Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.
Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.
Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.
paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5) amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe] pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia paintballnade.amxx amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Włącza PaintBall Mod amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy) amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)
Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546
Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.
Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.
Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy
paintballgun.amxx paintballmod.amxx paintballnade.amxx
na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.