public fwd_touch(ent,id)
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED;
if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED;
static classname[32];
pev(ent,pev_classname,classname,31);
if(!equali(classname,"przedmiot")) return FMRES_IGNORED; // jesli nie dotykamy przedmiotu to nie idziemy dalej
if(!player_item_id[id] && pev(id,pev_button)& IN_DUCK){ // jesli dotykamy kucamy i nie mamy itemu to go dostajemy (podnoszenie itemu - dotkniecie i duck)
award_item(id,item_info[ent])
engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
}
return FMRES_IGNORED;
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Lotos
Rejestracja: 12.07.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:31
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 76
- Odwiedzin: 3,785
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: February 8, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
World
Kontakt
17
Początkujący
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Lotos nie posiada znajomych
#257914 Diablo onyke - native "pev"
Posted by Lotos on 11.06.2011 18:38
Do złego publika to dopisujesz, w linijce 11510 jest public fwd_touch, znajdź go i dopisz w nim na początku to co ci napisał Goliath, aby wyglądało tak:
#201237 Problem z exp i lvl - frakcje klas Diablo
Posted by Lotos on 30.12.2010 12:47
#200534 Problem z dodaniem klasy
Posted by Lotos on 28.12.2010 17:42
#200122 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Posted by Lotos on 27.12.2010 14:41
Masz powiększony lvl do 404 także łatwiej będzie, dodawać statystyki niż po 1 dodawać.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.
Ale jak wolisz po 1 dodawać to łap poprawione.
Attached Files
-
diablo.sma 225.73KB 23 downloads
diablo.amxx
#200120 problem z kompilacją
Posted by Lotos on 27.12.2010 14:37
#199773 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Posted by Lotos on 26.12.2010 14:48
#199709 Zamiast widoku na model broni widac model noza
Posted by Lotos on 26.12.2010 12:36
Łap błąd był jak dodawałeś niewidzialność na nożu. Zamiast zamienić na to:
Dodałeś to:
Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]
if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
}
Dodałeś to:
if(weapon == CSW_KNIFE)
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Twoja_Klasa)
niewidka[id] = 1
Powinno działać, [warn="Abes Mapper"]Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
[/warn]
Attached Files
-
diablo.sma 225.72KB 38 downloads
diablo.amxx
#199405 Prośba o naprawienie .sma
Posted by Lotos on 25.12.2010 15:07
#198839 Problemy z kompilacja i wgl
Posted by Lotos on 23.12.2010 13:54
Łap, liczę na plusika.
Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx
W plugins.ini dopisz:
Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc
Do folderu plugins wrzuć:
dbmod_5.9l(3).amxx i diablodajwez.amxx
W plugins.ini dopisz:
diablodajwez.amxx
dbmod_5.9l(3).amxx
Jak będziesz chciał kompilować do folderu include wrzuć:
diablomod_items.inc
Attached Files
-
dbmod_5.9l(3).sma 240.25KB 43 downloads
dbmod_5.9l(3).amxx -
dbmod_5.9l(3).amxx 212.7KB 10 downloads
-
diablodajwez.amxx 8.26KB 13 downloads
-
diablomod_items.inc 405bytes 56 downloads
#198734 Pokazuje kto wbił level
Posted by Lotos on 22.12.2010 22:35
1. Szukasz:
2. Dodajesz za tym:
3. Ma wyglądać tak:
4. Znajdź:
5. Zamień na:
Powinno działać.
#include <amxmodx>
2. Dodajesz za tym:
#include <colorchat>
3. Ma wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
4. Znajdź:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
5. Zamień na:
public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(0, GREEN, "%s^x01 awansowal na^x03 %i^x01 poziom (^x04%s^x01)", name, poziom_gracza[id], nazwy_klas[klasa_gracza[id]])
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}
Powinno działać.
#198569 problem z kompilacją
Posted by Lotos on 22.12.2010 16:39
I to menu opisów klas, a nie wyboru klas.
Poprawione, łap.
Poprawione, łap.
Attached Files
-
dbmod_5.9l.sma 232.42KB 70 downloads
dbmod_5.9l.amxx
#198442 Pytanie nowa moc
Posted by Lotos on 22.12.2010 13:00
Spróbuj tak:
public add_money_bonus(id)
{
if (player_b_money[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ player_b_money[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
if (kasa[id] > 0)
{
if (cs_get_user_money(id) < 16000 - kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)+ kasa[id]+player_intelligence[id]+50)
}
else
{
cs_set_user_money(id,16000)
}
}
}
#198436 GDZIE dac komus konkretny lvl?
Posted by Lotos on 22.12.2010 12:36
1. Wchodzisz w phpmyadmin,
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
4. Klikasz na Szukaj,
5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.
Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.
2. Po lewej stronie wybierasz bazę danych,
3. Na środku wybierasz tabelę, naciskając na ikonkę pokazaną niżej,
4. Klikasz na Szukaj,
5. Wpisujesz dokładny nick lub IP lub Steam ID i klikasz Wykonaj po prawej stronie,
6. Klikasz na ikonkę kredki-ołówka, aby edytować,
7. W pole lvl wpisujesz poziom jaki ma mieć osoba, a w pole exp wpisujesz ilość expa potrzebnego na poziom podany wyżej. (sprawdź w diablomodzie)
8. Naciskasz na Wykonaj i już możesz się cieszyć większym lvlem.
Zapamiętaj !!!
Gdy dodajesz/edytujesz lvl osobie nie może być ona na serwerze, gdyż wystąpi zdublowanie wpisu.
#198425 Problem z klasami premium
Posted by Lotos on 22.12.2010 12:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputation: Lotos
- Regulamin