Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika KadrO
Odnotowano 40 pozycji dodanych przez KadrO (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )
#320519 Kusza nalicza do ranku?
Napisano przez
KadrO
w 11.11.2011 16:57
w
Problemy
Otóż widziałem juz wiele takich tematow ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania swojego problemu. W czym klopot? Na moim Diablo sa questy, oraz klasa Lowca posiadajaca kusze. Niestety zabicia z kuszy nalicza rywalowi jako 2 Dead (tak jak by się sam zabił, fragi nie zaliczaja sie do ranku ani tym bardziej questow.
Mod ten jest w sumie przerobka 5.9, wiec kodu wyciagac chyba nie musze bo jest standardowy, w razie czego moge podpiac jezeli to wazne.
Pozdrawiam.
#320617 Kusza nalicza do ranku?
Napisano przez
KadrO
w 11.11.2011 19:23
w
Problemy
- zaliczaly sie do ranku (w tym wypadku tez do postepu questa)
- zeby ewentualnie pokazywalo obrazenia
- i ewentualnie nie naliczalo 2 dead osobie zabitej tak jakby sie sam zabil
#321312 Problem z podpaleniem
Napisano przez
KadrO
w 15.11.2011 15:57
w
Problemy
http://amxx.pl/topic...em-podpalajacy/
Wszystko działa, prócz tego że podpalenie się nie wyłącza... Ma trwać 5 sekund, a nie kończy się nawet po końcu rundy.
Myślę, że istotne może być to :
public podpal_off(id)
{
id -= 940;
onfire[id] = 0;
if(task_exists(id + 344))
remove_task(id + 344);
if(task_exists(id + 345))
remove_task(id + 345);
}
oraz wcześniejsza aktywacja podpal_off przez taska w funkcji fire_player:
set_task(5.0, "podpal_off", id+940);
Byłbym wdzięczny za pomoc.
Podbijam. Nikt nie zna odpowiedzi?
#321310 Kusza nalicza do ranku?
Napisano przez
KadrO
w 15.11.2011 21:47
w
Problemy
if(player_class[id]==Lowca || player_b_kusza[id] == 1)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
I źródło bow, czyli cos istotniejszego :
public command_bow(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED
if(bow[id] == 1){
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,cbow_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,cvow_PLAYER)
bowdelay[id] = get_gametime()
}else if(player_sword[id] == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
bow[id]=0
}
else
{
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,KNIFE_PLAYER)
bow[id]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public toucharrow(arrow, id)
{
new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)
if(is_user_alive(id))
{
if(kid == id || lid == id) return
entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)
new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)
if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return
Effect_Bleed(id,248)
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)
change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
if(get_user_team(id) == get_user_team(kid))
{
new name[33]
get_user_name(kid,name,32)
client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(dmg<30) remove_entity(arrow)
}
}
public touchWorld2(arrow, world)
{
remove_entity(arrow)
}
Bylbym wdzieczny za kazda pomoc.
Podbijam
#326030 Deagsmapmanager a 2 mapcykle
Napisano przez
KadrO
w 23.11.2011 22:14
w
Problemy
Otóż od kilkunastu dni próbuję się uporać z tym problemem. Korzystam z pluginu deagsmapmanager, lecz chciałbym stworzyć tak jakby 2 mapcykle, na dzień i noc, które plugin w zależności od godziny wyświetlałby w głosowaniu. Niestety żadne instrukcje warunkowe nie pomagają, nawet gdy próbuję mniej więcej takiej kombinacji :
new today_str[8], cmd[48]
get_time("%H",today_str,8)
new today = str_to_num(today_str)
if ((today >= 10) && (today < 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps.ini", custompath);
}
else if ((today < 10) || (today >= 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps_night.ini", custompath);
}
Oczywiście do każdego pliku - mapcycle (funkcja get_listing gdzie nie próbowałem już nawet nie pobierać mapcyclefile z server.cfg), allmaps, standardmaps. Efekt jest taki, że przez dzień wszystko działa ok, ale gdy lista powinna zamienić się na nocną, w głosowaniu pojawia się jedynie możliwość przedłużenia mapy... Nie wiem czemu, pliki na pewno są okej.
W załączniku daję oryginał sma pluginu.
#329960 Dodawanie questów
Napisano przez
KadrO
w 04.12.2011 02:16
w
Poradniki oraz Łatki
#373961 [5.9l] Nie działa /klasa
Napisano przez
KadrO
w 02.03.2012 15:42
w
Problemy
L 03/02/2012 - 11:55:51: Error on Table query: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 03/02/2012 - 11:55:51: Could not connect to SQL database.
Czego stąd nie rozumiesz? Najwyraźniej chcesz utworzyć nową bazę, która zwykle tworzy się automatycznie przy pierwszym wpisaniu /klasa (oczywiście jeżeli wcześniej nie istniała) aczkolwiek plugin nie może tego wykonać ze względu na złe dane w amxx.cfg dotyczące połączenia z bazą (login, haslo, ip) lub brak umożliwionego dostępu od strony bazy (dużo mniej realne).
Moja rada? Sprawdź czy odpowiednio wpisałeś passy (oraz pozostałe dane) w amxx.cfg.
#373970 Jak zrobić itemy?
Napisano przez
KadrO
w 02.03.2012 15:57
w
Pytania
Nr 3.
w RoundStart() w pętli for dodajesz :
if(player_b_m4a1zolnierz[i] > 0) {
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}
zmienna - player_b_m4a1zolnierz - tu wpisujesz swoją od itemu
Następnie w plugin_init dodaj
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");
i w dowolnym miejscu w pluginie :
public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
new clip,ammo
new bron = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)
if( player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1 )
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}
Nr 5 robisz bliźniaczo podobno. Jestem tylko ciekaw w jaki sposób chcesz jednocześnie dać i M4 i AK, chyba że posiadasz plugin 2 broni.
#373976 [5.9l] Nie działa /klasa
Napisano przez
KadrO
w 02.03.2012 16:00
w
Problemy
no i tu problem bo nic nie dodawałem do amxx więc moje pytanie co ja mam tam podać ?
Musisz dodać tam odpowiednie cvary, które odnoszą się do Twojej bazy danych (mam nadzieję że taką utworzyłeś...) :
diablo_sql_host "HOST/IP"
diablo_sql_user "LOGIN"
diablo_sql_pass "HASLO"
diablo_sql_database "NAZWABAZY"
diablo_sql_table "NAZWATABELI"
diablo_sql_save "0"
W zależności od diablo.
#381347 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg
Napisano przez
KadrO
w 15.03.2012 21:37
w
Pytania
Zjedź niżej i skorzystaj z funkcji PlayerDamage, przedostatni post.
player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1
po prostu zamień na na weryfikację klasy..
#383522 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg
Napisano przez
KadrO
w 19.03.2012 21:27
w
Pytania
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");
a potem w dowolnym miejscu w pluginie (kopiuj+wklej) :
public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
if(player_class[attacker] == KLASA)
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}
Gdzie KLASA - nazwa Twojej klasy, a wartość (20.0) ilość dodatkowego DMG.
#383523 Jak przypisać moce do klasy (DIABLO)
Napisano przez
KadrO
w 19.03.2012 21:30
w
Pytania
http://amxx.pl/forum...er__all__st__90
Powyżej masz link do poradników (m.in - Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item, czy Dodanie niewidzialności na nożu)
#385544 Blyskawica z Nieba
Napisano przez
KadrO
w 24.03.2012 15:15
w
Pytania
#386137 Blyskawica z Nieba
Napisano przez
KadrO
w 25.03.2012 16:53
w
Pytania
stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}
Zamień na :
public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}
Następnie przed :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Dodaj :
new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)
new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);
origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60
Na koniec to :
Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);
Zamień na :
Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);
Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.
#386143 Napis klasa premium
Napisano przez
KadrO
w 25.03.2012 17:04
w
Pytania
Pod linijką:
public cod_class_enabled(id)
dodaj:if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy") return COD_STOP; }
Tyle wystarczy
Chyba pomyliłeś mody.
Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :
case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}
#386486 Problem z frakcjami.
Napisano przez
KadrO
w 26.03.2012 14:35
w
Problemy
Poradnik : http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/
#386972 Dodanie klasie itemu.
Napisano przez
KadrO
w 27.03.2012 14:31
w
Problemy
Napisz tutaj : http://amxx.pl/forum/147-pytania/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika KadrO
- Regulamin