Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
amxbans_core
amxbans_main
atac
basebuilder
celltrie
chr_engine
cod
codmod
colorchat
credits
csdm
dHUD
diablo_nowe
entlib
expmod
expmod_achievements
expmod_mission
expmod_shop
fvault
ggpro
gunxpmod
ncodmod
netdb
orpheu
orpheu_advanced
orpheu_const
orpheu_memory
orpheu_stocks
pokemod
roulette
StripWeapons
zmvip
zombie_plague_advance
zombieplague
zombieplaguenew1.3
amxmisc
amxmodx
cellarray
chatcolor
core
datapack
file
float
hlsdk_const
lang
message_const
message_stocks
messages
newmenus
sorting
string
time
vault
vector
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
fakemeta_const
fakemeta_stocks
fakemeta_util
fm_boxes_distance
fm_cs_remove_decals
fm_cs_user_spawn
fm_distance_to_box
fm_distance_to_boxent
fm_distance_to_floor
fm_entity_range
fm_entity_set_origin
fm_fakedamage
fm_find_ent_by_flags
fm_find_ent_by_integer
fm_find_ent_by_model
fm_find_ent_by_owner
fm_get_aim_origin
fm_get_brush_entity_origin
fm_get_grenade_id
fm_get_speed
fm_get_user_godmode
fm_get_user_gravity
fm_get_user_longjump
fm_get_user_maxspeed
fm_get_user_suit
fm_get_user_weapon_entity
fm_get_view_angle_diff
fm_get_weaponbox_type
fm_give_item
fm_is_ent_classname
fm_is_ent_visible
fm_is_in_viewcone
fm_is_visible
fm_kill_entity
fm_playback_event
fm_remove_entity_name
fm_set_entity_flags
fm_set_entity_visibility
fm_set_kvd
fm_set_rendering
fm_set_user_armor
fm_set_user_frags
fm_set_user_godmode
fm_set_user_gravity
fm_set_user_health
fm_set_user_longjump
fm_set_user_maxspeed
fm_set_user_noclip
fm_set_user_origin
fm_set_user_rendering
fm_set_user_suit
fm_set_user_velocity
fm_spawn
fm_strip_user_gun
fm_strip_user_weapons
fm_trace_hull
fm_trace_line
fm_trace_normal
fm_transfer_user_gun
fm_user_kill
fm_ViewContents
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
hlsdk_const
reapi
reapi_engine
reapi_engine_const
reapi_gamedll
reapi_rechecker
reapi_reunion
reapi_vtc
Sockets
Sql
SQLx
TFCX
TSFUN
TSX
fm_fakedamage
Dodane 11.02.2017 18:12 przez: KRAKOW#
Opis
Naszej ofierze victim (wybranej poprzez id) zostają zadane obrażenia, pozorując jakieś zdarzenie - za to odpowiada parametr damagetype - np. trafienie pociskiem, upadek itd. W zależności od typu zdarzenia zmieniają się jedynie elementy HUD (np. "gwiazdka" pokazana w lewym dolnym rogu przy tonięciu).
Składnia
fm_fakedamage(victim, const classname[], Float:takedmgdamage, damagetype)
Typ
StockNotatki
victim - ofiara, której zostanie zadany dmg
const classname[] - nazwa bytu, któremu zostanie zadany dmg (może zostać puste - "")
Float:takedmgdamage - ilość hp, która zostanie zabrana (liczba zmiennoprzecinkowa)
damagetype - typ zadawanych obrażeń
Podstawowe :
DMG_BULLET - obrażenia od pocisku
DMG_BLAST - obrażenia od wybuchu
DMG_DROWN - obrażenia przy tonięciu
Przykład
public plugin_init(){ register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start"); //zarejestruj nową rundę } public newRound(){ //na początku każdej rundy for(new id=1; id < get_maxplayers(); id++){ //każdemu na serwerze fm_fakedamage(id, "", 65.0, DMG_BULLET); //zostanie zabrane 65HP } }
Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024