Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Problem z edycja klas Zombie Plague 4.3

Zombie Plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ZielonyOgorek

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:1
  • Lokalizacja:SOSNOWIEC
Offline

Napisano 11.01.2013 09:54

Witam. Mam problem z edycją klas w zombie plague 4.3 chodzi o to ,że kiedy edytuje klasy tak jak zawsze w zp_classes.ini to pozmanie mapy dopisuje mi podstawowe klasy a te edytowane tak jakby olewa. Wygląda to mniej więcej tak.

; -------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Zombie Classes File
; -------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; This file will be automatically updated with new
; editable entries as you install new zombie classes.

[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = =Balanced=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 3200
SPEED = 268
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = MEga Szybkie Zombie
INFO = Szybko biega malo HP
MODELS = niebieskiszybki
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2200
SPEED = 415
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Poison Zombie]
NAME = Skoczek
INFO = wysoko skacze
MODELS = zombie4rece
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 3300
SPEED = 273
GRAVITY = 0.47
KNOCKBACK = 1.24

[Big Zombie]
NAME = Grube Zombie
INFO = duzo HP
MODELS = verybigzombie
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 6100
SPEED = 260
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Niewidzialne Zombie
INFO = widoczne w swietle
MODELS = niewidzialny22
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 270
GRAVITY = 0.70
KNOCKBACK = 1.24

[Headcrab]
NAME = Krab
INFO = maly zwinny
MODELS = headcrab
CLAWMODEL = v_headcrab.mdl
HEALTH = 2200
SPEED = 302
GRAVITY = 0.58
KNOCKBACK = 0.59

[Cerberus]
NAME = Wsciekly Pies
INFO = zwinny skoczny
MODELS = cerberus
CLAWMODEL = v_doghands.mdl
HEALTH = 2800
SPEED = 289
GRAVITY = 0.58
KNOCKBACK = 0.52

[Swarm zombie]
NAME = Swarm zombie
INFO = maly odrzut
MODELS = swarm_zombie
CLAWMODEL = v_swarm.mdl
HEALTH = 4200
SPEED = 275
GRAVITY = 0.60
KNOCKBACK = 0.50

[Tight Zombie]
NAME = Tight Zombie
INFO = Ma 3 skoki
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2900
SPEED = 272
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49
[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = =Balanced=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie
INFO = HP-- Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Poison Zombie]
NAME = Poison Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1400
SPEED = 190
GRAVITY = 0.74
KNOCKBACK = 1.24

[Big Zombie]
NAME = Big Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Leech Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1300
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

[Headcrab]
NAME = Headcrab
INFO = HP-- Speed++ Gravity+
MODELS = headcrab
CLAWMODEL = v_headcrab.mdl
HEALTH = 500
SPEED = 300
GRAVITY = 0.49
KNOCKBACK = 0.49

[Cerberus]
NAME = Cerberus
INFO = HP+ Speed++ Gravity-
MODELS = cerberus
CLAWMODEL = v_doghands.mdl
HEALTH = 1200
SPEED = 300
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Swarm zombie]
NAME = Swarm zombie
INFO = HP++ Speed-- Gravity+
MODELS = swarm_zombie
CLAWMODEL = v_swarm.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 155
GRAVITY = 0.49
KNOCKBACK = 0.49

[Tight Zombie]
NAME = Tight Zombie
INFO = HP-- Speed++ Jump++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 100
SPEED = 300
GRAVITY = 0.80
KNOCKBACK = 1.49

[Classic Zombie]
NAME = Classic Zombie
INFO = =Balanced=
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1800
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.00

[Raptor Zombie]
NAME = Raptor Zombie
INFO = HP-- Speed++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 900
SPEED = 225
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.49

[Poison Zombie]
NAME = Poison Zombie
INFO = HP- Jump+ Knockback+
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1400
SPEED = 190
GRAVITY = 0.74
KNOCKBACK = 1.24

[Big Zombie]
NAME = Big Zombie
INFO = HP++ Speed- Knockback--
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 2700
SPEED = 155
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Leech Zombie]
NAME = Leech Zombie
INFO = HP- Knockback+ Leech++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 1300
SPEED = 190
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 1.24

[Headcrab]
NAME = Headcrab
INFO = HP-- Speed++ Gravity+
MODELS = headcrab
CLAWMODEL = v_headcrab.mdl
HEALTH = 500
SPEED = 300
GRAVITY = 0.49
KNOCKBACK = 0.49

[Cerberus]
NAME = Cerberus
INFO = HP+ Speed++ Gravity-
MODELS = cerberus
CLAWMODEL = v_doghands.mdl
HEALTH = 1200
SPEED = 300
GRAVITY = 1.00
KNOCKBACK = 0.49

[Swarm zombie]
NAME = Swarm zombie
INFO = HP++ Speed-- Gravity+
MODELS = swarm_zombie
CLAWMODEL = v_swarm.mdl
HEALTH = 2000
SPEED = 155
GRAVITY = 0.49
KNOCKBACK = 0.49

[Tight Zombie]
NAME = Tight Zombie
INFO = HP-- Speed++ Jump++ Knockback++
MODELS = zombie_source
CLAWMODEL = v_knife_zombie.mdl
HEALTH = 100000
SPEED = 350
GRAVITY = 0.80
KNOCKBACK = 1.49

Kiedy edutuje te dopisane na dopisywane są kolejne i tak ciągle. Ma ktoś jakis pomysł czemu tak się dzieje ?
(11.01.2013 10:16):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 11.01.2013 10:14
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.01.2013 10:16

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XProblemy

do

ModyZombieProblemy

#3 Smoke_1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Elbląg
Offline

Napisano 11.01.2013 22:03

Najlepiej jak pozmieniasz w .sma i skompilujesz wtedy nie będzie problemu i będziesz miał już gotowe.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

 

Sieć Serwerów Cs 1.6 http://Cs-Sfera.pl






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych