 10:08

Usunąć nieużywaną informację z binarek:
Can't Attach Module "%s".

Co masz na myśli ? Funkcja LoadMetamodPlugin jest używana więc warto informować użytkownika o błędzie jeśli coś pójdzie nie tak

 

Usunąć z maps.ini mapy, których zasobów nie ma w oryginalnej instalce nowego HLDSa, by uniknąć crashy na świeżej instalacji.

Sprawdzone wszystkie mapy z maps.ini są dostępne przy swieżej instalacji


Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.10.2013 11:15

  • +
  • -
  • 1

#29 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 17.10.2013 11:17

Dodać ukrytą komendę "amxx dark".

Co ta komenda miałaby robić?

Dodać tłumaczenie wpisu amxmodmenu ładowanego z pliku custommenuitems.cfg, poprzez stock AddMenuItem oraz tłumaczyć 2 ostatnie domyślne wpisy.

Proponowałem napisanie na nowo budowania tego menu oraz amx_menu. Już dokładnie tłumaczę co i jak...

1. Rejestracja nowego wpisu w menu wymagałaby podania unikalnego ID dla wpisu.
2. Każdy item w menu byłby reprezentowany przez wpis w pliku konfiguracyjnym. Nawet te dodane przez plugin
3. Możliwość dodania wpisu, do którego po prostu dodajemy handler z danego pluginu zamiast komendy do wykonania w konsoli... Albo wywołanie MultiForwardu z unikalnym ID komendy jako jeden z parametrów
4. Możliwość zamiany miejscami wpisów w menu (tych dodanych przez pluginy) poprzez zamianę miejsc w pliku konfiguracyjnym
5. Zmienić format pliku konfiguracyjnego na ini lub vdf

Ogólnie odnośnie komend w pluginach do dodawania nowych itemów: gdy wpisu o podanym ID nie ma w pliku konfiguracji, jest on dodawany na jego końcu. Dzięki temu możemy DOWOLNIE poprzestawiać sobie elementy, zmienić ich parametry... Daje to więcej możliwości ogólnie :)
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#30 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2013 12:30

*
Popularny

Co ta komenda miałaby robić?

 

Obecnie robi to

 


(17.10.2013 13:20):
DarkGL wie, o co chodzi! :)

Załączone miniatury

  • dark.jpg

  • +
  • -
  • 6

#31 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.10.2013 14:14

*
Popularny

Wieści z frontu ;)

17.10.2013
- Aktualizacja listy załadowanych standardowo pluginów
- Dodanie komendy amxx dark
- Dodanie publicznego cvara amxmodx_dark <wersja>
- Usunięcie nieużywanych linii z core.ini
- Optymalizacja C_ClientCommand
- Optymalizacja Forwardów
- Dodanie modułu Rage
- Dodanie modułu Cvar Utilities
- Dodanie modułu netdb
- Dodanie sprawdzania ip ( amx_ip ) oraz integracja pluginu z amx_who
 


  • +
  • -
  • 7

#32 Karras

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:W-ska
Offline

Napisano 17.10.2013 18:27

A co z wyłączaniem pluginów bez usuwania ich z serwera? Jeśli nie ma to proponuję, aby czytało tylko te pluginy, które przed nazwą nie mają jakiegoś znaku typu: ";" :) Tak jak było w plugins.ini, lecz teraz dokładnie w plikach pluginów.

 

@edit

 

Małe pytanko, czy obecne pluginy pod amxmodx 1.8.2 będą działały pod Twoją wersję amxmodx?


Użytkownik Karras edytował ten post 17.10.2013 18:30

  • +
  • -
  • 0

#33 Sloenthran

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 148
Zaawansowany

  • Postów:165
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:-
Offline

Napisano 17.10.2013 18:33

A co z wyłączaniem pluginów bez usuwania ich z serwera? Jeśli nie ma to proponuję, aby czytało tylko te pluginy, które przed nazwą nie mają jakiegoś znaku typu: ";" :) Tak jak było w plugins.ini, lecz teraz dokładnie w plikach pluginów.

 

@edit

 

Małe pytanko, czy obecne pluginy pod amxmodx 1.8.2 będą działały pod Twoją wersję amxmodx?

