Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Lotos's Photo

Lotos

Rejestracja: 12.07.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31
-----

#257914 Diablo onyke - native "pev"

Posted by Lotos on 11.06.2011 18:38

Do złego publika to dopisujesz, w linijce 11510 jest public fwd_touch, znajdź go i dopisz w nim na początku to co ci napisał Goliath, aby wyglądało tak:

public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;

if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;

static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);

if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo

Posted by Lotos on 30.12.2010 12:47

Łap.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#200534 Problem z dodaniem klasy

Posted by Lotos on 28.12.2010 17:42

Powinno już działać.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#200122 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Posted by Lotos on 27.12.2010 14:41

Masz powiększony lvl do 404 także łatwiej będzie, dodawać statystyki niż po 1 dodawać.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#200120 problem z kompilacją

Posted by Lotos on 27.12.2010 14:37

Łap. Sprawdzona.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#199773 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Posted by Lotos on 26.12.2010 14:48

To już na pewno powinno działać.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#199709 Zamiast widoku na model broni widac model noza

Posted by Lotos on 26.12.2010 12:36

Łap błąd był jak dodawałeś niewidzialność na nożu. Zamiast zamienić na to:

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}


Dodałeś to:

if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1


Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]

Attached Files


  • +
  • -
  • 0


#199405 Prośba o naprawienie .sma

Posted by Lotos on 25.12.2010 15:07

Wszystko jest dobrze, warningi nie są szkodliwy. Wrzuć na serwer, będzie normalnie chodzić.
  • +
  • -
  • 1


#198839 Problemy z kompilacja i wgl

Posted by Lotos on 23.12.2010 13:54

Łap, liczę na plusika. :rolleyes:

Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx

W plugins.ini dopisz:

diablodajwez.amxx
dbmod_5.9l(3).amxx


Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#198734 Pokazuje kto wbił level

Posted by Lotos on 22.12.2010 22:35

1. Szukasz:

#include <amxmodx>

2. Dodajesz za tym:

#include <colorchat>

3. Ma wyglądać tak:

#include <amxmodx>
#include <colorchat>

4. Znajdź:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


5. Zamień na:

public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}


Powinno działać.
  • +
  • -
  • 3


#198569 problem z kompilacją

Posted by Lotos on 22.12.2010 16:39

I to menu opisów klas, a nie wyboru klas.
Poprawione, łap.

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#198508 Demka

Posted by Lotos on 22.12.2010 15:22

Tak, widziałbyś. Nagrywa wszystko co widzi gracz podczas grania, razem ze wszystkimi wspomagaczami, jeśli takie ma odpalone.
  • +
  • -
  • 1


#198442 Pytanie nowa moc

Posted by Lotos on 22.12.2010 13:00

Spróbuj tak:

public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}

  • +
  • -
  • 1


#198436 GDZIE dac komus konkretny lvl?

Posted by Lotos on 22.12.2010 12:36

1. Wchodzisz w phpmyadmin,
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
Posted Image

4. Klikasz na Szukaj,
Posted Image

5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
Posted Image

6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
Posted Image

7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
Posted Image

8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.


Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.

  • +
  • -
  • 2


#198425 Problem z klasami premium

Posted by Lotos on 22.12.2010 12:07

Łap poradnik: [TUTORIAL] Jak Dodac Klase Premium . - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1