- Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.10.2013 19:56
- Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.
Napisano 19.10.2013 20:14
Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini ) Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.Darek tego nie przewidział czy znowu nas czymś zaskoczy?
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 19.10.2013 20:33
Może ładuje według nazwy.
Czyli wystarczy nazwać plugin 1xxx i 2xxx i nawet jest lepiej, bo osoby nieogarniające nie muszą się bawić w pliku w kolejności i dopisywanie
Tylko co z debbug itd. ?
Użytkownik HubertTM edytował ten post 19.10.2013 20:33
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 20.10.2013 09:03
Tylko co z debbug itd. ?
Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug .
Genialne, tylko, że nie o to mi chodziło...
Chodziło mi o kolejność ładowania..., a jak są dwa foldery to ta kolejność raczej będzie pomieszana.
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
Napisano 20.10.2013 09:21
Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.
Pluginy są ładowane według kolejności alfabetycznej
Chodziło mi o kolejność ładowania..., a jak są dwa foldery to ta kolejność raczej będzie pomieszana.
Najpierw jest ładowany folder plugins potem debug
Napisano 20.10.2013 09:34
Pejot ma rację. Skoro ładuje alfabetycznie, to, w przypadku coda, najpierw będzie ładowało klasy(codclass_) a potem silnik(QTM).
Dobrze by było, gdybyś stworzył plik, który wczytywałby w pierwszej kolejności pluginy, które są tam wpisane. Reszta alfabetycznie
Napisano 20.10.2013 09:40
Pejot ma rację. Skoro ładuje alfabetycznie, to, w przypadku coda, najpierw będzie ładowało klasy(codclass_) a potem silnik(QTM).
Dobrze by było, gdybyś stworzył plik, który wczytywałby w pierwszej kolejności pluginy, które są tam wpisane. Reszta alfabetycznie
Dobrze to było by pomyśleć i zmienić nazwę pliku
Chociaż zobaczymy może rozwiąże to w inny sposób bez plugins.ini
Napisano 20.10.2013 10:10
Dobrze to było by pomyśleć i zmienić nazwę pliku
To na pewno, jednakże wczytywanie wyjątków z plugins.ini byłoby wygodniejsze
Napisano 20.10.2013 10:12
Więc używaj normalnej wersji AMXX'a
Napisano 20.10.2013 10:23
Ale pomyśl. Jakiś nowy pobiera sobie twoją wersję amxx. Wgrywa wszystko ładnie pięknie i...nie działa. O co chodzi?? I zasypywanie pytaniami działy na amxx.pl
Ja sobie poradzę, ale pomyśl o innych użytkownikach twojego amx'a.
Napisano 20.10.2013 10:51
- Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
Wygodne, problem pojawia się, gdy znaczenie ma kolejność wczytywanych pluginów.
Wystarczy wypakować wszystkie pluginy na raz do pamięci, skojarzyć odwołania funkcji do bibliotek i załadować te które są kompletne, a nie tak jak teraz że pluginy (pliki) ładowane są po kolei :F
Co do debugowania, zamiast kopiować do folderu fajniejszą opcją było by chyba zmiana formatu na np. "amxx.d" lub "amxxd", chodź po zmodyfikowaniu ładowania ( tj. napisałem wyżej ), to nie będzia miało większego znaczenia.
Nie wiem. czy naprawili to w 1.8.2 bo nie sprawdzałem, aczkolwiek w wersji 1.8.1 zwykłej i nightly handle nowego menu nie zwracał MENU_BACK i MENU_NEXT.
Napisano 20.10.2013 10:54
Napisano 20.10.2013 11:04
Napisano 20.10.2013 11:07
Nowa wersja Tower Defense 0.2 Alpha | Inne Mody -> Nowości
Napisano 20.10.2013 12:55
Napisano 20.10.2013 13:09
mozna zrobic plik w ktorym zapisywalo by sie pluginy do wylaczenia bo przynajmniej u mnie w TC nie dalo się przerzucac plikow miedzy folderami (albo nie znalazlem opcji )
Napisano 20.10.2013 13:19
Niestety, ale to jest prawda. Większość codów / zombie i innych modów nie będzie działała.
Jesli tak ma zostac to musisz liczyc sie z tym, ze twoj amx nie bedzie sie cieszyl duza popularnoscia. Po co sobie utrudniac zycie??
Ale zawsze można napisać łatkę pod to, co DarkGL usunął.
Napisano 20.10.2013 13:37
Napisano 20.10.2013 14:33
Paczka wrzucona do załącznika
CoD Nowy
Blokada broni przy zmianie klasyNapisany przez scythe1, 13.10.2022 cod nowy, cod, mod, nowy, klasa i 5 więcej |
|
||||
Mod
JailBreak CS GO Paczka UnikatJailBreak CS GO Paczka Napisany przez Stopr@, 24.01.2021 mod, #jailbreak #nowapaka |
|
||||
Mod
CS:GO COD-MOD DM i inneNapisany przez Torondirn, 05.11.2020 mod |
|
||||
Zombie Plague 4.3
Paczka Zombie Mod by SilvaStara paczka z 2k13 której kiedyś używałem na swoim serwerze Napisany przez silva, 08.12.2019 zombie plague 4.3, zombie, mod i 3 więcej |
|
||||
Modyfikacja DIABLO MOD by StachuuSzukam osoby, która zmodyfikuje mi paczke :D Napisany przez okukany, 29.11.2019 diablo, mod, modyfikacja |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych