Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zawartość użytkownika Whisper

Odnotowano 80 pozycji dodanych przez Whisper (Rezultat wyszukiwania ograniczony do daty: 23.06.2023 )



Sortuj według                Sortuj  

#339333 cod_misje prosba o przerobienie i kompilacje SMA

Napisano przez Whisper w 25.12.2011 01:57 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Sprawdź to bo nie skompiluje (nie mam coda :D)

Wklejka: 132477465514842



#339332 Jak zablokowac wywolywanie funkcji aby wywolala sie po x sekundac

Napisano przez Whisper w 25.12.2011 01:51 w Pytania

Jest już co prawda prawie druga w nocy no ale coś tam mi jeszcze działa więc sprawdź to :D

public funkcja1
{
set_task(1.0, "funkcja2", 2000);
}
public funkcja2
{
remove_task(2000)

//reszta kodu
}



#339120 Pasek Zdrowia (2.0)

Napisano przez Whisper w 24.12.2011 15:45 w Pluginy AMXX

Ciekawy plugin ale uciążliwy według mnie bo jak się zbierze kilka osób to jest tych pasków dużo... I upodabnia CS'a do jakichś wormsów czy czegoś w tym rodzaju :D



#339118 Smart Roundsound

Napisano przez Whisper w 24.12.2011 15:42 w Pluginy AMXX

 for(new id=1; id < 33; id++){
}
blokada_klasa[id] = false;


Nie powinno być tak?
 for(new id=1; id < 33; id++)
{
blokada_klasa[id] = false;
}



#337541 Prośba o dodanie blokady czsowej do moda

Napisano przez Whisper w 21.12.2011 16:01 w Pluginy

Powiedz o co chodzi dokładnie bo tutaj piszesz, że w tym modzie to jest a ty chcesz to dodać? Chcesz to jako osobny plugin? Napisz, że coś więcej...



#337538 Przerobienie klasy Krasnoludek

Napisano przez Whisper w 21.12.2011 15:59 w Pluginy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>

new const nazwa[] = "Krasnoludek";
new const opis[] = "Deagle +1000 obrazen/ 2 rakiety / niewidzialny jak kuca / 1/2 HE, 1/3 AWP";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Krasnoludek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}



#337528 [ROZWIĄZANE] Co oznacza komenda new bool:gbLoading[33]; w pluginie ?

Napisano przez Whisper w 21.12.2011 15:49 w Pytania

Booleans

The last variable type is "boolean". It is very simple - it is either "true", or "false". Both "true" and "false" are predefined data structures.
new bool:IsItOn //Deklaruje boolean automatycznie na false
new bool:xyz=true //Deklaruje zmienna na true
Wyciąg z wiki :)

Tak więc jak już wyżej ktoś Ci napisał, przechowuje tylko 2 wartości 1/0 - True/False.

Używa się tego na przykład, żeby sprawdzić czy gracz już coś zrobił powiedzmy czy wpisał komendę. Robisz warunek if(gbloading[id]) - To zostanie wykonane gdy twoja zmienna przyjęła wartość true .
Jak zmienić wartość to w najprostszy sposób:

twoj_bool[id] = true; //Albo false




#333585 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.

Napisano przez Whisper w 12.12.2011 17:07 w Pytania

No dobrze ale jak użyję nV_util to muszę robić nową funkcję z zapisem (tzn przerabiać ją pod util), czy po prostu funkcja z nvault_util otworzy tą bazę co mam z nVault? Zielarz. a jak w tym wybrać co chcę pobrać? Powiedzmy mam tak:


format(vaultdata, 255, "%i#%i#, tablica1[id], tablica2[id])


I jak pobrać dane dokładnie z tablica2?



#333515 nVault - Wczytywanie danych graczy offline.

Napisano przez Whisper w 12.12.2011 15:51 w Pytania

Jak wczytać z nvault dane graczy offline? Potrzebuję tego do zrobienia czegoś w rodzaju rankingu. Chcę aby wczytywało wszystkie dane (z jednej wybranej tablicy, nie z całej bazy), a potem pokazywało 15 graczy, którzy mają najwięcej tego co wczytam... (Z tym sobie raczej poradzę). Prosiłbym o przykładowy kod lub jakiś tutorial bo nie mogę znaleźć ;/



#331383 Zaawansowany Chat (Advanced Chat v1.3)

Napisano przez Whisper w 07.12.2011 20:40 w Pluginy AMXX

opis
Plugin umożliwia wysyłanie wiadomości do wybranego gracza lub grupy graczy (przykładowo do wszystkich żywych CT, lub do wszystkich T - więcej na obrazkach).

komendy
say /achat ;Otwiera menu
say /ac ;Jak wyżej :)

konfiguracja
W tej wersji możemy jedynie zmienić dostęp do menu, w sma:

#define SYSTEM ADMIN_BAN
#define CONFIG ADMIN_RCON
#define ADMIN ADMIN_KICK


instalacja
Standardowa:
Plugin advanced_chat.amxx wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Potem wchodzimy do cstrike/addons/amxmodx/config edytujemy plik plugins.ini i dopisujemy na końcu: advanced_chat.amxx
Plik advanced_chat.sma wrzucamy do cstrike/addons/amxmodx/scripting

Plugin spolszczyłem więc nie powinno być wątpliwości co do czego służy. Autor nie dodał jeszcze kilku funkcji, które ma zamiar dodać tak więc w menu głównym działa tylko pozycja 1 (Send a message).

screenshot
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Źródło: alliedmods.net

Załączone pliki




#328242 Exp gdy jest wiecej niz 4 graczy

Napisano przez Whisper w 29.11.2011 20:51 w Problemy

 new liczba_graczy;
public plugin_init()
{
register_cvar("amx_players", "4")
liczba_graczy = get_cvar_num("amx_players")
}


public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ShowHUD(i);

}
else
{
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
}
}


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new hs = read_data(3) // ofiara

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}

}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
ShowHUD(kid);
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}



#326242 Minecraft Engine

Napisano przez Whisper w 24.11.2011 20:01 w Pluginy AMXX

Wielki + dla twórców :)

Wielki + dla twórców :)



#320803 Podświetlanie (Wyróżnienie) słow

Napisano przez Whisper w 12.11.2011 09:21 w Pluginy AMXX

A czy te komendy się wyświetlają w ad_manager? ;d Bo jeśli tak to nie wiem czy podziałają... Ja dodałem u siebie komendę z ukośnikiem i jak ją napisałem to się podświetliła. Masz screen w załączniku.

Załączone pliki




#320710 Podświetlanie (Wyróżnienie) słow

Napisano przez Whisper w 11.11.2011 22:57 w Pluginy AMXX

opis
Plugin wyróżnia na czacie słowa podane w pliku, zmieniając ich kolor (Można powiedzieć, że podświetla je)

instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
(Przypominam, plik word_marking wrzucamy do addons/amxmodx/configs/)

screenshot
Dołączona grafika

konfiguracja
W pliku word_marking.ini wpisujemy słowa, które będą wyróżnione. Każde w nowej linii.
; marking word

word
fun

Źródło: http://forums.alliedmods.net

Załączone pliki




#318780 HudMessage co określony czas.

Napisano przez Whisper w 06.11.2011 17:45 w Problemy

set_task(5.0,"Pokaz",_,_,_,"b")


Ustaw odpowiedni czas bo może działa tylko miga tak szybko, że nie widać :)
Czas podaje się w sekundach.



#318768 Problem z kompilacja Cod mod

Napisano przez Whisper w 06.11.2011 17:28 w Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

Naprawione. Zwracaj uwagę na przecinki. A i zrób poprawnie frakcje... Bo utworzyłeś zmienne a nie użyłeś ich nigdzie (wyrzuciłem je ;d) więc były ostrzeżenia.

Załączone pliki




#302630 [ROZWIĄZANE] Sklep na DR

Napisano przez Whisper w 03.10.2011 14:21 w Problemy

A tak... mój błąd... przepraszam... A co do case to nie koniecznie od 0 się zaczyna... to zależy jak ustawisz...



#302146 [ROZWIĄZANE] Sklep na DR

Napisano przez Whisper w 01.10.2011 18:03 w Problemy


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Marcin"

new kasa[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /sklep", "ShopMenu")


}
public ShopMenu(id)
{
new shopm[128];
format(shopm,127,"\wSklep")

new menu = menu_create(shopm, "ShopHandle")

menu_additem(menu, "\wDodatkowe HP \r[50HP - 1000$]", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wDodatkowy Armor \r[50HP - 1000$]", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wHE\r - 2000$]", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFB\r - 2000$]", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wGranat \r[\wFrost\r - 2000$]", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP \r[3500$]", "6", 0)
menu_additem(menu, "\wGrawitacja \r[6000$]", "7", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}
public ShopHandle(id, ShopMenu , item)
{
kasa[32] = cs_get_user_money(id);

new data[6], iName[64];
new acces, callback
menu_item_getinfo(ShopMenu, item, acces, data,5, iName, 63, callback);

new klawisz = str_to_num(data);

switch(klawisz)
{
case 1 : {
if(kasa[id] <= 999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new health = get_user_health(id);
set_user_health(id, health + 50);
kasa[id] -= 1000;
ColorChat(id,RED, "^x01 Kupiles Dodatkowe^x04 HP");
}

}
case 2 : {
if(kasa[id] <= 1499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
new armor = get_user_armor(id);
set_user_armor(id, armor + 50);
kasa[id] -= 1500;
ColorChat(id,RED, "Kupiles Dodatkowy^x04 Armor")
}
}
case 3 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [HE]");
}
}
case 4 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_flashbang");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [FB]");

}
}
case 5 : {
if(kasa[id] <= 1999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
kasa[id] -= 2000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles Granat^x04 [Frost]");

}
}
case 6 : {
if(kasa[id] <= 3499) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
give_item(id, "weapon_usp");
kasa[id] -= 3500;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles^x04 USP");

}
}
case 7 : {
if(kasa[id] <= 5999) {
ColorChat(id,RED, "^x01 Nie masz tyle $.");
}
else
{
set_user_gravity(id, 0.7);
kasa[id] -= 6000;
ColorChat(id, RED, "^x01 Kupiles ^x04 Grawitacje");

}
}
}
}




#300163 nvault + menu

Napisano przez Whisper w 25.09.2011 13:25 w Pytania


public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");

new players[32], pnum, tempid;

new szName[32], szTempid[10];

get_players(players, pnum);

for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];

get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);

}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

new tempid = str_to_num(data);

ColorChat(id, GREEN, "Gracz %s posiada %d fragow.", szName, nazwa_twojej_tablicy[tempid]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



#266046 Sprawdzenie nvault

Napisano przez Whisper w 04.07.2011 09:29 w Pytania

Nie wiem o co chodzi do końca ale może:



if(id_postaci == 2)
{
}
else
{
}



#262098 przerobienie killstreak'a

Napisano przez Whisper w 23.06.2011 17:58 w Pluginy

Tak :)

switch(licznik_zabic[attacker])
{
case 6:


Widzisz: licznik_zabic ? Tablica jest jakby otworzona... Teraz używając case <liczba>:, ustawiasz co ma się stać gdy gracz ma tyle punktów ile jest w case. Coś podobnie jak w menu, że case 1: otworz_menu_glowne bla bla :D



#262092 Uwolnienie hostów

Napisano przez Whisper w 23.06.2011 17:54 w Pytania

register_event("TextMsg", "WszystkieHostyUratowane", "a", "2&#All_Hostages_R" )


Niestety nie wiem już jak pobrać ID :(



#260289 przerobienie killstreak'a

Napisano przez Whisper w 19.06.2011 11:26 w Pluginy

Trzymaj ;)

Załączone pliki




#257790 [Levele]nie wchodza

Napisano przez Whisper w 11.06.2011 12:10 w Problemy

Próbowałeś wbijać jakoś XP?



#256704 [Levele]nie wchodza

Napisano przez Whisper w 07.06.2011 15:28 w Problemy

To już nie wiem co może być nie tak. W moim modzie mam ten sam kod na wyświetlenie informacji ale działa. Pozostaje ci zastosować:


public hud_prethink(id)
{
if(PlayerLevel[id]>=MAXLEVEL)
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d Ranga: %s ",PlayerLevel[id],PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
else
{
new text[512]
format(text,511,"Poziom: %d XP: %d/%d (+%d) Ranga: %s ", PlayerLevel[id], PlayerXP[id], LEVELS[PlayerLevel[id]],LEVELS[PlayerLevel[id]]-PlayerXP[id],RANGI[PlayerLevel[id]])
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusText"),{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(text)
message_end()
}
}

W plugin_init:

register_forward(FM_PlayerPreThink, "hud_prethink");