Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Deagsmapmanager a 2 mapcykle


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 KadrO

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:J-bie
Offline

Napisano 23.11.2011 22:14

Witam wszystkich,

Otóż od kilkunastu dni próbuję się uporać z tym problemem. Korzystam z pluginu deagsmapmanager, lecz chciałbym stworzyć tak jakby 2 mapcykle, na dzień i noc, które plugin w zależności od godziny wyświetlałby w głosowaniu. Niestety żadne instrukcje warunkowe nie pomagają, nawet gdy próbuję mniej więcej takiej kombinacji :

 new today_str[8], cmd[48]
get_time("%H",today_str,8)
new today = str_to_num(today_str)

if ((today >= 10) && (today < 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps.ini", custompath);
}
else if ((today < 10) || (today >= 22))
{
formatex(standardpath, 63, "%s/standardmaps_night.ini", custompath);
}


Oczywiście do każdego pliku - mapcycle (funkcja get_listing gdzie nie próbowałem już nawet nie pobierać mapcyclefile z server.cfg), allmaps, standardmaps. Efekt jest taki, że przez dzień wszystko działa ok, ale gdy lista powinna zamienić się na nocną, w głosowaniu pojawia się jedynie możliwość przedłużenia mapy... Nie wiem czemu, pliki na pewno są okej.

W załączniku daję oryginał sma pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#2 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 23.11.2011 22:27

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod XProblemy
do
Scripting AMXXProblemy


  • +
  • -
  • 0

#3 KadrO

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:J-bie
Offline

Napisano 25.11.2011 14:04

Podbijam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych