Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika aVee`

Odnotowano 36 pozycji dodanych przez aVee` (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 18.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#339054 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisano przez aVee` w 24.12.2011 13:49 w Nowości

Już naprawione, w vault.ini nic nie miałem - poprałem taki plik i wkleiłem no i teraz już się zapisuje.



#338782 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisano przez aVee` w 23.12.2011 19:44 w Nowości

Na jakiej zasadzie zapisuje się lvl i gdzie. Co mapkę lvl mi restartuje.



#338893 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisano przez aVee` w 23.12.2011 23:54 w Nowości

U mnie są te pliki ale są puste, jak wezmę serwer "off" i usunę i dam zn "on" to powstają ale nic się nie zapisuję co mapę restartuje lvl, muszę coś jeszcze ściągnąć?, bo do tej paczki niema w ogóle tych plików.



#338751 Admin Models

Napisano przez aVee` w 23.12.2011 18:31 w Pluginy AMXX

Ja z innej beczki, przerobi ktoś ten plugin na flagę np : "ADMIN_LEVEL_H" i żeby był tylko jeden skin.



#341668 Wytrzymałość Perku

Napisano przez aVee` w 29.12.2011 13:03 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ja z takim samym pytaniem.



#332814 Wytrzymałość Perku

Napisano przez aVee` w 10.12.2011 21:42 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wszystko działa, tylko jak przesunąć o kilka pozycji w dół wyświetlane info w hud - nakłada mi się.



#338390 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 22.12.2011 22:53 w Nowości

Moim zdaniem takie rzeczy powinno się już robić indywidualnie, ta paczka to jeśli można tak powiedzieć zarys - zawsze jest coś do zrobienia, pozmieniania.



#336323 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 18.12.2011 21:37 w Nowości

ten cod mod nie dziala wklejam do cstrike pliki zamieniam i nic


Działa i to jak - Zajebiaszczy, brawa dla twórcy ; Wcześniej używałem cod moda nowego dlatego tyle pytań i próśb.

Wielkie dzięki, założyłem temat: http://amxx.pl/topic...-by-rob-zombie/ tam już mam w miarę zrobioną paczkę.
Jak byś mógł zrobić to co tam napisałem do by było wszystko i był bym bardzo wdzięczny (czyli to co zrobiłeś w załączniku wyżej plus to co napisałem o klasach jeszcze, nie chce wnosić na to co podałeś up, to co mam tu w załączniku bo jeszcze coś zmaluje)
Najlepiej jak byś luknął wszystkie itemy czy odpowiadają 801lvl slow exp. w temacie z linków znajdziesz info co do klas tzn - tylko dwóch.

Oczywiście daje plusy, widzę że modele jeszcze są - bardzo udana paczka.
Z góry dzięki za pomoc.

Tutaj daje już przerabianą przeze mnie twoją paczkę - sam mi pomagałeś - info.
Proszę jeszcze bardzo o poprawienie opisów itemów i klasl - tam gdzie są błędy lub zmieniłeś.

Był bym zapomniał niech miny będą widoczne - gracze się mocno skarżą na to - miny w przejściach - ciężko to egzekwować.
Edytuj sma z mojego załącznika, już tam sporo zrobiłem.

Załączone pliki




#335118 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 16.12.2011 21:35 w Nowości

Jeszcze jedno jak usunąć perki co niektóre. (1/1)



#335180 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 16.12.2011 23:00 w Nowości

Dziękuje Ci jesteś bardzo pomocny.

Jeszcze pytanko do sklepiku jak zmniejszyć liczbę kupowanego expa.
(Szukam sam... może się skapnę, ale jak byś mógł wstawić info z kodem będę wdzięczny.
Był bym zapomniał proszę jeszcze o kod, hud nazwa forum - na końcu się wyświetla.

Plus.



#335210 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 18.12.2011 13:55 w Nowości

Dzięki dzięki, cały dzień się z tym bawię. Jednak nie radzę sobie z itemami.

Grubą czcionką wypisałem perki istniejące które chciał bym zmienić.
Z 10k lvl zrobiłem 801lvl slow exp i te perki są zbyt mocne, cienką czcionką napisałem jak bym chciał żeby te itemy wyglądały - żeby dało się grać.
Jeśli byś mógł przerobić sma twojej paczki tak żeby było mniej za więcej tak jak napisałem to będę bardzo i to bardzo wdzięczny.
(chodzi mi jedynie o perki)

a- jeszcze jak resnąc lvl
Oczywiście daje plusiki.


1."Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",

2."Natychmiastowe zabicie z AWP",

3."Masz 500 pancerza",

4."Dostajesz AWP i strzelasz 1/1",

5."Dostajesz Scouta i strzelasz 1/1",

6."Dostajesz 300 hp na runde, szybciej biegasz",

7."Dostajesz 1/1 M4A1 i wszystkie granaty",

8."Dostajesz 500hp, szybciej biegasz i w dodatku Kriega dostajesz",

9."Zadajesz 75 obrazen wiecej",

10."Zadajesz 100 wiecej obrazen",

11."M3 zadaje 2x obrazen wiecej",

12."M4a1 zadaje 2x obrazen wiecej",

13."AK47 zadaje 2x obrazen wiecej",

14."M249 zadaje 2x obrazen wiecej",

15. "Walisz z deagla 75 obrazen wiecej",

16."Jestes odporny na 10 pociskow w kazdej rundzie",

17. "Masz +2000 EXPa za zabicie.",

18. "Dostajesz 1500 HP,jestes szybki oraz dostajesz losowa bron",

19. "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 4 razy wieksze",

20. "Dostajesz Mac10 (Uzi) i masz +50 obrazen z uzi",

21."Dostajesz 1000 HP",

22."100% Obrażeń do każdej broni",

23. "Brawo odkryles sekrety glocka Masz 1/1 z glocka",

24. "Do każdego zabicia dostajesz + 5000 exp.",



1. 1/6granatem plus lw

2. 1/6 zabicie

3. 120 pancer

4. 1/4awp

5. 1/4scout

6. 50hp

7. 1/6

8. 45

9. 20

10. 30

11. 10 wiecej hp zabiera a ni d razy wiecej niż normalnie

12. Tak samo

13. Tak samo

14. Tak samo

15. 15

16. 2pociski

17. 150expa

18. 50hpwiecej

19. 20 procent wiecej

20. 30 obrazen wiecej

21. 45

22. 20proc…

23. 1/8 glocka

24. 200expa


Jak usunąć klasy żeby nic się nie pojeba....

Prosił bym o usunięcie klasy "LukiLagger".
Na jakiej zasadzie zapisuje się tu lvl.



#335061 Call of Duty [COD] by Rob Zombie`

Napisano przez aVee` w 16.12.2011 19:50 w Nowości

Jak zmniejszyć "gdzie?" lvl, expa, oraz jakie flagi maja konta premium. Dotej pory operowałem nowym cod modem.



#330081 Klasa Czolgista - posiada M72 LAW

Napisano przez aVee` w 04.12.2011 13:13 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Mógł by ktoś zrobić z tej klasy premium, za dobra jest jak wszyscy mogą to mieć.



#316168 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)

Napisano przez aVee` w 01.11.2011 00:58 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Mam problem karabin, rakiety i bomba nie zabierają hp - tylko jak w kogoś wlecę to zabiera hp tyle ile ustawiłem w czym tkwi problem ?



#342499 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 30.12.2011 19:40 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Nie chce mi się serwer włączyć jak to wgram.



#342530 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 30.12.2011 20:30 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

W tym kawałku masz błąd:
- na czerwono

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;


Po poprawieniu tego serwer odpala pobierają się skiny, ale w grze ich nie widać.



#342574 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 31.12.2011 11:00 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wszystko robię dobrze, klasa autora działa - wstawię skin i jest, a stalker nie działa, pobiera się skin ale nie działa.

Już się naumiałem, d0n tHe Pr0oo w twoim kodzie jest kilka błędów jak przerobie swoje klasy premium to wstawię poprawioną wersje.

Niby jak testowałem sam to działała, ale jak wgrałem na serwer to wszyscy mieli takiego skina.




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Robocop [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP oraz zestaw pistoletow, rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/robo/robo.mdl");
precache_model("models/player/roboT/roboT.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}



#342861 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 31.12.2011 15:33 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

No to jak zrobić ten warunek, tzn żeby osoby posiadające daną klasę miała ten skin a nie wszystkie klasy.



#342247 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 30.12.2011 13:14 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Tak jeśli ma być jeden :
cstrike/models/premium/sas.mdl

A jak dwa skiny CT i TT to:
cstrike/models/premium/sas.mdl
cstrike/models/premium/sasT.mdl



#341878 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 29.12.2011 19:36 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Wydaje się to proste, ale zawsze jakiś błąd mi wyskakuje.



#341664 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisano przez aVee` w 29.12.2011 12:58 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Ładnie, czy ktoś by się podjął przerobić tą klasę tak żeby miała inny skin - jeden (obojętny od teamu)


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Stalker [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP - M4A1 oraz 2 rakiety, 2 skoki.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}



#352119 Klasa AirMan

Napisano przez aVee` w 21.01.2012 12:05 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Teraz robi bym, ale tylko w czasie jednej rudny. Jak zaczyna się kolejna runda to nie działa pisze "Nie mozesz juz uzyc skilla !"
Musze wejść na serwer jeszcze raz żeby działało i tak za każdym razem.



#351771 Klasa AirMan

Napisano przez aVee` w 20.01.2012 11:53 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy

Przerobiłem tą klasę na premium dodałem trochę broni, ale... nalot działa tylko granaty nie wybuchają - skaczą w powietrzu.

@edit

Wgralem orginalne pliki i tez posicki nie bybuchaja tylko skacza w miejscu...


Dołączona grafika





#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "AirMan [UltraPremium]";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc_uzyc[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public Spawn(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 2

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_uzyc[id]>0)
{
CreateNalot(id);
ilosc_uzyc[id]--;
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc_uzyc[id]==1)?"":"o"),ilosc_uzyc[id],((ilosc_uzyc[id]==1)?"":(ilosc_uzyc[id]<0 && ilosc_uzyc[id]>0)?"t":"ow"))
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie mozesz juz uzyc skilla !")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
print_info(id, "Airstrike");
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock print_info(id, const nagroda[], const nazwa[] = "y")
{
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
client_print(0, print_chat, "%s wezwan%s przez %s", nagroda, nazwa, nick);
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}



#340517 Statystyka Grawitacja

Napisano przez aVee` w 27.12.2011 17:14 w Pytania

Chodzi ci o to że klasa ma inna grawitacje?



#338400 Skin na nick.

Napisano przez aVee` w 22.12.2011 23:05 w Szukam pluginu

Witam poszukuje pluginu który zmienia skin gracza na określony w pluginie.
Chodzi oto że dodając flagę graczowi ma inny skin niż reszta graczy.