Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

amx mod dark edition

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
73 odpowiedzi w tym temacie

#41 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.10.2013 19:56

 

 

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów. 


  • +
  • -
  • 4

#42 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 19.10.2013 20:14

Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.
Darek tego nie przewidział ^^ czy znowu nas czymś zaskoczy? :D

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#43 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 19.10.2013 20:33

Może ładuje według nazwy.

Czyli wystarczy nazwać plugin 1xxx i 2xxx i nawet jest lepiej, bo osoby nieogarniające nie muszą się bawić w pliku w kolejności i dopisywanie :D

 

Tylko co z debbug itd. ? :D


Użytkownik HubertTM edytował ten post 19.10.2013 20:33

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#44 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 158
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 19.10.2013 22:24

Tylko co z debbug itd. ? :D

 

 

 


Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug ;).

  • +
  • -
  • 0

angel-little.png


#45 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1279
Godlike

  • Postów:2371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Tomaszów Mazowiecki
Offline

Napisano 20.10.2013 09:03

 

Tylko co z debbug itd. ? :D

 

 

 


Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug ;).

 

Genialne, tylko, że nie o to mi chodziło...

Chodziło mi o kolejność ładowania..., a jak są dwa foldery to ta kolejność raczej będzie pomieszana.


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#46 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 09:21

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.

 

Pluginy są ładowane według kolejności alfabetycznej

 

Chodziło mi o kolejność ładowania..., a jak są dwa foldery to ta kolejność raczej będzie pomieszana.

 

Najpierw jest ładowany folder plugins potem debug


  • +
  • -
  • 0

#47 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.10.2013 09:34

Pejot ma rację. Skoro ładuje alfabetycznie, to, w przypadku coda, najpierw będzie ładowało klasy(codclass_) a potem silnik(QTM).

Dobrze by było, gdybyś stworzył plik, który wczytywałby w pierwszej kolejności pluginy, które są tam wpisane. Reszta alfabetycznie


(20.10.2013 09:39):
Dobry pomysł. Taki plik możnaby nazwać np. plugins.ini
(20.10.2013 09:42):
+ a co w przypadku, kiedy chciałbym ładować plugin X w trybie debugowania, zależnym od pluginu Y (czyli musi być po nim), ale przed pluginem Z (który musi być po X) podczas, gdy wspomniane pluginy Y i Z mają być bez debugowania? nieraz taka konieczność istniała, a obecna forma nie pozwala na to nawet zmieniając nazwy tych pluginów.
(20.10.2013 09:43):
np.
y.amxx
x.amxx debug
z.amxx
Gdzie muszą one być ładowane w takiej właśnie kolejności.

  • +
  • -
  • 1

#48 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 09:40

Pejot ma rację. Skoro ładuje alfabetycznie, to, w przypadku coda, najpierw będzie ładowało klasy(codclass_) a potem silnik(QTM).

Dobrze by było, gdybyś stworzył plik, który wczytywałby w pierwszej kolejności pluginy, które są tam wpisane. Reszta alfabetycznie

 

Dobrze to było by pomyśleć i zmienić nazwę pliku ;)

 

Chociaż zobaczymy może rozwiąże to w inny sposób bez plugins.ini


  • +
  • -
  • 0

#49 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.10.2013 10:10


Dobrze to było by pomyśleć i zmienić nazwę pliku

To na pewno, jednakże wczytywanie wyjątków z plugins.ini byłoby wygodniejsze


  • +
  • -
  • 1

#50 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 10:12

Więc używaj normalnej wersji AMXX'a


  • +
  • -
  • 3

#51 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.10.2013 10:23

Ale pomyśl. Jakiś nowy pobiera sobie twoją wersję amxx. Wgrywa wszystko ładnie pięknie i...nie działa. O co chodzi?? I zasypywanie pytaniami działy na amxx.pl

Ja sobie poradzę, ale pomyśl o innych użytkownikach twojego amx'a.


  • +
  • -
  • 0

#52 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 20.10.2013 10:51

 

 

 

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )

Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów. 

 

Wystarczy wypakować wszystkie pluginy na raz do pamięci, skojarzyć odwołania funkcji do bibliotek i załadować te które są kompletne, a nie tak jak teraz że pluginy (pliki) ładowane są po kolei :F

Co do debugowania, zamiast kopiować do folderu fajniejszą opcją było by chyba zmiana formatu na np. "amxx.d" lub "amxxd", chodź po zmodyfikowaniu ładowania ( tj. napisałem wyżej ), to nie będzia miało większego znaczenia.

 

Nie wiem. czy naprawili to w 1.8.2 bo nie sprawdzałem, aczkolwiek w wersji 1.8.1 zwykłej i nightly handle nowego menu nie zwracał MENU_BACK i MENU_NEXT.


  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#53 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 20.10.2013 10:54

Może poprawisz że id broni 2 to jest tarcza?

http://amxx.pl/topic...azwe-csw/page-2


(20.10.2013 13:16):
Przecież tarcza nie ma swojego numeru, zwłaszcza 2, której nie ma żadna z broni. Nie bez powodu tarcza nie ma żadnego numeru i nie bez powodu 2 nie ma przypisania.

  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#54 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 11:04

MarWit właśnie o coś takiego mi chodziło
  • +
  • -
  • 0

#55 GT Team

    Ten lepszy xD

  • Zbanowany

Reputacja: 321
Wszechpomocny

  • Postów:1435
  • GG:
  • Imię:Tomasz i Grzegorz
  • Lokalizacja:Wojkowice
Offline

Napisano 20.10.2013 11:07

Ale przecież w zwykłym amxx istniała opcja plugins-costam.ini | W nim możemy ustalić kolejnośc i jak chcemy, możemy dodać debug :) Co Ty na te opcję ?

Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości

 


#56 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 20.10.2013 12:55

Jesli tak ma zostac to musisz liczyc sie z tym, ze twoj amx nie bedzie sie cieszyl duza popularnoscia. Po co sobie utrudniac zycie??
  • +
  • -
  • 0

#57 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 20.10.2013 13:09

mozna zrobic plik w ktorym zapisywalo by sie pluginy do wylaczenia bo przynajmniej u mnie w TC nie dalo się przerzucac plikow miedzy folderami (albo nie znalazlem opcji xD)


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#58 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 20.10.2013 13:19


Jesli tak ma zostac to musisz liczyc sie z tym, ze twoj amx nie bedzie sie cieszyl duza popularnoscia. Po co sobie utrudniac zycie??
Niestety, ale to jest prawda. Większość codów / zombie i innych modów nie będzie działała.

Ale zawsze można napisać łatkę pod to, co DarkGL usunął.



#59 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 13:37

Już napisałem jak chce to rozwiązać
  • +
  • -
  • 0

#60 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.10.2013 14:33

Paczka wrzucona do załącznika


  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: amx, mod, dark, edition

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych