Skocz do zawarto艣ci

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Do艂膮czona grafika Do艂膮czona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupe艂nionych funkcji: Sortowanie: Wed艂ug modu艂贸w | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

bb_get_user_next_class

Dodane 10.10.2015 20:08 przez: StoDwaJeden
#
  


Opis

Zwraca id wybranej do zmiany przy respawnie klasy zombie, je艣li gracz nie wybra艂 偶adnej zwraca -1



Sk艂adnia

bb_get_user_next_class(index)

Typ

Natywny

Notatki

  • index - id gracza.


Przyk艂ad

#include amxmodx
#include basebuilder

public plugin_init() {	
	register_clcmd("say /wybranaklasa", "WybranaKlasa")
}

public WybranaKlasa(id)
{
	new IdKlasy=bb_get_user_next_class(id)
	
	if(IdKlasy == -1)
		client_print(id,3, "Nie wybrales zadnej nastepnej klasy")
	else
		client_print(id, 3, "Id twojej nastepnej klasy to: %i",IdKlasy)
}




Zakaz u偶ywania, kopiowania i innego wykorzystywania tre艣ci witryny oraz innych materia艂贸w w niej zawartych bez zgody autor贸w. Wszelkie prawa zastrze偶one. 漏 2009-2024