 

Przerzucasz je wtedy do folderu disabled  w plugins :)


  • +
  • -
  • 2

#34 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 17.10.2013 18:48

Małe pytanko, czy obecne pluginy pod amxmodx 1.8.2 będą działały pod Twoją wersję amxmodx?
Odsyłam Cię w Imieniu Pana Rafała do pierwszego posta.

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#35 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.10.2013 19:50

A co z wyłączaniem pluginów bez usuwania ich z serwera? Jeśli nie ma to proponuję, aby czytało tylko te pluginy, które przed nazwą nie mają jakiegoś znaku typu: ";" :) Tak jak było w plugins.ini, lecz teraz dokładnie w plikach pluginów.

Zapewne teraz czyta wszystkie pliki z rozszerzeniem .amxx, więc zmieniaj rozszerzenia na .amxx2 i będzie dobrze. Można też przenosić do innego folderu, jak już zostało to napisane nawet w pierwszym poście, ale jest to bardziej uciążliwe.
  • +
  • -
  • 2
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#36 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2013 09:47

Można też przenosić do innego folderu, jak już zostało to napisane nawet w pierwszym poście, ale jest to bardziej uciążliwe.

 

bardziej uciażliwe jest złapanie i przeciągnięcie pliku z jednego folderu do drugiego ?

 

Zapewne teraz czyta wszystkie pliki z rozszerzeniem .amxx

 

Potwierdzam


  • +
  • -
  • 0

#37 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.10.2013 13:08

Można też przenosić do innego folderu, jak już zostało to napisane nawet w pierwszym poście, ale jest to bardziej uciążliwe.

bardziej uciażliwe jest złapanie i przeciągnięcie pliku z jednego folderu do drugiego ?

Na pewno mniej uciążliwe jest zmienianie rozszerzenia pliku. A co do tego przeciągania, co jeśli chcesz uruchomić wcześniej przeniesiony plugin? Oczywiście też to zależy zapewne od programu.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#38 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2013 13:12

co jeśli chcesz uruchomić wcześniej przeniesiony plugin?

 

Co masz na myśli ?


sebul (18.10.2013 13:20):
Przeniesienie z powrotem do pluginów.

  • +
  • -
  • 0

#39 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 18.10.2013 13:40

:arrow: sebul, przenoszenie w 2 stronę jest równie łatwe, jeśli używasz np. FileZilli, gdzie nad widokiem katalogu masz drzewo katalogów, po prostu przeciągasz na katalog wyżej od disabled w drzewie i po sprawie :)

 

Co do tego trybu wczytywania pluginów, dodałbym spowrotem funkcjonalność plugins.ini tak, aby można było włączać i wyłączać odpowiednie pluginy na mapach, ale... no właśnie :)

 

1. Jeśli plugins.ini nie istnieje, wczytywane są wszystkie pluginy z folderu plugins, działają jednak dalej pliki plugins-*.ini i maps/plugins-*.ini, jednak trochę inaczej... Ignorowane są zwykłe wpisy włączające plugin, który znajduje się w plugins (bo przecież już jest włączony), ale respektowane są wpisy:

nazwa_pluginu.amxx disabled

Dzięki temu dalej można wyłączać pluginy na danych mapach.

DODATKOWO! Jeśli plugin znajduje się w podkatalogu noautoload, domyślnie będzie wyłączony, ALE! gdy pojawi się wpis o nim w plugins-*.ini lub w  maps/plugins-*.ini, zostanie on włączony!

2. Jeśli plugins.ini istnieje, wczytywane jest jak wcześniej. Dzięki temu osoby, którym nowy sposób nie pasuje, będą mogły powrócić do poprzedniego sposobu. Dla mnie nowy sposób posiada kilka wad: często po nazwie pluginu nie do końca idzie odgadnąć co on właściwie robi, a tak mogłem sobie przy każdej linijce w plugins.ini dodać stosowny komentarz opisujący o co chodzi z danym pluginem.

 

 


Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 18.10.2013 13:41

  • +
  • -
  • 3
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#40 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.10.2013 16:04

18.10.2013
- Dodanie modułu Counter-Strike Team Changer
- Dodanie Player Models API 1.2


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: amx, mod, dark, edition

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych