Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
PaintballMod

Paintball Gun & Mod [NOWA WERSJA]

paintballmod

  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#1 szelbi

    Hero

  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 09.08.2014 20:33

*
POPULAR

Opis


Miałem trochę wolnego czasu, więc postanowiłem go wykorzystać na poprawienie kilku błędów w modzie PaintBall. Plugin będzie aktualizowany, jeśli dowiem się o innych błędach. Dodatkowo dodałem do opisu CVAR'y, które wcześniej nie były w nim uwzględnione.
 

Instalacja


Standardowa.
 

Komendy admina


/ent (ADMIN_SLAY) - wyświetla informacje o entach na czacie
 

Komendy gracza


/respawn - odradza gracza, jeśli tryb DM jest włączony

CVAR'y


amx_pbgun (domyślnie 1) - włącza marker
amx_pbusp (domyślnie 1) - włącza USP
amx_pbglock (domyślnie 1) - włącza glocka
pbgun_color (domyślnie 1) - kolor farby [1=standard; 2 = kolor teamu]
pbgun_tgun (domyślnie 3) - którego modelu markera używa TT (wartości 1-5)
pbgun_ctgun (domyślnie 7) - którego modelu markera używa CT (wartości 6-10)
pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile kolorowych "kulek" może być wystrzelonych jednocześnie (czym mniej, tym mniejsze obciążenie)
pbgun_velocity (domyślnie 2000) - szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))
pbgun_speed (domyślnie 0.08) - czas pomiędzy każdym strzałem
pbgun_life (domyślnie 15) - jak długo farba zostaje na ścianie
pbgun_glow (domyślne flagi "a") - a = kulki mają poświatę, paintball, b = za kulkami ciągnie się "ogon"
pbgun_damage (domyślnie 100) - ile obrażeń zadaje jedna kulka
pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona
pbgun_sound (domyślnie 1) - czy strzał i uderzenie mają wydawać dźwięki

amx_pbmod (domyślnie 1) - czy mod ma być włączony
amx_pbmodel (domyślnie 0) - czy gracze mają widzieć inny model gracza
amx_pbmoney (domyślnie 1) - czy pieniądze na serwerze mają być wyłączone
amx_pbstrip (domyślnie 1) - czy bronie mają być zabierane na początku każdej rundy
amx_getnade (domyślnie 2) - jak często gracz dostaje HE 1 = co rundę, 2 = jeśli zabił kogoś w poprzedniej rundzie
amx_pbdm (domyślnie 0) - jeśli aktywne, gracze będą się odradzać po śmierci

amx_pbnade (domyślnie 1) - czy granaty mają być aktywne
pbnade_radius (domyślnie 150) - odległość (w unitach) w jakiej gracz musi się znajdować od granatu, aby ten go zabił
  

Changelog


Spoiler


Download


Modele, dźwięki i mapy: Attached File  Paintball.zip   9.31MB  890 downloads

 
Attached File  paintballmod.sma   6.01KB  912 downloads
  paintballmod.amxx
Attached File  paintballgun.sma   13.42KB  975 downloads
  paintballgun.amxx
Attached File  paintballnade.sma   3.74KB  698 downloads
  paintballnade.amxx
  • +
  • -
  • 13

#2 Mrowa .

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:176
  • GG:
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Bąków
Offline

Posted 09.08.2014 21:32

Gz dla cb +

Jakie tu masz bronie ?

Edited by Mrowa ., 09.08.2014 21:33.

Robie paczki / pluginy / naprawiam serwery pisz PW lub gg 42740500


#3 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 10.08.2014 10:03

Jest to podstawowy PaintBall, czyli MP5, USP oraz Glock ;)


  • +
  • -
  • 0

#4 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 11.08.2014 16:34

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.2.

Spoiler


Nowe CVAR'y:

pbgun_bombside (domyślnie 0) - czy BS'y mają wybuchać
pbgun_respkill (domyślnie 0) - czy możliwość RespKillowania ma być włączona

  • +
  • -
  • 1

#5 naszybko

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Posted 14.08.2014 18:10

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)


  • +
  • -
  • 0

#6 ZAl !

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:aa
  • Lokalizacja:aaa
Offline

Posted 14.08.2014 18:26

No ladnie + :)



#7 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 14.08.2014 18:57

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)


  • +
  • -
  • 0

#8 naszybko

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Posted 14.08.2014 19:03

 

Dobra robota :)
Ja mam taki problem, że kulki nie lecą płynnie, jak się biega na lewo i prawo i strzela, to wygląda jakby leciały dwie kulki. Na innych serwerach pb nie widzę tego problemu, nie wiem czy to kwestia złego ustawienia serwera, o mój komp się nie czepiajcie, bo serwer trzyma przy max fpsach, ping nie skacze, a użycie procka na granicy 10%.

Zauważyłem jeszcze, że jak bawiłem się zmianą "modelu" broni, to lufa raz była taka, a raz inna.

I jeszcze jakbys mógł poprawic, żeby obie drużyny mialy osobne ammo w pistolecie (nie wspólne z głownym markerem) i taka samą ilość, bo to niesprawiedliwe jak ct ma osobne ammo do usp, a TT traci strzelając z markera.

Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże :)

Nie wiem co ty za błędy powymyślałeś, bo u mnie na serwerze wszystko działa dobrze ;)

 

 

Jeżeli chcesz, możesz wejść na niego to Ci pokażę :)
 


  • +
  • -
  • 0

#9 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 14.08.2014 19:18

Ty mi nic nie musisz pokazywać, ponieważ to na 100% nie jest wina pluginu, którego używam na swoim serwerze i działa bez zarzutów. Na pewno coś źle zrobiłeś. A co do amunicji w TT to nie da się tego naprawić, ponieważ MP5 oraz GLOCK korzystają z tego samego typu amunicji.


  • +
  • -
  • 0

#10 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 27.08.2014 15:07

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.3.
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#11 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Posted 27.08.2014 16:10

Da rade dodać P90? ;-) To by była mega bajka!


  • +
  • -
  • 0

#12 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 27.08.2014 19:06

Dałoby się, ale trzeba by było trochę pozmieniać, bo silnik jest przystosowany typowo pod MP5 jako broń główną.


  • +
  • -
  • 0

#13 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 28.08.2014 11:55

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.4.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#14 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Posted 28.08.2014 18:12

łapcie z p90, powinno działać p90 nazwijcie

 v_pbgun11.mdl

i wrzućcie do modeli.

P90 dodajecie vipowi w generatorze czy tam gdzieś jeśli będzie zabierać broń na początku rundy użyjcie task 3 sekundowy i będzie śmigać.

 

 

(nie mogę załącznika więc łapcie link)

http://speedy.sh/RJquH/paintballgun.sma

dodawałem jak w starym więc powinno jeśli zostawiłeś stare dodawanie modeli


Edited by .K3K, 28.08.2014 18:39.

b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#15 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 28.08.2014 18:23

W twoim pluginie P90 nie będzie strzelało kulkami.


  • +
  • -
  • 0

#16 silnik

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 29.08.2014 18:37

 na jaką flagę są premki ? 


Edited by silnik, 29.08.2014 18:50.

  • +
  • -
  • 0

#17 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 29.08.2014 19:30

Tutaj nie ma żadnych premek. O czym ty człowieku piszesz? :facepalm:


  • +
  • -
  • 0

#18 silnik

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:2
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 29.08.2014 20:05

Admiral i assasin premium -,- 


  • +
  • -
  • -1

#19 raximus

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Posted 30.08.2014 18:54

mega hiper multi :facepalm:

 

To jest klasyczny PaintBall!

Tutaj nie ma klas.


  • +
  • -
  • 0

#20 szelbi

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 373
Wszechpomocny

  • Postów:1,032
  • Steam:steam
  • Imię:Norbert
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Posted 07.09.2014 17:40

Aktualizacja pluginu do wersji 3.4.5.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: paintballmod

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users