Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zawartość użytkownika aVee`
Odnotowano 36 pozycji dodanych przez aVee` (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 27.06.2023 )
#342861 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 31.12.2011 15:33 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#342530 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 30.12.2011 20:30 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
- na czerwono
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;
Po poprawieniu tego serwer odpala pobierają się skiny, ale w grze ich nie widać.
#341664 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 29.12.2011 12:58 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
new const nazwa[] = "Stalker [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP - M4A1 oraz 2 rakiety, 2 skoki.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
#342574 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 31.12.2011 11:00 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Już się naumiałem, d0n tHe Pr0oo w twoim kodzie jest kilka błędów jak przerobie swoje klasy premium to wstawię poprawioną wersje.
Niby jak testowałem sam to działała, ale jak wgrałem na serwer to wszyscy mieli takiego skina.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Robocop [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP oraz zestaw pistoletow, rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/robo/robo.mdl");
precache_model("models/player/roboT/roboT.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
#342499 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 30.12.2011 19:40 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#342247 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 30.12.2011 13:14 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
cstrike/models/premium/sas.mdl
A jak dwa skiny CT i TT to:
cstrike/models/premium/sas.mdl
cstrike/models/premium/sasT.mdl
#341878 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku
Napisano przez aVee` w 29.12.2011 19:36 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#332814 Wytrzymałość Perku
Napisano przez aVee` w 10.12.2011 21:42 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#341668 Wytrzymałość Perku
Napisano przez aVee` w 29.12.2011 13:03 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#338523 Skin na nick.
Napisano przez aVee` w 28.12.2011 21:53 w Szukam pluginu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/premium/bombowiec_ct.mdl") precache_model("models/player/premium/bombowiec_tt.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "bombowiec_tt") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "bombowiec_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Proszę o pomoc.
#338400 Skin na nick.
Napisano przez aVee` w 22.12.2011 23:05 w Szukam pluginu
Chodzi oto że dodając flagę graczowi ma inny skin niż reszta graczy.
#340199 Przerobienie klasy, odjęcie 1/1z noża, dodanie działek.
Napisano przez aVee` w 26.12.2011 23:40 w Prośby o modyfikacje silników/klas/perków
Załączone pliki
-
codclass_Weteran.amxx 28,43 KB 2 Ilość pobrań
-
codclass_weteran.sma 18,73 KB 24 Ilość pobrań
codclass_weteran.amxx
#339441 nie dziala klasa cod
Napisano przez aVee` w 25.12.2011 13:23 w Problemy
Załączone pliki
-
codclass_Barbarzynca.amxx 6,02 KB 4 Ilość pobrań
#340511 napisanie klasy premium pilnocha ! ! !
Napisano przez aVee` w 27.12.2011 17:11 w Pytania
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <ColorChat> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new pozostale_strzaly[33]; new const nazwa[] = "Kapitan [Premium]"; new const opis[] = "Odbija 2 pocistki w rundzie"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 30; new const kondycja = 20; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 KaraTornia.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) //FLAGA { ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; pozostale_strzaly[id] = 2; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[this]) return HAM_IGNORED; if(pozostale_strzaly[this] > 0 && damagebits & DMG_BULLET) { pozostale_strzaly[this]--; return HAM_SUPERCEDE; } return HAM_IGNORED; } public Spawn(id) pozostale_strzaly[id] = 2;
#316168 Klasa helikopterzysta(PREMIUM)
Napisano przez aVee` w 01.11.2011 00:58 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#330081 Klasa Czolgista - posiada M72 LAW
Napisano przez aVee` w 04.12.2011 13:13 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
#351771 Klasa AirMan
Napisano przez aVee` w 20.01.2012 11:53 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
@edit
Wgralem orginalne pliki i tez posicki nie bybuchaja tylko skacza w miejscu...
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define MAX 32
new const nazwa[] = "AirMan [UltraPremium]";
new const opis[] = "Mozesz wezwac Nalot pod (E) 2x na runde !";
new const bronie = (1<<CSW_AUG)|(1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_USP)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_SG552)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new sprite_blast;
new bool:nalot[MAX+1];
new ilosc_uzyc[33]
new PobraneOrigin[3], ZmienKilla[2];
new ma_klase[33]
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "_nothing_");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/p_hegrenade.mdl");
precache_model("models/cod_plane.mdl");
precache_sound("mw/jet_fly1.wav");
precache_sound("mw/air_friend.wav");
precache_sound("mw/air_enemy.wav");
precache_sound("mw/air_give.wav");
}
public Spawn(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 2
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_uzyc[id] = 2
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ilosc_uzyc[id] = 0
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_uzyc[id]>0)
{
CreateNalot(id);
ilosc_uzyc[id]--;
client_print(id,print_center,"Pozostal%s ci jeszcze %d nalot%s",((ilosc_uzyc[id]==1)?"":"o"),ilosc_uzyc[id],((ilosc_uzyc[id]==1)?"":(ilosc_uzyc[id]<0 && ilosc_uzyc[id]>0)?"t":"ow"))
}
else
{
client_print(id,print_center,"Nie mozesz juz uzyc skilla !")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public CreateNalot(id)
{
new num, players[32];
get_players(players, num, "gh");
for(new a = 0; a < num; a++)
{
new i = players[a];
if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_enemy.wav");
else
client_cmd(i, "spk sound/mw/air_friend.wav");
}
print_info(id, "Airstrike");
set_task(1.0, "CreateBombs", id+997, _, _, "a", 3);
CreatePlane(id);
nalot[id] = false;
}
public CreateBombs(taskid)
{
new id = (taskid-997);
new radlocation[3];
PobraneOrigin[0] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[1] += random_num(-300,300);
PobraneOrigin[2] += 50;
for(new i=0; i<15; i++)
{
radlocation[0] = PobraneOrigin[0]+1*random_num(-150,150);
radlocation[1] = PobraneOrigin[1]+1*random_num(-150,150);
radlocation[2] = PobraneOrigin[2];
new Float:LocVec[3];
IVecFVec(radlocation, LocVec);
create_ent(id, "bomb", "models/p_hegrenade.mdl", 2, 10, LocVec);
}
}
public CreatePlane(id)
{
new Float:Origin[3], Float:Angle[3], Float:Velocity[3], ent;
get_user_origin(id, PobraneOrigin, 3);
velocity_by_aim(id, 1000, Velocity);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin);
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, Angle);
Angle[0] = Velocity[2] = 0.0;
Origin[2] += 200.0;
create_ent(id, "samolot", "models/cod_plane.mdl", 2, 8, Origin, ent);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_velocity, Velocity);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, Angle);
emit_sound(ent, CHAN_ITEM, "mw/jet_fly1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
set_task(4.5, "del_plane", ent+5731);
}
public del_plane(taskid)
remove_entity(taskid-5731);
public touchedrocket(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;
bombs_explode(ent, 100.0, 150.0);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
stock print_info(id, const nagroda[], const nazwa[] = "y")
{
new nick[64];
get_user_name(id, nick, 63);
client_print(0, print_chat, "%s wezwan%s przez %s", nagroda, nazwa, nick);
}
stock create_ent(id, szName[], szModel[], iSolid, iMovetype, Float:fOrigin[3], &ent=-1)
{
new ent1 = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent1, EV_SZ_classname, szName);
entity_set_model(ent1, szModel);
entity_set_int(ent1, EV_INT_solid, iSolid);
entity_set_int(ent1, EV_INT_movetype, iMovetype);
entity_set_edict(ent1, EV_ENT_owner, id);
entity_set_origin(ent1, fOrigin);
if(ent != -1)
ent = ent1;
}
bombs_explode(ent, Float:zadaje, Float:promien)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:entOrigin[3], Float:fDamage, Float:Origin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, entOrigin);
entOrigin[2] += 1.0;
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", promien, entlist, 32);
for(new i=0; i < numfound; i++)
{
new victim = entlist[i];
if(!is_user_alive(victim) || get_user_team(attacker) == get_user_team(victim))
continue;
entity_get_vector(victim, EV_VEC_origin, Origin);
fDamage = zadaje - floatmul(zadaje, floatdiv(get_distance_f(Origin, entOrigin), promien));
fDamage *= estimate_take_hurt(entOrigin, victim, 0);
if(fDamage>0.0)
UTIL_Kill(attacker, victim, fDamage, DMG_BULLET);
}
Sprite_Blast(entOrigin);
remove_entity(ent);
}
stock Float:estimate_take_hurt(Float:fPoint[3], ent, ignored)
{
new Float:fFraction, Float:fOrigin[3], tr;
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
engfunc(EngFunc_TraceLine, fPoint, fOrigin, DONT_IGNORE_MONSTERS, ignored, tr);
get_tr2(tr, TR_flFraction, fFraction);
if(fFraction == 1.0 || get_tr2(tr, TR_pHit) == ent)
return 1.0;
return 0.6;
}
stock UTIL_Kill(atakujacy, obrywajacy, Float:damage, damagebits, ile=0)
{
ZmienKilla[ile] |= (1<<atakujacy);
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, obrywajacy, atakujacy, atakujacy, damage, damagebits);
ZmienKilla[ile] &= ~(1<<atakujacy);
}
stock Sprite_Blast(Float:iOrigin[3])
{
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(floatround(iOrigin[0]));
write_coord(floatround(iOrigin[1]));
write_coord(floatround(iOrigin[2]));
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}
#352119 Klasa AirMan
Napisano przez aVee` w 21.01.2012 12:05 w Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Musze wejść na serwer jeszcze raz żeby działało i tak za każdym razem.
#336182 Edycja Call of Duty [COD] by Rob Zombie`
Napisano przez aVee` w 18.12.2011 18:10 w Pytania
Chodzi mi o ogarnięcie perków i klas z gotowej paczki Call of Duty [COD] by Rob Zombie` :
http://amxx.pl/topic/68130-call-of-duty-cod-by-rob-zombie/
Już trochę zrobiłem i wymęczyłem autora tematu.
Perki.
Chce pozmieniać następujące itemy:
1."Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
2."Natychmiastowe zabicie z AWP",
3."Masz 500 pancerza",
4."Dostajesz AWP i strzelasz 1/1",
5."Dostajesz Scouta i strzelasz 1/1",
6."Dostajesz 300 hp na runde, szybciej biegasz",
7."Dostajesz 1/1 M4A1 i wszystkie granaty",
8."Dostajesz 500hp, szybciej biegasz i w dodatku Kriega dostajesz",
9."Zadajesz 75 obrazen wiecej",
10."Zadajesz 100 wiecej obrazen",
11."M3 zadaje 2x obrazen wiecej",
12."M4a1 zadaje 2x obrazen wiecej",
13."AK47 zadaje 2x obrazen wiecej",
14."M249 zadaje 2x obrazen wiecej",
15. "Walisz z deagla 75 obrazen wiecej",
16."Jestes odporny na 10 pociskow w kazdej rundzie",
17. "Masz +2000 EXPa za zabicie.",
18. "Dostajesz 1500 HP,jestes szybki oraz dostajesz losowa bron",
19. "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 4 razy wieksze",
20. "Dostajesz Mac10 (Uzi) i masz +50 obrazen z uzi",
21."Dostajesz 1000 HP",
22."100% Obrażeń do każdej broni",
23. "Brawo odkryles sekrety glocka Masz 1/1 z glocka",
24. "Do każdego zabicia dostajesz + 5000 exp.",
na:
1. 1/6granatem plus lw
2. 1/6 zabicie
3. 120 pancer
4. 1/4awp
5. 1/4scout
6. 50hp
7. 1/6
8. 45
9. 20
10. 30
11. 10 wiecej hp zabiera a ni d razy wiecej niż normalnie
12. Tak samo
13. Tak samo
14. Tak samo
15. 15
16. 2pociski
17. 150expa
18. 50hpwiecej
19. 20 procent wiecej
20. 30 obrazen wiecej
21. 45
22. 20proc…
23. 1/8 glocka
24. 200expa
Klasy: Chodzi mi o Kucacza i Masona - chce żeby były lepiej widoczne przy kocaniu - dość mocno widocze lub przerobione na premium.
Daje sma już trochę przerobione, z góry dzięki za pomoc +++
Załączone pliki
-
cod_by_rob_zombie.sma 100,59 KB 93 Ilość pobrań
cod_by_rob_zombie.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Zawartość użytkownika aVee`
- Regulamin