Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele w menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.12.2017 19:40

Witam mam takie pytanie jak zarejestrować wybór modeli w menu.

W tym kodzie 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "Menu Broni"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Killer_cyc[DDS]"
 
 
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   
   
    register_clcmd ("say /menu", "pokaz_menu")
}
public pokaz_menu(id)
{
    new menu = menu_create("Menu Broni by \rkiller_cyc[DDS]","menu_wybor")
 
    menu_additem(menu,"\y AK-Siatka Safari","1",0)
 
 
menu_display(id,menu,0)
   
}
 
public menu_wybor(id,menu,item)
{
   
    if(item==MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu)
        return PLUGIN_HANDLED
    }
   
 
    new data[6], iName[64]
    new access, callback
   
 
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
 
    new key = str_to_num(data)
 
   
 
    switch(key)
    {
case 1 : {
 
 
    }
    return PLUGIN_HANDLED
   }
 

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2017 21:22

https://amxx.pl/doku...-set-user-model

https://forums.allie...ad.php?t=161255


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.12.2017 22:13

 

Zapomniałem dodać że to ma być menu modeli broni 


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2017 23:23

https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 29.12.2017 23:30

Dziękuję lecz jak wykorzystać to by działo to przy     switch(key)

    {
case 1 : {
 ..

case 2 itp


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2017 23:37

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 30.12.2017 01:15

Spoiler

Dziękuje wszystko ładnie gra ;) tylko takie jedno pytanie co mogę dodać by jak mam dwie dwa modele ak i gdy wpisuje /skiny to jak wybiorę jeden to się zmienia jak wpiszę znowu to i wybiorę jeszcze inny by się zmienił na ten inny a nie została na tym co jest


  • +
  • -
  • 0

#8 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2017 02:52

 

Spoiler

Dziękuje wszystko ładnie gra ;) tylko takie jedno pytanie co mogę dodać by jak mam dwie dwa modele ak i gdy wpisuje /skiny to jak wybiorę jeden to się zmienia jak wpiszę znowu to i wybiorę jeszcze inny by się zmienił na ten inny a nie została na tym co jest

 

 

 

Możesz użyć:

  • Dwa booleany, naprzemiennie je zmieniając
g_akskin[id]=true;
g_akskindrugi[id]=false;
  • Zmiennej przechowującej wartość dla konkretnego skina i sprawdzanie wartości przy zmianie broni (1 dla pierwszego skina, 2 dla drugiego itd.)

Tutaj miałby pierwszego skina

g_skinnumber[id]=1;

Tutaj drugiego

g_skinnumber[id]=2;

itd.

Po czym sprawdzasz;

if(wpn == CSW_AK47 && g_hasskin[id]){
 switch(g_skinnumber[id]){
  case 1: tutaj skin nr. 1
  case 2: tutaj skin nr. 2
  case 3... i dalej
 }
}

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych