Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa AirMan

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 _nothing_

    NO ACTA !

  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 19.01.2012 21:36

Dołączona grafika

Nazwa klasy: AirMan

Opis klasy: Może wezwać Nalot pod (E) 2x na runde !

Bronie: M4A1, USP

Zdrowie: 20
Kondycja: 10
Inteligencja: 0
Wytrzymalosc: 10

Pomysł na klasę oraz kod zaczerpnąłem z pluginu
KillStreak 1.3.4

by Cypis

Changelog :

* Poprawka błędów z użyciem Skilla w nowej rundzie .


Dołączona grafika

codclass_airman.sma do folderu scripting
codclass_airman.amxx do folderu plugins
codclass_airman.amxx do plugins-codmod.ini
folder cstrike wrzucamy do FTP serwera.

Załączone pliki


Użytkownik _nothing_ edytował ten post 22.01.2012 10:31


#2 aVee`

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:AdaM
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 20.01.2012 11:53

Przerobiłem tą klasę na premium dodałem trochę broni, ale... nalot działa tylko granaty nie wybuchają - skaczą w powietrzu.

@edit

Wgralem orginalne pliki i tez posicki nie bybuchaja tylko skacza w miejscu...


Dołączona grafika





#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "AirMan [UltraPremium]";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc_uzyc[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)


}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public Spawn(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 2

}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_uzyc[id]>0)
{
CreateNalot(id);
ilosc_uzyc[id]--;
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc_uzyc[id]==1)?"":"o"),ilosc_uzyc[id],((ilosc_uzyc[id]==1)?"":(ilosc_uzyc[id]<0 && ilosc_uzyc[id]>0)?"t":"ow"))
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie mozesz juz uzyc skilla !")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
print_info(id, "Airstrike");
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock print_info(id, const nagroda[], const nazwa[] = "y")
{
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
client_print(0, print_chat, "%s wezwan%s przez %s", nagroda, nazwa, nick);
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

Użytkownik aVee` edytował ten post 20.01.2012 12:55

  • +
  • -
  • 2


Dołączona grafika


#3 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 20.01.2012 17:52

modele wgrałeś ? spirte ? Bo to nie możliwe, żeby Ci nie działało na serwerze testowym wszystko śmiga .

mój błąd zapomniałem dodać w plugin_init : "register_touch("bomb", "*", "touchedrocket");" Teraz wszystko działa :)

Załączniki aktualizowane w 1 poście :) Przepraszam za kłopoty .

Załączone pliki



#4 Acer

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.01.2012 18:26

Tak jak mówiłem, powstała i klasa, kupa dobrej roboty.

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png


Zapraszam na OneKill.pl


#5 *RefresH*

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:47
  • Lokalizacja:Lamernia
Offline

Napisano 20.01.2012 18:35

dobreee :P myślę że + się należy

#6 aVee`

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:AdaM
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 21.01.2012 12:05

Teraz robi bym, ale tylko w czasie jednej rudny. Jak zaczyna się kolejna runda to nie działa pisze "Nie mozesz juz uzyc skilla !"
Musze wejść na serwer jeszcze raz żeby działało i tak za każdym razem.
  • +
  • -
  • 0


Dołączona grafika


#7 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2012 15:12

Teraz robi bym, ale tylko w czasie jednej rudny. Jak zaczyna się kolejna runda to nie działa pisze "Nie mozesz juz uzyc skilla !"
Musze wejść na serwer jeszcze raz żeby działało i tak za każdym razem.

dokładnie, nothing zrób coś z tym :>
  • +
  • -
  • 0

#8 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2012 01:29

UP

Naprawione ! Załączniki aktualizowane w pierwszym poście można pobierać ! .

#9 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2012 10:04


L 01/22/2012 - 09:30:05: Info (map "awp_ruins") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120122.log")
L 01/22/2012 - 09:30:05: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 01/22/2012 - 09:30:05: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Lotnik.amxx")
L 01/22/2012 - 09:30:05: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 01/22/2012 - 09:30:05: [AMXX] [0] codclass_Lotnik.sma::plugin_init (line 40)
L 01/22/2012 - 09:30:05: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 01/22/2012 - 09:30:05: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_11.amxx") (native "RegisterHam") - debug not enabled!
L 01/22/2012 - 09:30:05: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 01/22/2012 - 09:50:25: Start of error session.
L 01/22/2012 - 09:50:25: Info (map "wh_nuke") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120122.log")
L 01/22/2012 - 09:50:25: [HAMSANDWICH] Function TakeDamage not found.
L 01/22/2012 - 09:50:25: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_Lotnik.amxx")
L 01/22/2012 - 09:50:25: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 01/22/2012 - 09:50:25: [AMXX] [0] codclass_Lotnik.sma::plugin_init (line 40)


i taki spam cały czas :)
  • +
  • -
  • 0

#10 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2012 10:27

Ale to chyba nie moja klasa. Bo w logach widzę klasę "Lotnik", że chyba zmieniłeś sobie nazwę jeżeli tak to daj .sma Klasy w załączniku.

#11 fbang

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:237
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.01.2012 10:28

Oto .sma
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define MAX 32

new const nazwa[] = "Lotnik";
new const opis[] = "Mozesz wezwac nalot 2 razy na runde.";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 10;
new const obrazenia = 50;
new const regeneracja = 30;
new const grawitacja = 10;
new sprite_blast;

new bool:nalot[MAX+1];

new ilosc[33], poprzedni_nalot[33]

new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];

new ma_klase[33]

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja, grawitacja);

register_touch("bomb", "*", "touchedrocket");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "TakeDamage");
}

public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ilosc[id] = 2;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ilosc[id] = 0;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
if(!ilosc[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie naloty !");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
else
{
if(poprzedni_nalot[id] + 8.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Nalot mozesz wezwac co 8 sekund!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{

ilosc[id]--;
poprzedni_nalot[id] = floatround(get_gametime());

CreateNalot(id);
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc[id]==1)?"":"o"),ilosc[id],((ilosc[id]==1)?"":(ilosc[id]<0 && ilosc[id]>0)?"t":"ow"))
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}

public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);

new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;

for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];

new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}

public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;

get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);

velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);

Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;

create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);

entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);

emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}

public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);

public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);

if(ent != -1)
ent = ent1;
}

bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;

entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}

public cmdKill()
return FMRES_SUPERCEDE;

public message_DeathMsg()
{
new killer = get_msg_arg_int(1);
if(ZmienKilla[0] & (1<<killer))
{
set_msg_arg_string(4, "grenade");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(ZmienKilla[1] & (1<<killer))
{
set_msg_arg_string(4, "m249");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}

stock bartime(id, number)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("BarTime"), _, id);
write_short(number);
message_end();
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},id);
write_short(duration);
write_short(holdtime);
write_short(fadetype);
write_byte(red);
write_byte(green);
write_byte(blue);
write_byte(alpha);
message_end();
}

stock find_drop_pack(id, const class[])
{
new Float:origin[3], classname[32], ent;
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

while((ent = find_ent_in_sphere(ent, origin, 75.0)) != 0)
{
entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, 31);
if(equali(classname, class))
return ent;
}
return 0;
}

stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}

stock getClosestPlayer(ent)
{
new iClosestPlayer = 0, Float:flClosestDist = MAX_DIST, Float:flDistanse, Float:fOrigin[2][3];
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh")
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || /*!ExecuteHam(Ham_FVisible, i, ent)*/!fm_is_ent_visible(i, ent) || get_user_team(i) == get_user_team(entity_get_int(ent, EV_INT_iuser2)))
continue;

if(UTIL_In_FOV(i, ent))
continue;

entity_get_vector(i, EV_VEC_origin, fOrigin[0]);
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin[1]);

flDistanse = get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]);

if(flDistanse <= flClosestDist)
{
iClosestPlayer = i;
flClosestDist = flDistanse;
}
}
return iClosestPlayer;
}

stock bool:UTIL_In_FOV(id,ent)
{
if((get_pdata_int(id, 510) & (1<<16)) && (Find_Angle(id, ent) > 0.0))
return true;
return false;
}

stock Float:Find_Angle(id, target)
{
new Float:Origin[3], Float:TargetOrigin[3];
pev(id,pev_origin, Origin);
pev(target,pev_origin,TargetOrigin);

new Float:Angles[3], Float:vec2LOS[3];
pev(id,pev_angles, Angles);

xs_vec_sub(TargetOrigin, Origin, vec2LOS);
vec2LOS[2] = 0.0;

new Float:veclength = vector_length(vec2LOS);
if (veclength <= 0.0)
vec2LOS[0] = vec2LOS[1] = 0.0;
else
{
new Float:flLen = 1.0 / veclength;
vec2LOS[0] = vec2LOS[0]*flLen;
vec2LOS[1] = vec2LOS[1]*flLen;
}
engfunc(EngFunc_MakeVectors, Angles);

new Float:v_forward[3];
get_global_vector(GL_v_forward, v_forward);

new Float:flDot = vec2LOS[0]*v_forward[0]+vec2LOS[1]*v_forward[1];
if(flDot > 0.5)
return flDot;

return 0.0;
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[id])
ilosc[id] = 2;

return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

#12 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 22.01.2012 10:31

A nawet nie zauważyłem ale nie potrzebnie dodałem do plugin init " RegisterHam(Ham_TakeDamage, "func_breakable", "TakeDamage"); " i przez to był spam w logach.

Załączniki aktualizowane w 1 poście :D

#13 Eustachy8

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 116
Zaawansowany

  • Postów:304
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Buczacz
Offline

Napisano 30.01.2012 15:16

zabierałem się za wyciągnięcie nalotu z killstreak, ale byłeś pierwszy ;> +

Użytkownik Eustachy8 edytował ten post 30.01.2012 15:18

  • +
  • -
  • 0

24azdk0.jpg
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png
 


#14 kroko132

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:115
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Prabuty
Offline

Napisano 31.01.2012 08:37

Która linijka odpowiada za obrażenia?
  • +
  • -
  • 0

#15 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 31.01.2012 15:21


public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}



bombs_explode(ent, 100.0, 150.0); //100 odpowiada za obrazenia, a 150 za odleglosc wybuchu
  • +
  • -
  • 0

#16 paczem

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:nie pamiętam
Offline

Napisano 07.02.2012 12:17

jak zmienić dmg rakiet ?
  • +
  • -
  • 0

#17 _nothing_

    NO ACTA !

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 134
Zaawansowany

  • Postów:377
  • GG:
  • Imię:Nothing
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 07.02.2012 14:41

:mur: :mur: nie umiesz czytać ?? wyżej d0n tHe Pr0oo podał kod w który odpowiada za dmg .

bombs_explode(ent,100.0,150.0);

bombs_explode(ent, 100.0, 150.0); //100 odpowiada za obrazenia, a 150 za odleglosc wybuchu

#18 Karol Ziętek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
Offline

Napisano 21.07.2012 02:17

da sie cos takiego jak airstrike czy predator missle dodac klasie w starym codzie??
  • +
  • -
  • 0

#19 wach12

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 11.11.2012 12:44

Kocham cie masz +

Edit:
Nie masz ;P (ban)

Użytkownik wach12 edytował ten post 11.11.2012 12:44


#20 Juna

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.08.2013 23:55

[AMXX] Run time error 10 (plugin "codclass_airman.amxx") (native "RegisterHam")







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych