Cześć.
Chciałbym stworzyć komendę, która pokazałaby statystyki jakiegoś gracza.
/staty [NICK]
I stąd pytanie, jak ten nick do funkcji przesłać?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 19.11.2016 19:10
Cześć.
Chciałbym stworzyć komendę, która pokazałaby statystyki jakiegoś gracza.
/staty [NICK]
I stąd pytanie, jak ten nick do funkcji przesłać?
Napisano 19.11.2016 21:12
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 20.11.2016 00:59
Oo, dzięki. Ale argument wychwytuje mi tylko przez wpisanie komendy w konsoli, a czy da się to zrobić jakoś na say?
Napisano 20.11.2016 14:09
register_clcmd("say /komenda", "Funkcja");
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul
Napisano 01.12.2016 00:08
Ja u siebie zrobiłem tak, do plugin_init:
register_clcmd("say", "cmd_Czat");
public cmd_Czat(id) { new szZawartosc[128]; read_args(szZawartosc, 127); remove_quotes(szZawartosc); if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8)) return PLUGIN_CONTINUE; new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]); if(!iTarget) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza."); return PLUGIN_HANDLED; } //...kod... }
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych