Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika wiwi249

Odnotowano 49 pozycji dodanych przez wiwi249 (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 03.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#732563 Przesłanie stringa do funkcji

Napisano przez wiwi249 w 20.11.2016 14:09 w Pytania

register_clcmd("say /komenda", "Funkcja");



#732545 Przesłanie stringa do funkcji

Napisano przez wiwi249 w 19.11.2016 21:12 w Pytania

https://amxx.pl/doku...a/f91/read_argv

Odczytaj pierwszy argument

;)




#731982 Istnieje plugin ,żeby "graczowi automatycznie wpisało" daną komendę?

Napisano przez wiwi249 w 31.10.2016 02:03 w Pytania

client_cmd nie zawsze działa, często blokują go protektory takich komend, szczególnie często spotykane na nonsteam.




#731900 Witam mam pytanie na temat Hud

Napisano przez wiwi249 w 28.10.2016 18:28 w Pytania

Edytuj plik .sma, dalej wystarczy tylko ruszyć głową...

Jeśli taki napis jest w grze, to musi być gdzieś w kodzie źródłowym. W edytorze szukasz sobie linijki w której jest dany napis taki, jak masz obecnie w hudzie i tam go zmieniasz. Potem kompilacja i wgrywasz na serwer.

 

Wireshark Cookie Dump:

OKCance



#731713 Modele z celownikiem

Napisano przez wiwi249 w 21.10.2016 11:54 w Szukam pliku

^ w sumie tam jest parę modeli w paczce, ale połowa z nich jest do niczego jeśli ktoś ma minimum wiedzy o celownikach w broni.

Od razu polecam zamienić w pluginie IN_USE na IN_ALT1, jeśli plugin ma być używany na serwerach gdzie klawisz "E" jest przypisany do jakiejś funkcji. Zabierzemy użytkownikom możliwość używania tłumika/burst fire w M4, FAMAS, USP i GLOCK ale za to nie będzie się im zmieniał tryb broni co chwilę. Ewentualnie jak ktoś chce to sie to da przepisać na inny klawisz, bądź bind.

Ja na przykład za pomocą cs_set_weapn_silen ustawiałem tłumik do M4 jako opcjoinalny dodatek :D

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 




#731711 Modele z celownikiem

Napisano przez wiwi249 w 21.10.2016 06:49 w Szukam pliku

To jest osobny model od broni i osobny od celownika.

https://amxx.pl/topi...weapon-zoom-15/




#731692 AJAX Pobieranie z bazy danych SLQ

Napisano przez wiwi249 w 20.10.2016 10:01 w Problemy

AJAX to nie język programowania. PHP będzie Ci potrzebny do połączenia z bazą danych i wyciągniecia z niej potrzebnych informacji. Innymi słowy:

- tworzysz plik PHP który łączy się z bazą danych, wyciąga z niej potrzebne dane, a następnie zapisuje w formacie JSON (json_encode()).

<?php
//najpierw połącz z bazą danych, np. mysql_connect
//potem wykonaj jakieś zapytanie do bazy danych
//na końcu robisz tak:

$wynik = json_encode($wynik); //przekształć tablicę na json
echo $wynik; //zwróć wynik z powrotem do naszego kodu JS

$wynik powinien być od tej chwili tablicą zapisaną w formacie JSON.

 

- tworzysz plik HTML + JS, w kodzie JavaScript piszesz zapytanie do tej strony za pomocą AJAX

$.ajax({

    url : 'naszastronka.php',
    type : 'GET',
    data : {
        'jakisargument' : 10
    },
    dataType:'json',
    success : function(data) {              
        alert('Data: '+data);
    },
    error : function(request,error)
    {
        alert("Request: "+JSON.stringify(request));
    }
});

jak się nietrudno domyślić, funkcja przypisana do error wykona się kiedy zapytanie się nie powiedzie, a success kiedy się uda.

Z tymi danymi możesz już potem zrobić co chcesz właściwie, zobacz sobie funkcje jakie ma klasa JSON w Javascript.

Obecnie jest to tak napisane, że przy powodzeniu pokaże Ci się okienko z alertem na stronie.

Ten kod możesz np. wpakować do jakiejś funkcji typu click(), żeby załadowało dane dopiero po kliknięciu na jakiś element strony.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 




#731691 2 pytania na temat 1.6

Napisano przez wiwi249 w 20.10.2016 09:36 w Ogólne

2. Nie da się. Chyba że stworzysz taką platformę. Konta + Logowanie + Dodawanie znajomych + zapraszanie ich do gry. Nawet możesz zrobić swój URI Scheme.

http://stackoverflow...protocol-e-g-so

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#730929 Bug modelu w trzeciej osobie

Napisano przez wiwi249 w 21.09.2016 15:01 w Problemy

Cześć,

Mam mały problem. Zauważyłem pewien dziwny błąd w amxx. Otóż, gdy patrzymy na swoją postać w trzeciej osobie, nie posiada ona w ogóle blendingu w osi Y, innymi słowy, nie patrzy w ogóle góra/dół, tylko jedynie na boki. Ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać? Wygląda na to, że dotyczy to wyłącznie własnej postaci, u wszystkich innych wygląda to okej.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

Potrzebuję patrzenia góra/dół do moda niestety.

Btw. nie ma znaczenia czy używamy kamery trzecioosobowej z set_view czy tworząc inny byt + attach_view. Sytuacja wygląda tak samo.




#730786 Kolejne 2 pytania co do pluginów

Napisano przez wiwi249 w 15.09.2016 23:11 w Pytania dotyczące pluginów

1. tutaj przydałaby się w ogóle powtórka z podstaw amxx

Zarejestruj event Damage albo Ham_TakeDamage i tam sprawdzaj

2. tak




#729403 512 precache

Napisano przez wiwi249 w 14.08.2016 15:33 w Pytania

Sztuką jest takie tworzenie modeli, żeby oszczędzać miejsce na limit ;) baw się submodelami, najlepsza opcja.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#726756 Amx Problem

Napisano przez wiwi249 w 30.05.2016 19:09 w Problemy

Ktoś tu ma nonsteama :D

Zainstaluj dproto i będzie ok.




#726755 gdy zmieniam mapę wywala cały serwer. [cs 1.6]

Napisano przez wiwi249 w 30.05.2016 19:08 w Problemy

Na każdą mapę czy na jakąś konkretną? Może brakuje jakichś plików? Konsola i logi prawdę Ci powiedzą.




#724661 Wykonanie funkcji w PHP dzięki AMXX? Możliwe?

Napisano przez wiwi249 w 12.04.2016 07:03 w Pytania

http://amxx.pl/topic...ie-skryptu-php/

 

minuta szukania w google :D

Jak chcesz to możesz ew. użyć motd, bo pozwala otworzyć URL ;)

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#724338 dodawanie z poziomu pluginu flagi do users.ini

Napisano przez wiwi249 w 07.04.2016 20:03 w Szukam pluginu

Od tego są pluginy amxbans i pochodne ;) Znacznie wygodniejsza opcja. VIPy/Adminów masz zapisanych w bazie danych.




#724264 Użycie float - tag mismatch

Napisano przez wiwi249 w 06.04.2016 13:24 w Problemy

public WymaganyExp( PoziomGracza )

zamien na

public Float:WymaganyExp( PoziomGracza )

Skoro funkcja ma zwracać typ float, to musisz o tym powiadomić kompilator.

 

po drugie

Float:Pow( Float:PoziomGracza, Float:2 );

czemu tak? Skoro jest funkcja która przyjmuje 2 argumenty, jak mniemam podstawa i wykładnik, to po prostu podajesz te argumenty, bez typów, bo typy danych określa funkcja (to samo tyczy się returna)

W sourcemod, tak jak w AMXX, jak chcesz przekonwertować typ int na float to musisz użyć funkcji float():

Pow( float(PoziomGracza), float(2) );

Bo zakładam że funkcja Pow przyjmuje oba argumenty typu float.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 




#724244 Pobieranie Id gracza

Napisano przez wiwi249 w 05.04.2016 20:42 w Pytania

1. nie możesz jako string (%s) wstawić wartości bool.

