new Float:szybkosc_gracza[33];i pod tym dodajemy:
new grawitacja_gracza[33];2. Następnie szukamy:
public client_connect(id) i pod:
inteligencja_gracza[id] = 0;wpisujemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;3. W public PrzydzielPunkty(id) szukamy:
new tytul[25];i pod tym dodajemy:
new grawitacja[60];W tym samym publicu szukamy:
format(kondycja, 59, "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", kondycja_gracza[id]);i pod tym dodajemy:
format(grawitacja, 59, "Grawitacja: \r%i \y(Zmniejsza grawitacje)", grawitacja_gracza[id]);Nadal pozostajemy w tym samym publicu i szukamy:
menu_additem(menu, kondycja);i pod tym dopisujemy:
menu_additem(menu, grawitacja);4. W public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) szukamy:
case 3: { if(kondycja_gracza[id]<100) kondycja_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety.^x03 [%i]", kondycja_gracza[id]); }i pod tym dodajemy:
case 4: { if(grawitacja_gracza[id]<100) grawitacja_gracza[id]++; else ColorChat(id,GREEN," [CoD MoD]^x01 Maksymalny poziom^x03 grawitacji^x01 osiagniety.^x03 [%i]", grawitacja_gracza[id]); }czyli całość ma wyglądać tak:
5. Nastepnie w public ResetujPunkty(id) szukamy:
wytrzymalosc_gracza[id] = 0;i pod tym dodajemy:
grawitacja_gracza[id] = 0;6. Cały nasz public ZapiszDane(id) podmieniamy z tym:
public ZapiszDane(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]); nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata); }
7. Cały nasz public WczytajDane(id, klasa) podmieniamy z tym:
public WczytajDane(id, klasa) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], grawitacja_gracza[id]); nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32], inteligencjagracza[32], silagracza[32], zrecznoscgracza[32], zwinnoscgracza[32], grawitacja[32]; parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31, inteligencjagracza, 31, silagracza, 31, zrecznoscgracza, 31, zwinnoscgracza, 31, grawitacja, 31); doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza); poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1; inteligencja_gracza[id] = str_to_num(inteligencjagracza); zdrowie_gracza[id] = str_to_num(silagracza); wytrzymalosc_gracza[id] = str_to_num(zrecznoscgracza); kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza); grawitacja_gracza[id] = str_to_num(grawitacja); punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]; }
7. Cały nasz public SprawdzPoziom(id) podmieniamy z tym:
public SprawdzPoziom(id) { if(poziom_gracza[id] < 201) { while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]]) { poziom_gracza[id]++; set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 2, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2) ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do poziomu %i!", poziom_gracza[id]); client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup"); } punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-grawitacja_gracza[id]; } ZapiszDane(id); }8. W public UstawSzybkosc(id) szukamy:
if(klasa_gracza[id])i od razu pod tym dodajemy:
new grav = grawitacja_gracza[id] / 500; set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-float(grav));
I to wszystko, życzę miłej gry
!!! UWAGA !!!
PRAWA ZASTRZEŻONE. ZAKAZ KOPIOWANIA NA INNE FORA.
@Edit Poprawka jednego szczegółu
Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2012 14:00