register_clcmd("say /komenda", "Funkcja");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika wiwi249
Odnotowano 49 pozycji dodanych przez wiwi249 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 03.06.2023 )
#732545 Przesłanie stringa do funkcji
Napisano przez wiwi249 w 19.11.2016 21:12 w Pytania
https://amxx.pl/doku...a/f91/read_argv
Odczytaj pierwszy argument
#731900 Witam mam pytanie na temat Hud
Napisano przez wiwi249 w 28.10.2016 18:28 w Pytania
Edytuj plik .sma, dalej wystarczy tylko ruszyć głową...
Jeśli taki napis jest w grze, to musi być gdzieś w kodzie źródłowym. W edytorze szukasz sobie linijki w której jest dany napis taki, jak masz obecnie w hudzie i tam go zmieniasz. Potem kompilacja i wgrywasz na serwer.
OKCance
#731713 Modele z celownikiem
Napisano przez wiwi249 w 21.10.2016 11:54 w Szukam pliku
^ w sumie tam jest parę modeli w paczce, ale połowa z nich jest do niczego jeśli ktoś ma minimum wiedzy o celownikach w broni.
Od razu polecam zamienić w pluginie IN_USE na IN_ALT1, jeśli plugin ma być używany na serwerach gdzie klawisz "E" jest przypisany do jakiejś funkcji. Zabierzemy użytkownikom możliwość używania tłumika/burst fire w M4, FAMAS, USP i GLOCK ale za to nie będzie się im zmieniał tryb broni co chwilę. Ewentualnie jak ktoś chce to sie to da przepisać na inny klawisz, bądź bind.
Ja na przykład za pomocą cs_set_weapn_silen ustawiałem tłumik do M4 jako opcjoinalny dodatek
OKCancel
#731711 Modele z celownikiem
Napisano przez wiwi249 w 21.10.2016 06:49 w Szukam pliku
To jest osobny model od broni i osobny od celownika.
#731692 AJAX Pobieranie z bazy danych SLQ
Napisano przez wiwi249 w 20.10.2016 10:01 w Problemy
AJAX to nie język programowania. PHP będzie Ci potrzebny do połączenia z bazą danych i wyciągniecia z niej potrzebnych informacji. Innymi słowy:
- tworzysz plik PHP który łączy się z bazą danych, wyciąga z niej potrzebne dane, a następnie zapisuje w formacie JSON (json_encode()).
<?php //najpierw połącz z bazą danych, np. mysql_connect //potem wykonaj jakieś zapytanie do bazy danych //na końcu robisz tak: $wynik = json_encode($wynik); //przekształć tablicę na json echo $wynik; //zwróć wynik z powrotem do naszego kodu JS
$wynik powinien być od tej chwili tablicą zapisaną w formacie JSON.
- tworzysz plik HTML + JS, w kodzie JavaScript piszesz zapytanie do tej strony za pomocą AJAX
$.ajax({ url : 'naszastronka.php', type : 'GET', data : { 'jakisargument' : 10 }, dataType:'json', success : function(data) { alert('Data: '+data); }, error : function(request,error) { alert("Request: "+JSON.stringify(request)); } });
jak się nietrudno domyślić, funkcja przypisana do error wykona się kiedy zapytanie się nie powiedzie, a success kiedy się uda.
Z tymi danymi możesz już potem zrobić co chcesz właściwie, zobacz sobie funkcje jakie ma klasa JSON w Javascript.
Obecnie jest to tak napisane, że przy powodzeniu pokaże Ci się okienko z alertem na stronie.
Ten kod możesz np. wpakować do jakiejś funkcji typu click(), żeby załadowało dane dopiero po kliknięciu na jakiś element strony.
OKCancel
#731691 2 pytania na temat 1.6
Napisano przez wiwi249 w 20.10.2016 09:36 w Ogólne
2. Nie da się. Chyba że stworzysz taką platformę. Konta + Logowanie + Dodawanie znajomych + zapraszanie ich do gry. Nawet możesz zrobić swój URI Scheme.
http://stackoverflow...protocol-e-g-so
OKCancel
#730929 Bug modelu w trzeciej osobie
Napisano przez wiwi249 w 21.09.2016 15:01 w Problemy
Cześć,
Mam mały problem. Zauważyłem pewien dziwny błąd w amxx. Otóż, gdy patrzymy na swoją postać w trzeciej osobie, nie posiada ona w ogóle blendingu w osi Y, innymi słowy, nie patrzy w ogóle góra/dół, tylko jedynie na boki. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać? Wygląda na to, że dotyczy to wyłącznie własnej postaci, u wszystkich innych wygląda to okej.
OKCancel
Potrzebuję patrzenia góra/dół do moda niestety.
Btw. nie ma znaczenia czy używamy kamery trzecioosobowej z set_view czy tworząc inny byt + attach_view. Sytuacja wygląda tak samo.
#730786 Kolejne 2 pytania co do pluginów
Napisano przez wiwi249 w 15.09.2016 23:11 w Pytania dotyczące pluginów
1. tutaj przydałaby się w ogóle powtórka z podstaw amxx
Zarejestruj event Damage albo Ham_TakeDamage i tam sprawdzaj
2. tak
#724661 Wykonanie funkcji w PHP dzięki AMXX? Możliwe?
Napisano przez wiwi249 w 12.04.2016 07:03 w Pytania
http://amxx.pl/topic...ie-skryptu-php/
minuta szukania w google
Jak chcesz to możesz ew. użyć motd, bo pozwala otworzyć URL
OKCancel
#724338 dodawanie z poziomu pluginu flagi do users.ini
Napisano przez wiwi249 w 07.04.2016 20:03 w Szukam pluginu
Od tego są pluginy amxbans i pochodne Znacznie wygodniejsza opcja. VIPy/Adminów masz zapisanych w bazie danych.
#724264 Użycie float - tag mismatch
Napisano przez wiwi249 w 06.04.2016 13:24 w Problemy
public WymaganyExp( PoziomGracza )
zamien na
public Float:WymaganyExp( PoziomGracza )
Skoro funkcja ma zwracać typ float, to musisz o tym powiadomić kompilator.
po drugie
Float:Pow( Float:PoziomGracza, Float:2 );
czemu tak? Skoro jest funkcja która przyjmuje 2 argumenty, jak mniemam podstawa i wykładnik, to po prostu podajesz te argumenty, bez typów, bo typy danych określa funkcja (to samo tyczy się returna)
W sourcemod, tak jak w AMXX, jak chcesz przekonwertować typ int na float to musisz użyć funkcji float():
Pow( float(PoziomGracza), float(2) );
Bo zakładam że funkcja Pow przyjmuje oba argumenty typu float.
OKCancel
#723261 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT
Napisano przez wiwi249 w 22.03.2016 20:33 w Problemy
Powiedzmy, że podstawy. Od tego jest to forum żeby się uczyć.
W funkcji którą sobie stworzyłeś możesz sobie ustawiać wartość zmiennej CT/TT i to raczej tyle. Przede wszystkim funkcja musi być w jakimś momencie wywołana, np. na początku rundy (w tym celu zobacz sobie tutorial Eventy - http://amxx.pl/topic/1680-eventy/). Wywołać, czy wykonać funkcję jest bardzo łatwo - po prostu piszesz Nazwa_Funkcji(parametry); czyli w Twoim przypadku LimitCt();
Ale jeśli chcesz rzeczywiście ograniczyć ilość ludzi w teamie to to może być trochę gorsze. Wydaje mi się że trzeba zarejestrować komendy jointeam i chooseteam, ale nie jestem pewien. Musisz zobaczyć jak to jest zrobione w Zombie Mod na przykład. Są też dostępne team limitery w necie.
OKCancel
#723256 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT
Napisano przez wiwi249 w 22.03.2016 19:35 w Problemy
public PlayersInTeam(team) { new number = 0; for(new i=0; i<=get_playersnum(); i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; if(cs_get_user_team(i) != team) continue; number++; } return number; }
Wystarczy takie coś. Teraz żeby spisać liczbę graczy teamu do zmiennej wystarczy:
liczba_tt = PlayersInTeam(CS_TEAM_T);
Żeby się ta wartość zmieniała, wystarczy zabieg powtórzyć w client_putinserver i client_disconnect.
#723138 Problem z modelem
Napisano przez wiwi249 w 20.03.2016 23:47 w Problemy
Paintball mod, z tego co pamiętam, wychwyca spawn bytu który ma model granata i od tej pory ustawia mu nowe "zachowanie", że tak to ujmę. Jeśli zmieniasz jego model, nie ma co się dziwić że PB go nie wychwytuje, bo oczekuje modelu domyślnego z CS, a dostaje jakiś inny, więc go ignoruje.
Wniosek jest jeden - jeśli chcesz zmienić model granata, trzeba to zmienić w silniku PB.
OKCancel
#722167 Odrzut ekranu po uderzeniu pięściami Jailbreak
Napisano przez wiwi249 w 03.03.2016 00:46 w Szukam pluginu
Nie słyszałem o takim pluginie, raczej trzeba to napisać.
OKCancel
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika wiwi249
- Regulamin