Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika KadrO

Odnotowano 40 pozycji dodanych przez KadrO (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 28.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#320519 Kusza nalicza do ranku?

Napisano przez KadrO w 11.11.2011 16:57 w Problemy

Witam wszystkich.

Otóż widziałem juz wiele takich tematow ale w zadnym nie znalazlem rozwiazania swojego problemu. W czym klopot? Na moim Diablo sa questy, oraz klasa Lowca posiadajaca kusze. Niestety zabicia z kuszy nalicza rywalowi jako 2 Dead (tak jak by się sam zabił, fragi nie zaliczaja sie do ranku ani tym bardziej questow.

Mod ten jest w sumie przerobka 5.9, wiec kodu wyciagac chyba nie musze bo jest standardowy, w razie czego moge podpiac jezeli to wazne.

Pozdrawiam.



#320617 Kusza nalicza do ranku?

Napisano przez KadrO w 11.11.2011 19:23 w Problemy

Zalezy mi na tym by zabicia z kuszy zaliczaly sie jak zabicia z normalnej broni, czyli :

- zaliczaly sie do ranku (w tym wypadku tez do postepu questa)
- zeby ewentualnie pokazywalo obrazenia
- i ewentualnie nie naliczalo 2 dead osobie zabitej tak jakby sie sam zabil



#320681 Kusza nalicza do ranku?

Napisano przez KadrO w 11.11.2011 21:55 w Problemy

System questow wlasciwie opiera się nad tym od DarkGla.



#321312 Problem z podpaleniem

Napisano przez KadrO w 15.11.2011 15:57 w Problemy

Witam wszystkich po raz drugi. Otóż zainteresowała mnie pewna umiejętność opisana przez M@nkovskiego i chciałem zastosować ją na diablo. Kierowałem się tymże poradnikiem :

http://amxx.pl/topic...em-podpalajacy/

Wszystko działa, prócz tego że podpalenie się nie wyłącza... Ma trwać 5 sekund, a nie kończy się nawet po końcu rundy.

Myślę, że istotne może być to :

public podpal_off(id)
{
id -= 940;

onfire[id] = 0;

if(task_exists(id + 344))
remove_task(id + 344);
if(task_exists(id + 345))
remove_task(id + 345);
}


oraz wcześniejsza aktywacja podpal_off przez taska w funkcji fire_player:

set_task(5.0, "podpal_off", id+940);


Byłbym wdzięczny za pomoc.

Podbijam. Nikt nie zna odpowiedzi?



#321310 Kusza nalicza do ranku?

Napisano przez KadrO w 15.11.2011 21:47 w Problemy

Nadawanie klasie :

 if(player_class[id]==Lowca || player_b_kusza[id] == 1)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.5 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}


I źródło bow, czyli cos istotniejszego :

public command_bow(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED

if(bow[id] == 1){
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,cbow_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,cvow_PLAYER)
bowdelay[id] = get_gametime()
}else if(player_sword[id] == 1)
{
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
bow[id]=0
}
else
{
entity_set_string(id,EV_SZ_viewmodel,KNIFE_VIEW)
entity_set_string(id,EV_SZ_weaponmodel,KNIFE_PLAYER)
bow[id]=0
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public toucharrow(arrow, id)
{
new kid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_owner)
new lid = entity_get_edict(arrow, EV_ENT_enemy)

if(is_user_alive(id))
{
if(kid == id || lid == id) return

entity_set_edict(arrow, EV_ENT_enemy,id)

new Float:dmg = entity_get_float(arrow,EV_FL_dmg)
entity_set_float(arrow,EV_FL_dmg,(dmg*3.0)/5.0)

if(get_cvar_num("mp_friendlyfire") == 0 && get_user_team(id) == get_user_team(kid)) return

Effect_Bleed(id,248)
bowdelay[kid] -= 0.5 - floatround(player_intelligence[kid]/5.0)

change_health(id,floatround(-dmg),kid,"knife")

message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
if(get_user_team(id) == get_user_team(kid))
{
new name[33]
get_user_name(kid,name,32)
client_print(0,print_chat,"%s attacked a teammate",name)
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/knife_hit4.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
if(dmg<30) remove_entity(arrow)
}
}
public touchWorld2(arrow, world)
{
remove_entity(arrow)
}


Bylbym wdzieczny za kazda pomoc.

Podbijam



#322805 Kusza nalicza do ranku?

Napisano przez KadrO w 20.11.2011 22:20 w Problemy

Prawdę mówiąc nie bawiłem się jeszcze opcjami hamsandwich. Gdyby ktoś mógłby pokazać albo gotowy kod z którego mógłbym czerpać naukę, lub wzór według którego na początku powinienem się stosować byłbym bardzo wdzięczny.

Podbijam



#326030 Deagsmapmanager a 2 mapcykle

Napisano przez KadrO w 23.11.2011 22:14 w Problemy

Witam wszystkich,

Otóż od kilkunastu dni próbuję się uporać z tym problemem. Korzystam z pluginu deagsmapmanager, lecz chciałbym stworzyć tak jakby 2 mapcykle, na dzień i noc, które plugin w zależności od godziny wyświetlałby w głosowaniu. Niestety żadne instrukcje warunkowe nie pomagają, nawet gdy próbuję mniej więcej takiej kombinacji :

 new today_str[8], cmd[48]
get_time("%H",today_str,8)
new today = str_to_num(today_str)

if ((today >= 10) && (today < 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps.ini", custompath);
}
else if ((today < 10) || (today >= 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps_night.ini", custompath);
}


Oczywiście do każdego pliku - mapcycle (funkcja get_listing gdzie nie próbowałem już nawet nie pobierać mapcyclefile z server.cfg), allmaps, standardmaps. Efekt jest taki, że przez dzień wszystko działa ok, ale gdy lista powinna zamienić się na nocną, w głosowaniu pojawia się jedynie możliwość przedłużenia mapy... Nie wiem czemu, pliki na pewno są okej.

W załączniku daję oryginał sma pluginu.



#326395 Deagsmapmanager a 2 mapcykle

Napisano przez KadrO w 25.11.2011 14:04 w Problemy

Podbijam.



#329960 Dodawanie questów

Napisano przez KadrO w 04.12.2011 02:16 w Poradniki oraz Łatki

Jako że chcemy zrobić reset lvli na nowym sezonie wypadałoby też zrobić reset questów, by każdy zaczynał od nowa. Nie mamy jednak pojęcia jak. Mógłbyś pomóc?



#373961 [5.9l] Nie działa /klasa

Napisano przez KadrO w 02.03.2012 15:42 w Problemy

L 03/02/2012 - 11:55:51: Error on Table query: Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (2)
L 03/02/2012 - 11:55:51: Could not connect to SQL database.


Czego stąd nie rozumiesz? Najwyraźniej chcesz utworzyć nową bazę, która zwykle tworzy się automatycznie przy pierwszym wpisaniu /klasa (oczywiście jeżeli wcześniej nie istniała) aczkolwiek plugin nie może tego wykonać ze względu na złe dane w amxx.cfg dotyczące połączenia z bazą (login, haslo, ip) lub brak umożliwionego dostępu od strony bazy (dużo mniej realne).

Moja rada? Sprawdź czy odpowiednio wpisałeś passy (oraz pozostałe dane) w amxx.cfg.



#373970 Jak zrobić itemy?

Napisano przez KadrO w 02.03.2012 15:57 w Pytania

Poniżej podane itemy tworzysz oczywiście według standardu. Tutaj tylko zaprezentuje Ci funkcje jakich powinieneś użyć.

Nr 3.

w RoundStart() w pętli for dodajesz :

if(player_b_m4a1zolnierz[i] > 0) {
give_item(i, "weapon_m4a1")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
give_item(i,"ammo_556nato")
}


zmienna - player_b_m4a1zolnierz - tu wpisujesz swoją od itemu

Następnie w plugin_init dodaj

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");


i w dowolnym miejscu w pluginie :

public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{
new clip,ammo
new bron = get_user_weapon(attacker,clip,ammo)

if( player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1 )
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}


Nr 5 robisz bliźniaczo podobno. Jestem tylko ciekaw w jaki sposób chcesz jednocześnie dać i M4 i AK, chyba że posiadasz plugin 2 broni.



#373976 [5.9l] Nie działa /klasa

Napisano przez KadrO w 02.03.2012 16:00 w Problemy

no i tu problem bo nic nie dodawałem do amxx więc moje pytanie co ja mam tam podać ?


Musisz dodać tam odpowiednie cvary, które odnoszą się do Twojej bazy danych (mam nadzieję że taką utworzyłeś...) :

diablo_sql_host "HOST/IP"
diablo_sql_user "LOGIN"
diablo_sql_pass "HASLO"
diablo_sql_database "NAZWABAZY"
diablo_sql_table "NAZWATABELI"
diablo_sql_save "0"


W zależności od diablo.



#381347 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg

Napisano przez KadrO w 15.03.2012 21:37 w Pytania

http://amxx.pl/topic...970#entry373970

Zjedź niżej i skorzystaj z funkcji PlayerDamage, przedostatni post.

player_m4a1zolnierz > 0 && bron == CSW_M4A1


po prostu zamień na na weryfikację klasy..



#383522 [ROZWIĄZANE] Prosba o moc na dodatkowy dmg

Napisano przez KadrO w 19.03.2012 21:27 w Pytania

Dodaj w plugin_init (wyszukaj sobie) :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "PlayerDamage");


a potem w dowolnym miejscu w pluginie (kopiuj+wklej) :

public PlayerDamage(client, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
if( is_user_alive(client) && is_user_alive(attacker) )
{

if(player_class[attacker] == KLASA)
{
SetHamParamFloat(4, damage+20.0)
}
}
}


Gdzie KLASA - nazwa Twojej klasy, a wartość (20.0) ilość dodatkowego DMG.



#383523 Jak przypisać moce do klasy (DIABLO)

Napisano przez KadrO w 19.03.2012 21:30 w Pytania

Mógłbyś bardziej opisać swój problem? Jest nieco niezrozumiały.
http://amxx.pl/forum...er__all__st__90
Powyżej masz link do poradników (m.in - Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item, czy Dodanie niewidzialności na nożu)



#385410 [ROZWIĄZANE] Spadochron, a użycie przedmiotu ?!

Napisano przez KadrO w 24.03.2012 09:30 w Problemy

Wyszukaj w swoim kodzie:

 if (pev(id,pev_button) & IN_USE && !casting[id])
Use_Spell(id)


i IN_USE podmień na np. IN_ALT1.



#385544 Blyskawica z Nieba

Napisano przez KadrO w 24.03.2012 15:15 w Pytania

Wystarczy wyciąć stąd : http://amxx.pl/topic...m-piorun-zeusa/



#386137 Blyskawica z Nieba

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 16:53 w Pytania

To :

stock Create_TE_BEAMENTS(startEntity, endEntity, iSprite, startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, speed){
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMENTS )
write_short( startEntity ) // start entity
write_short( endEntity ) // end entity
write_short( iSprite ) // model
write_byte( startFrame ) // starting frame
write_byte( frameRate ) // frame rate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // line width
write_byte( noise ) // noise amplitude
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // scroll speed
message_end()
}


Zamień na :

public Create_TE_BEAM(start[3], end[3],startFrame, frameRate, life, width, noise, red, green, blue, alpha, spid,sprite){

message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY )
write_byte( TE_BEAMPOINTS )
write_coord( start[0] )
write_coord( start[1] )
write_coord( start[2] )
write_coord( end[0] )
write_coord( end[1] )
write_coord( end[2] )
write_short( sprite ) // model
write_byte( startFrame ) // start frame
write_byte( frameRate ) // framerate
write_byte( life ) // life
write_byte( width ) // width
write_byte( noise ) // noise
write_byte( red ) // red
write_byte( green ) // green
write_byte( blue ) // blue
write_byte( alpha ) // brightness
write_byte( speed ) // speed
message_end()
}


Następnie przed :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Dodaj :



new gdzie[3];
get_user_origin(id, gdzie, 3)

new origin[3];
get_user_origin(ofiara, origin);

origin[2]+=800;
gdzie[2]-=60


Na koniec to :

Create_TE_BEAMENTS(id, ofiara, sprite, 0, 10, floatround(fCzas*10), 150, 5, 200, 200, 200, 200, 10);


Zamień na :

Create_TE_BEAM( gdzie, origin, 0, 10, 3, 150, 5, 200, 200, 200, 200, 200, sprite);


Oczywiście numerki ustaw jak tam sobie chcesz. Gwarancji czy działa nie daję, pisałem na szybko wiec w razie czego pisz tutaj.



#386143 Napis klasa premium

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 17:04 w Pytania

Pod linijką:

public cod_class_enabled(id)

dodaj:
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "Nie masz prawa, do korzystania z tej klasy")
		return COD_STOP;
	}


Tyle wystarczy ;)


Chyba pomyliłeś mody.

Nie wiem jak u Ciebie wygląda wybór klasy bo nawet nie dałeś .sma, ale jeżeli masz menu z instrukcją switch to zrób tak :

  case NUMER:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_JAKITAMCHCESZ)
{
player_class[id] =NAZWAKLASY
}
else client_print(id, print_chat, "Nie posiadasz uprawnien do tej klasy!");
}



#386148 Problem z rakietami !

Napisano przez KadrO w 25.03.2012 17:07 w Problemy

Rakiety z diablo 5.9l? To tam są jakieś rakiety? Dałbym głowę że w onyke.

Poza tym jak mamy Ci pomóc jak nie zamieściłeś nawet .sma. Przypuszczam że w plugin_init nie zarejestrowałeś Touch.



#386481 Problem z Baza danych

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 14:29 w Problemy

Wejdź w modules.ini po stronie serwera i sprawdź czy przed :

mysql
sqlite


masz średniki - ;
Jeżeli tak - usuń je.

Poza tym wszystkie cvary przenieś z sql.cfg do amxx.cfg.
Czy pomoże - gwarancji nie daję.



#386486 Problem z frakcjami.

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 14:35 w Problemy

Nie ten dział.
Poradnik : http://amxx.pl/topic...kcji-2-sposoby/



#386712 Problem - Dodanie klas

Napisano przez KadrO w 26.03.2012 20:13 w Problemy

Dodał - new hit na górze pluginu po new defuser i new planter.



#386972 Dodanie klasie itemu.

Napisano przez KadrO w 27.03.2012 14:31 w Problemy

Zły dział.
Napisz tutaj : http://amxx.pl/forum/147-pytania/



#386975 Dodanie napisu obok danej klasy

Napisano przez KadrO w 27.03.2012 14:34 w Pytania

Chcesz taki napis tylko w menu wyboru klas? Załącz .sma.