2. Napisz co chcesz zrobić bo nawet nie wiem o co chodzi z tym wstawianiem. Będzie prościej wszystkim zrozumieć.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel

 




#724227 Pobieranie Id gracza

Napisano przez wiwi249 w 05.04.2016 14:57 w Pytania

pev(ent, pev_owner)

Zakładam że to "coś" co gracz wystawia jest jakiś byt, i który ma ustawiony pev_owner przy tworzeniu. W przeciwnym wypadku nie zadziała.




#723881 Problem z modelem

Napisano przez wiwi249 w 30.03.2016 21:49 w Problemy

@grankee

Nie mam za bardzo w tym momencie możliwości sprawdzić kodu, ale z tego co rozumiem po treści posta, problemem jest model w_ granatu.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#723301 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT

Napisano przez wiwi249 w 23.03.2016 17:41 w Problemy


get_playersnum() zwróci Ci 3. Gracz o id 4 zostanie w Twojej pętli pominięty.

O kurde, nie pomyślałem o tym a tak robiłem już swoje pluginy, racja.

Rozsądniej byłoby użyć get_maxplayers()

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#723261 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT

Napisano przez wiwi249 w 22.03.2016 20:33 w Problemy

Powiedzmy, że podstawy. Od tego jest to forum żeby się uczyć.
W funkcji którą sobie stworzyłeś możesz sobie ustawiać wartość zmiennej CT/TT i to raczej tyle. Przede wszystkim funkcja musi być w jakimś momencie wywołana, np. na początku rundy (w tym celu zobacz sobie tutorial Eventy - http://amxx.pl/topic/1680-eventy/). Wywołać, czy wykonać funkcję jest bardzo łatwo - po prostu piszesz Nazwa_Funkcji(parametry); czyli w Twoim przypadku LimitCt();

 

Ale jeśli chcesz rzeczywiście ograniczyć ilość ludzi w teamie to to może być trochę gorsze. Wydaje mi się że trzeba zarejestrować komendy jointeam i chooseteam, ale nie jestem pewien. Musisz zobaczyć jak to jest zrobione w Zombie Mod na przykład. Są też dostępne team limitery w necie.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#723256 Limit CT - funkcja licząca graczy w TT

Napisano przez wiwi249 w 22.03.2016 19:35 w Problemy

public PlayersInTeam(team) {
  new number = 0;
  for(new i=0; i<=get_playersnum(); i++) {
      if(!is_user_connected(i))
          continue;
     
      if(cs_get_user_team(i) != team)
          continue;

      number++;
  }
  return number;
}

Wystarczy takie coś. Teraz żeby spisać liczbę graczy teamu do zmiennej wystarczy:

liczba_tt = PlayersInTeam(CS_TEAM_T);

Żeby się ta wartość zmieniała, wystarczy zabieg powtórzyć w client_putinserver i client_disconnect.




#723209 Problem z modelem

Napisano przez wiwi249 w 21.03.2016 22:27 w Problemy

Myślę że jak ktoś jest w stanie wytłumaczyć w czym tkwi taki problem, to jest też w stanie go naprawić.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#723138 Problem z modelem

Napisano przez wiwi249 w 20.03.2016 23:47 w Problemy

Paintball mod, z tego co pamiętam, wychwyca spawn bytu który ma model granata i od tej pory ustawia mu nowe "zachowanie", że tak to ujmę. Jeśli zmieniasz jego model, nie ma co się dziwić że PB go nie wychwytuje, bo oczekuje modelu domyślnego z CS, a dostaje jakiś inny, więc go ignoruje.

Wniosek jest jeden - jeśli chcesz zmienić model granata, trzeba to zmienić w silniku PB.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel



#722167 Odrzut ekranu po uderzeniu pięściami Jailbreak

Napisano przez wiwi249 w 03.03.2016 00:46 w Szukam pluginu

Nie słyszałem o takim pluginie, raczej trzeba to napisać.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel