Witam,
Mam na imię Przemek pochodzę z Lubuskiego a dokładnie z Kostrzyn nad Odrą (Pol'and'Rock) / Woodstock.
Może komuś pomogę albo ktoś mi.
P.s - Jestem właścicielem Sieci serwerów i tyle.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Prosto1992 w 04.03.2021 17:57
Napisane przez KoRrNiK w 03.03.2021 19:02
Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:20
Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 18:10
Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 17:36
Napisane przez Rivit w 04.03.2021 17:17
Napisane przez KoRrNiK w 04.03.2021 14:08
#include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> new const PLUGIN[] = "Respawn"; new const VERSION[] = "1.0"; new const AUTHOR[] = "KoRrNiK"; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /respawn", "respawnPlayer"); } public respawnPlayer(id) { if(is_user_alive(id)){ client_print_color(id, id, "^4---^1Nie mozesz uzyc tej komendy poniewaz zyjesz^4 ---"); return; } if(get_user_frags(id) < 6){ client_print_color(id, id, "^4---^1Nie posiadasz wystarczajacej liczby fragow aby sie zrespic^4 ---"); return; } set_user_frags(id, get_user_frags(id) - 6); if(random(6) == 0){ ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); client_print_color(id, id, "^4---^1Zrespiles sie za^3 6 fragow^4 ---"); } else client_print_color(id, id, "^4---^1Nie udalo Ci sie zrespic :(^4 ---"); }
Napisane przez sharkowy w 04.03.2021 14:43
Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 18:58
public ShowHUD(taskid) { static id, color[3]; id = ID_SHOWHUD; if (!zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(id)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } else if(get_user_team(id) == 3){ color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(ID_SHOWHUD,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }
Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 21:17
Sprawdź teraz.
public ShowHUD(id){ id -= TASK_SHOWHUD; if (!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id) || is_user_bot(id)) { remove_task(id + TASK_SHOWHUD); return; } static target, color[3]; target = id; if(!is_user_alive(id)){ target = pev(id, pev_iuser2); color[0] = 255; color[1] = 255; color[2] = 255; } else if (!zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 0; color[1] = 255; color[2] = 0; } else if(zp_get_user_zombie(target)){ color[0] = 255; color[1] = 0; color[2] = 0; } if (!target) return; set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.44, 0.09, 0, 1.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) show_hudmessage(id,"^n^n[ Level: %d | EXP: %d / %d ]^n^n^n",g_level[id], level_exp[id], g_level_exp[id]) }
Oraz usuń sobie #define ID_SHOWHUD (taskid - TASK_SHOWHUD)
Napisane przez KoRrNiK w 26.02.2021 22:00
Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 23:42
Dodajesz na samej górze #include <engine>
Musisz do plugin_init() dodać:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "fwHamTakeDamageBreakablePost", 1);
oraz gdzieś w pluginie:
public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage) { if (!is_valid_ent(iVictim) || entity_get_float(iVictim, EV_FL_health) > 0.0 || !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker)) return; static szTempString[32]; entity_get_string(iVictim, EV_SZ_classname, szTempString, charsmax(szTempString)) if (!equali(szTempString, "lasermine")) return; zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10) if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker)) { level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1; Level_Save(iAttacker); } get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString)) ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString) }
a jeśli nie chcesz dodawać <engine> i działać tylko ma <fakemeta> to masz takie rozwiązanie.
public fwHamTakeDamageBreakablePost(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage) { if (!pev_valid(iVictim) || pev(iVictim, pev_health) > 0.0 || !is_user_connected(iAttacker) || !zp_get_user_zombie(iAttacker)) return; static szTempString[32]; pev(iVictim, pev_classname, charsmax(szTempString)) if (!equali(szTempString, "lasermine")) return; zp_set_user_ammo_packs(iAttacker, zp_get_user_ammo_packs(iAttacker) + 10) if( is_user_alive(iAttacker) && (level_exp[iAttacker] < (g_level_exp[iAttacker] - 1)) && zp_get_user_zombie(iAttacker)) { level_exp[iAttacker] = level_exp[iAttacker] + 1; Level_Save(iAttacker); } get_user_name(iAttacker, szTempString, charsmax(szTempString)) ChatColor(0, "!g[ZP]!y Gracz !g%s !ydostal !t10 !yAmmo Pakow oraz !t1 !yEXPa za zniszczenie LaserMiny.", szTempString) }
I powinno działać.
Napisane przez KoRrNiK w 28.02.2021 13:05
new userCounter[33]; public DeathMsg(){ new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); if( kid == vid ) return PLUGIN_CONTINUE; if(is_user_connected(kid) || is_user_connected(vid)){ if(userCounter[kid] % 2 == 0){ create_itm(vid, 0); } else { create_itm(vid, 0); create_itm(vid, 0); } userCounter[kid] ++; } return PLUGIN_CONTINUE; }
Wypadają na zmianę: raz jedna raz dwie.
Napisane przez KoRrNiK w 28.02.2021 00:20
Musisz sobie zrobić w folderze cstrike 2 pliki: opis_vip.txt oraz opis_svip.txt i wpisać tam opisy vipów.
Trzymaj.
// edit.
Dodałem, że jak się respisz to zapisuje twoje hp jako MAKSYMALNE i do tej wartości można mieć HP.
Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 23:29
Sprawdź teraz
31 linijka możesz sobie wpisać ile może maksymalnie dodać HP po zabiciu.
new const maxhealth = 130;
- pełny magazynek poprawiony.
- przywitanie: zapomniałem zmienić aby było dla całego serwera ta wiadomość.
- /svip chyba chodziło Ci o /svips też poprawione, zapomniałem zmienić z id na osoby z pętli