Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Maciuś20 - zdjęcie

Maciuś20

Rejestracja: 04.12.2016
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.01.2020 17:37
-----

#763008 kompilator cod mod (by O'Zone)

Napisane przez nojaknie w 09.12.2019 15:11

Załącznik


  • +
  • -
  • 1


#752819 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]

Napisane przez tytusek w 25.10.2018 14:32

Tak wiem są już klany wstawione od donaciaka, tylko zapis nvualt i troszke na pewno się różnią.

 

konfiguracja

cod_system_clans.sql musimy zaimportować do naszej bazy danych aby utworzyć tabele potrzebne do działa plugina > 

 

cvary

 

addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)

 

clan_sql_host "nazwa hosta"
clan_sql_user "nazwa uzytkownika"
clan_sql_pass "haslo do bazy danych"
clan_sql_db  "nazwa bazy danych"
 
 
clan_cost_create "1000" // ilosc monet potrzebna aby zalozyc klan
clan_cost_change_name "500" // illosc monet potrzeba do zmiany nazwy klanu
 
clan_minlvl_create "100" // minimalny lvl aby stworzyc klan
clan_maxlvl_clan "15" // maksymalny lvl klanu jaki moze byc
clan_cost_nextlvl "150" // koszt monet next lvl *lvl *koszt
 
clan_skill_exp  "100" // 1 punkt w expa daje 100 expa za killa
clan_skill_dmg "4"  // 1 punkt w dmg daje 4 obrazenia
clan_skill_hp "10" // 1 punkt = 10hp
clan_skill_int "10" // 1 punkt = 10 intel
clan_skill_stamina "20" // 1 punkt = 20 wytrzymalosci
clan_skill_condition "15" // 1 punkt 15 stamina
clan_skill_coin "4" // maksymalny zakres na drop monet, czyli 1 punkt / 4 = 25%, 2 punkty / 4 = 50% na drop monety
 
Jesli chcemy do HUD'a cod moda podpiac nazwe klanu to tak

1. rejestrujemy gdzies na poczatku silnika coda odwolanie do
native cod_get_user_clan_name(id, Return[], len);

2. public PokazInformacje(id)
cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nLevel : %i (%i%%)^nPerk : %s^nMonety : %i^nZdrowie : %d^nKlan : %s",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_perkow[perk_gracza[id]], player_coins[id], get_user_health(id), nameclan);

i cos takiego robimy pozniej i juz
wymagane moduly
ReHLDS
Reapi 
 
(chociaż łatwo przerobić na zwykle hlds, ale kto tego teraz uzywa xD)
 
amxmodx najlepiej w wersji 1.8.3 + wtedy mamy polskie znaki w nazwach klanu, ale na 1.8.2 tez zadziala plugin 
codmod
 
download
Załączony plik  Klany.rar   44,33 KB  333 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#745508 Modele w menu

Napisane przez Robiin w 29.12.2017 23:37

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#742051 Sklep i menu

Napisane przez Hiko w 21.08.2017 17:23

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /menu", "menu")
	// Add your code here...
}
public menu(id){
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "MENU DR")
	new menu = menu_create(menuBody, "menumenu")
	
	menu_additem(menu, "WYBIERZ KLASE");
	menu_additem(menu, "SKLEP");
	menu_additem(menu, "TWOJA OPCJA");
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
	
	menu_display(id, menu);
}
public menumenu(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0: client_cmd(id,"say /klasa");
			case 1: client_cmd(id,"say /sklep");
			case 2: client_cmd(id, "say Tutaj dodaj swoja opcje");
			default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#741708 zbyt dużo zasobów

Napisane przez viper367 w 04.08.2017 08:41

http://gamebanana.com/gamefiles/4165


  • +
  • -
  • 1


#741166 problem z prefixem po aktualizacji

Napisane przez d0naciak w 16.07.2017 07:04

https://amxx.pl/topi...ji/#entry741015


  • +
  • -
  • 1


#322502 Prefix przed nickiem

Napisane przez DarkGL w 15.11.2011 23:25

W plugin_init

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

potem w dowolnym miejscu w pluginie

 

Kod Po Aktualizacji ( Kod od użytkownika _McHappy )

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){	

    new id = get_msg_arg_int(1);
    
    if(!is_user_connected(id))      return PLUGIN_CONTINUE;
    
    new szTmp[192], szTmp2[192];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
    
    new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]";
    
    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
    }
    else{
        new szPlayerName[64];
        get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
        
        get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
        set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
    
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 :  ");
        add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
    }
    
    set_msg_arg_string(2, szTmp2);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Kod Przed Aktualizacją

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){

	new id = get_msg_arg_int(1);

	if(!is_user_connected(id))	return PLUGIN_CONTINUE;

	new szTmp[256],szTmp2[256];

	get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

	new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

	if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);

	}

	else{

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);

		add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");

	}

	set_msg_arg_string(2,szTmp2);

	return PLUGIN_CONTINUE;

}

tutaj ustalamy nasz prefix

new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";

w zmiennej id mamy id gracza który wysłał wiadomość

 

https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/


  • +
  • -
  • 28


#740901 ss nie banuje

Napisane przez heniu1111 w 10.07.2017 19:34

 

Dobrze banuje nawet bez tego, problem miałeś taki bo coś ty źle zrobiłeś. 

nic źle nie robiłem. Wszystko było robione tak jak zawsze robiłem i nigdy nie miałem takiego problemu

 

Cytat "Zawsze musi być ten pierwszy raz" no cóż stało się ale najważniejsze że dałeś radę to ogarnąć :) 


  • +
  • -
  • 1


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#740295 plik

Napisane przez Karko85 w 17.06.2017 11:23

register_dictionary("zl_mapshooser.txt")

 

W pluginie jest zarejestrowany ów plik, sprawdź czy oby na pewno dodałeś go do odpowiedniego folderu w FTP, ponieważ to nie zawsze jest cstrike. Lecz jeżeli w ogóle nie wypali, to najprawdopodobniej plugin nie jest kompatybilny z twoim silnikiem gry.

 

Powiedz mi jeszcze sam kompilowałeś plugin? Czy pobrałeś skompilowany?


  • +
  • -
  • 1


#739220 problem z dodaniem komendy do menu

Napisane przez Rivit w 04.05.2017 06:54

register_clcmd ("say /guns", "func_menu","func_menu2","func_menu3",ADMIN_ALL)
register_clcmd("/knife", "func_menu","func_menu2","func_menu3",ADMIN_ALL)    

https://amxx.pl/doku.../register-clcmd

		func_menu(id)
		func_menu2(id)
		func_menu3(id)



public func_menu(id, menu, key)
public func_menu2(id, menu2, key)
public func_menu3(id, menu3, key)

Parametry się nie zgadzają w funkcjach typie


  • +
  • -
  • 1


#195939 Obsługa botów CodMod

Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 17:24

Dołączona grafika
Plugin dzięki któremu boty będą samodzielnie wybierały klasę, przydzielały punkty.
Klasy Wsparcie Ogniowe, Medyk, Saper oraz Demolitions będą używały swoich umiejętności.

Testowany z PODBOT'ami.

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
----------------> Link
Załączony plik  CodBots.sma   2,73 KB  5313 Ilość pobrań
  CodBots.amxx

PLUGIN WYMAGA NAJNOWSZEGO CODMODA! [CoD Nowy] Call of Duty: MW Mod [UPDATE] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 58


#738572 tabela exp

Napisane przez d0naciak w 17.04.2017 11:18

Zamien PobierzDoswiadczeniePoziomu na to:

 
public PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom)
return doswiadczenie_poziomu[poziom-100000];

  • +
  • -
  • 1


#738546 tabela exp

Napisane przez d0naciak w 16.04.2017 17:57

to nie zadziała, tutaj masz działający kodzik

public WczytajDane(id, klasa)
{
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
 
new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
 
switch(typ_zapisu)
{
case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
}
 
format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa], typ_zapisu);
 
 
if(!nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)) // Jezeli nie ma danych gracza sprawdza stary zapis. 
{
format(vaultkey, charsmax(vaultkey), "%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255);
}
 
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
new danegracza[6][32];
 
parse(vaultdata, danegracza[0], 31, danegracza[1], 31, danegracza[2], 31, danegracza[3], 31, danegracza[4], 31, danegracza[5], 31);
 
doswiadczenie_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[0])>0) ? str_to_num(danegracza[0]) : 200000;
poziom_gracza[id] = (str_to_num(danegracza[1])>0) ? str_to_num(danegracza[1]) : 100000;
inteligencja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[2]);
zdrowie_gracza[id] = str_to_num(danegracza[3]);
wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(danegracza[4]);
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#738455 Większy lvl

Napisane przez Toldi w 14.04.2017 18:04

opracuj sb jakiś wzór np.

do 41k lvl trzeba 200000xp a do 42k lvl potrzeba 200000*1.1 czyli 220000xp itd. Zawsze lepiej (jak dla mnie) robić tak niż wymyślać ilość xp na kolejne lvl.


  • +
  • -
  • 1