Załącznik
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Maciuś20
Rejestracja: 04.12.2016Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2020 17:37
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 202
- Odwiedzin: 4 548
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Daleko
Kontakt
- Steam 76561198125414318
#763008 kompilator cod mod (by O'Zone)
Napisane przez nojaknie w 09.12.2019 15:11
#752819 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]
Napisane przez tytusek w 25.10.2018 14:32
Tak wiem są już klany wstawione od donaciaka, tylko zapis nvualt i troszke na pewno się różnią.
cod_system_clans.sql musimy zaimportować do naszej bazy danych aby utworzyć tabele potrzebne do działa plugina >
addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)
Jesli chcemy do HUD'a cod moda podpiac nazwe klanu to tak
1. rejestrujemy gdzies na poczatku silnika coda odwolanie do
native cod_get_user_clan_name(id, Return[], len);
2. public PokazInformacje(id)
cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nLevel : %i (%i%%)^nPerk : %s^nMonety : %i^nZdrowie : %d^nKlan : %s",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_perkow[perk_gracza[id]], player_coins[id], get_user_health(id), nameclan);
i cos takiego robimy pozniej i juz
#745508 Modele w menu
Napisane przez Robiin w 29.12.2017 23:37
#include <amxmodx> #include <engine> #define PLUGIN "Menu Broni" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Killer_cyc[DDS]" new const v_ak[]="models/v_aknowe.mdl" new const p_ak[]="models/p_aknowe.mdl" new g_akmodel[33]=false, g_innabron[33]=false; public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); } public plugin_precache(){ precache_model(v_ak); precache_model(p_ak); } public client_disconnect(id) g_akmodel[id]=false; public client_connect(id) g_akmodel[id]=false; public pokaz_menu(id){ new menu = menu_create("Menu Broni by \rkiller_cyc[DDS]","menu_wybor"); menu_additem(menu,"\y AK-Siatka Safari","1",0) menu_display(id,menu,0) } public menu_wybor(id,menu,item){ if(item==MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64],access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), iName, charsmax(iName), callback); new key = str_to_num(data); switch(key){ case 1: g_akmodel[id]=true; case 2: g_innabron[id]=true; } return PLUGIN_HANDLED } public CurWeapon(id){ new wid = read_data(2) if(wid == CSW_AK47 && g_akmodel[id]){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_aknowe.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_aknowe.mdl") } }
#742051 Sklep i menu
Napisane przez Hiko w 21.08.2017 17:23
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /menu", "menu") // Add your code here... } public menu(id){ new menuBody[512] formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "MENU DR") new menu = menu_create(menuBody, "menumenu") menu_additem(menu, "WYBIERZ KLASE"); menu_additem(menu, "SKLEP"); menu_additem(menu, "TWOJA OPCJA"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public menumenu(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: client_cmd(id,"say /klasa"); case 1: client_cmd(id,"say /sklep"); case 2: client_cmd(id, "say Tutaj dodaj swoja opcje"); default: return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_HANDLED }
#741708 zbyt dużo zasobów
Napisane przez viper367 w 04.08.2017 08:41
#741166 problem z prefixem po aktualizacji
Napisane przez d0naciak w 16.07.2017 07:04
#322502 Prefix przed nickiem
Napisane przez DarkGL w 15.11.2011 23:25
W plugin_init
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
potem w dowolnym miejscu w pluginie
Kod Po Aktualizacji ( Kod od użytkownika _McHappy )
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków. add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
Kod Przed Aktualizacją
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new szTmp[256],szTmp2[256]; get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) ) new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," "); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp); } else{ add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix); add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2"); } set_msg_arg_string(2,szTmp2); return PLUGIN_CONTINUE; }
tutaj ustalamy nasz prefix
new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";
w zmiennej id mamy id gracza który wysłał wiadomość
https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/
#740901 ss nie banuje
Napisane przez heniu1111 w 10.07.2017 19:34
#192122 Kompilacja lokalna
Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13
Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.
Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.
Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.
1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
- include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
- Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
- compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
- compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled
Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting
Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów
Załączone pliki
-
scripting WINDOWS.rar 677,38 KB 8406 Ilość pobrań
-
scripting LINUX.rar 545,96 KB 1793 Ilość pobrań
-
colorchat.rar 1,15 KB 3949 Ilość pobrań
#740295 plik
Napisane przez Karko85 w 17.06.2017 11:23
register_dictionary("zl_mapshooser.txt")
W pluginie jest zarejestrowany ów plik, sprawdź czy oby na pewno dodałeś go do odpowiedniego folderu w FTP, ponieważ to nie zawsze jest cstrike. Lecz jeżeli w ogóle nie wypali, to najprawdopodobniej plugin nie jest kompatybilny z twoim silnikiem gry.
Powiedz mi jeszcze sam kompilowałeś plugin? Czy pobrałeś skompilowany?
#739220 problem z dodaniem komendy do menu
Napisane przez Rivit w 04.05.2017 06:54
register_clcmd ("say /guns", "func_menu","func_menu2","func_menu3",ADMIN_ALL) register_clcmd("/knife", "func_menu","func_menu2","func_menu3",ADMIN_ALL)
https://amxx.pl/doku.../register-clcmd
func_menu(id) func_menu2(id) func_menu3(id) public func_menu(id, menu, key) public func_menu2(id, menu2, key) public func_menu3(id, menu3, key)
Parametry się nie zgadzają w funkcjach typie
#195939 Obsługa botów CodMod
Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 17:24
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty. Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności. Testowany z PODBOT'ami.
Standardowa
----------------> Link
CodBots.sma 2,73 KB 5316 Ilość pobrań
CodBots.amxx
PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#738572 tabela exp
Napisane przez d0naciak w 17.04.2017 11:18
#738546 tabela exp
Napisane przez d0naciak w 16.04.2017 17:57
to nie zadziała, tutaj masz działający kodzik
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64]; new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu); switch(typ_zapisu) { case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]); case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator)); } format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu); if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. { format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255); } replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new danegracza[6][32]; parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31); doswiadczenie_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[0])>0) ? str_to_num(danegracza[0]) : 200000; poziom_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[1])>0) ? str_to_num(danegracza[1]) : 100000; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]); kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]; return PLUGIN_CONTINUE; }
#738455 Większy lvl
Napisane przez Toldi w 14.04.2017 18:04
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Maciuś20
- Regulamin