Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Exp gdy jest wiecej niz 4 graczy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Najkon

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:161
Offline

Napisano 29.11.2011 18:51

Prosiłbym o przerobienie dwóch publiców aby w nich exp byl dawany gdy na serwerze są 4 lub wiecej osob :> A także gdy jest mniej graczy a ma dać expa niech się wyswietli: "Aby exp byl rozdawany na serwerze musi byc kilka osob"

public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1)	//zabojca

new vid = read_data(2)	// ofiara

new hs = read_data(3)	// ofiara

if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
	DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
	set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
	new name[64];
	get_user_name(vid,name,charsmax(name));
	ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
	if(hs == 1){
		DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
		ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
	}
	
}	
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
	DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
	set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
	new name[64];
	get_user_name(vid,name,charsmax(name));
	ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
	if(hs == 1){
		DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
		ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
	}
}	
ShowHUD(kid);
}

A także :

public Koniec_Rundy()
{
	for(new i = 1;i<33;i++)
	{
		if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){
		DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
		//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
		set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
		show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
		ShowHUD(i);
		
	}
}
}

Z gory dzięki ;)

Użytkownik Najkon edytował ten post 29.11.2011 18:52

  • +
  • -
  • 1

#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.11.2011 20:51

 new liczba_graczy;
public plugin_init()
{
register_cvar("amx_players", "4")
liczba_graczy = get_cvar_num("amx_players")
}


public Koniec_Rundy()
{
for(new i = 1;i<33;i++)
{
if(is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT){

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
DajExp(i,get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
//ColorChat(i,GREEN,"^x03 Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255),random_num(0,255), -1.0, -1.0, 0, 6.0, 5.0, 0.0, 0.0, -1)
show_hudmessage(i,"Dostales %d expa za przezycie",get_pcvar_num(pcvar_exp_round));
ShowHUD(i);

}
else
{
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}
}
}


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca

new vid = read_data(2) // ofiara

new hs = read_data(3) // ofiara

if(get_playersnum() >= get_cvar_num("amx_players"))
{
if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_T){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_tt),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}

}
else if(cs_get_user_team(kid)==CS_TEAM_T && cs_get_user_team(vid)==CS_TEAM_CT){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct));
set_user_health(kid,get_user_health(kid)+(wampiryzm[kid]*2));
new name[64];
get_user_name(vid,name,charsmax(name));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za zabicie ^x03%s",get_pcvar_num(pcvar_exp_kill_ct),name)
if(hs == 1){
DajExp(kid,get_pcvar_num(pcvar_exp_hs));
ColorChat(kid,RED,"[EXP] ^x01Zdobyles ^x03%d^x01 expa za hs'a",get_pcvar_num(pcvar_exp_hs))
}
}
ShowHUD(kid);
}
else
{
ColorChat(kid, GREEN, "[%s]^x03 XP^x01 nie zostal przyznany, gdyz nie ma wystarczajacej ilosci graczy (%d)", liczba_graczy)
}
}

Użytkownik Whisper edytował ten post 29.11.2011 20:51

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.12.2011 21:17

jak już dajesz liczba_graczy to można też :
if(get_playersnum() >= liczba_graczy)

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych