←  Core

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»
Dokumentacja AMX Mod X v. 11.5 Uzupełnionych funkcji: Sortowanie: Według modułów | Alfabetycznie
Szukaj funkcji:

3rdParty
Core
Cstrike
CSX
DoDX
Engine
ESF
Fakemeta
Fun
fun
GeoIP
HamSandwich
JSON
NS
nVault
REAPI
Regex
Sockets
Sql
SQLx
dbi
TFCX
TSFUN
TSX
tsx

velocity_by_aim

Dodane 04.05.2010 11:30 przez: Miczu
#
  


Opis

Funkcja zwraca wektor o podanej długości, w kierunku, w którym patrzy gracz.



Składnia

velocity_by_aim(iIndex, iVelocity, Float:vRetValue[3])

Typ

Natywny

Notatki

  • iIndex - id gracza.
  • iVelocity - długość wektoru, przy wartości więcej niż sv_maxvelocity, mogą wystąpić nieoczekiwane problemy (domyślnie 2000).
  • vRetValue - wektor w którym zostanie zapisany wynik.



Edytowane 10.11.2013 16:13 przez:
  




Zakaz używania, kopiowania i innego wykorzystywania treści witryny oraz innych materiałów w niej zawartych bez zgody autorów. Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2009-2024