Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

tabela exp

cod nowy

Najlepsza odpowiedź d0naciak, 17.04.2017 11:18

Zamien PobierzDoswiadczeniePoziomu na to:

 
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom-100000];
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.04.2017 00:11

Witam mam takie pytanie jak zrobić przeskok w tabeli exp by nie było 1 poziomu tylko od razu 100k?? Oczywiście exp na poszczególne lvl'e mam wypisane


Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 16.04.2017 00:12

  • +
  • -
  • 0

#2 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 16.04.2017 07:46

Gracze mają od razu dostawać 100k na start czy na wbicie 1 poziomu ma być wymagane 100k?
  • +
  • -
  • 0

#3 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.04.2017 08:18

Od razu mają dostać 100k który w xp wynosi 200000
  • +
  • -
  • 0

#4 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 16.04.2017 09:43

Od razu mają dostać 100k który w xp wynosi 200000

znajdz w silniku coda, funkcję przyznawania graczowi klasy i dodaj tam

if(is_user_connected(id) && get_user_exp(id) < 200000)
{
	set_user_exp(id, 200000)
}

Użytkownik NEQU# edytował ten post 16.04.2017 09:43

  • +
  • -
  • 0

#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.04.2017 11:41

Ja polecam dorzucić do WczytajDane warunek - jeżeli exp wynosi 0, to ustaw na 200000


  • +
  • -
  • 0

#6 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.04.2017 15:23

Ja polecam dorzucić do WczytajDane warunek - jeżeli exp wynosi 0, to ustaw na 200000


if(is_user_connected(id) && get_user_exp(id) < 0)
{
	set_user_exp(id, 0)
}
Takie coś do wczytajdanych
  • +
  • -
  • 0

#7 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 16.04.2017 17:57

to nie zadziała, tutaj masz działający kodzik

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[6][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
 
doswiadczenie_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[0])>0) ? str_to_num(danegracza[0]) : 200000;
poziom_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[1])>0) ? str_to_num(danegracza[1]) : 100000;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#8 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.04.2017 18:49

 

to nie zadziała, tutaj masz działający kodzik

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[6][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
 
doswiadczenie_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[0])>0) ? str_to_num(danegracza[0]) : 200000;
poziom_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[1])>0) ? str_to_num(danegracza[1]) : 100000;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Dziękuje działa:)

 

Edit dlaczego znika mi po wyborze klasy cały hud ??

 

błąd

L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 1316)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 1090)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 1316)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 1090)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 1316)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 1090)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::PobierzDoswiadczeniePoziomu (line 1316)
L 04/16/2017 - 19:41:58: [AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::PokazInformacje (line 1090)

Załączone miniatury

  • 20170416194709_1.jpg
  • 20170416194957_1.jpg

Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 16.04.2017 18:50

  • +
  • -
  • 0

#9 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 16.04.2017 21:11

Edit

 

if(is_user_connected(id) && get_user_exp(id) < 200000)
{
    set_user_exp(id, 200000)
}

 

przez to mi nie działa jak zauważyłem potrzebuje innego kodu kompatybilnego z cod modem 


  • +
  • -
  • 0

#10 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 16.04.2017 22:38

w złym miejscu dodałeś, wrzuć sma


  • +
  • -
  • 0

#11 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.04.2017 00:11

ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#12 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.04.2017 11:18   Najlepsza odpowiedź

Zamien PobierzDoswiadczeniePoziomu na to:

 
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom-100000];

  • +
  • -
  • 1

#13 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.04.2017 18:20

dzięki działa do zamknięcia 


  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.04.2017 19:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych