Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#41 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 01.01.2011 13:53

Zamień:
register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");

na:
register_event("DeathMsg", "Event_DeathMsg", "a");

  • +
  • -
  • 0

#42 Kruszynka

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:15
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 01.01.2011 22:21

Macie tutaj poprawiony kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;

public plugin_init()
{
register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");

register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);

new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);

iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);

SprawdzPoziom(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
if(is_user_alive(id)){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#43 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 02.01.2011 16:50

Można dodać cvar na (dawanie expa za wybuch bomby ?
Bo teraz jest tylko za zabicie przeciwnika a przydałoby się dodatkowo za podłożenie bomby i rozbrojenie

Dodano 02 styczeń 2011 - 17:02:
Plugin działa lecz są 2 rzeczy do poprawienia:

- gdy wpiszę kill dostaję +20exp (pisze tak jak bym zabił kogoś)
- gdy zmienię mapkę mam od nowa wszystko 0 lvl 0 exp

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#44 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 03.01.2011 14:58

Poprawiłem kod od Kruszynki:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;

new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;

public plugin_init()
{
register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");

register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "100")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);

new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);
}

SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id)
{
if(is_user_alive(id)){
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
}

public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}


Do pana niżej.
Wyciągnąłem z mojego pluginu i zapomniałem zmienić.

Użytkownik daniosik edytował ten post 05.01.2011 14:06

  • +
  • -
  • 0

#45 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 04.01.2011 18:04

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}
}

public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
}
Sprawdzaj(id);
}
}


Zmień ze Sprawdzaj(id) na SprawdzPoziom(id) , bo nie ma funkcji Sprawdzaj(id) . Z czego kopiowałeś? ;]

#46 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.03.2011 09:39

Teraz pytanie który kod jest dobry i działający ? Proszę również edytować pierwszy post.
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#47 nieOgarek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2011 18:58

daniosik niby poprawione ale mi błędy sypie...

Warning: Loose indentation on line 121,144:
client_print(id, print_chat, "[NaturaMod] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
Error: Undefined symbol "Sprawdzaj" on line 123,146:
Sprawdzaj(id);



@Edit: wersja usera Kruszynka kompiluje się bez błędów, nie sprawdzałem czy działa na serwerze

Użytkownik nieOgarek edytował ten post 10.03.2011 18:59

  • +
  • -
  • 0

#48 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 10.03.2011 19:32

Ja mam to tak, plugin sie kompiluje bez błedów lecz serwer sie nie chce włączyć. Co jest nie tak?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[20] = {
0,
200,
400,
600,
800,
1000,
1200,
1400,
1600,
1800,
2000,
2200,
2500,
2800,
3100,
3500,
4800,
5600,
6400,
7800
}

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new tpstring[1024];
new gmsgStatusText;
new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;

public plugin_init()
{
register_plugin("EXP", "1.0", "Flyen & Harsay & Kruszynka");

register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")

g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "10")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);

new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 expa za zabicie gracza^x04 %s",gNumExp, Vid);
}

SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}

public write_hud(id)
{
format(tpstring,1023,"Level: %i Exp: %i", iLvl[id], iExp[id]);

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby", doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}

public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby",doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}


Dodano 11 marzec 2011 - 13:07:
Odświeżam

Dodano 12 marzec 2011 - 13:22:
Update :D

Dodano 12 marzec 2011 - 14:45:
Błąd to "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client"
  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#49 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 09.04.2011 08:56

Ja mam to tak, plugin sie kompiluje bez błedów lecz serwer sie nie chce włączyć. Co jest nie tak?


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[20] = {
0,
200,
400,
600,
800,
1000,
1200,
1400,
1600,
1800,
2000,
2200,
2500,
2800,
3100,
3500,
4800,
5600,
6400,
7800
}

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;
new tpstring[1024];
new gmsgStatusText;
new doswiadczenie_za_bombe;
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;

public plugin_init()
{
register_plugin("EXP", "1.0", "Flyen & Harsay & Kruszynka");

register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText")
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")

g_vault = nvault_open("TestExpSave");
cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
doswiadczenie_za_bombe = register_cvar("amx_exp_bomb", "10")
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5")
}
public EventSmierci()
{
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);

new Kid[32],Vid[32];
get_user_name(iKiller, Kid, 31);
get_user_name(iVictim, Vid, 31);
if(get_user_team(iKiller) != get_user_team(iVictim))
{
iExp[iKiller] += gNumExp;
ColorChat(iKiller, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Otrzymales^x04 %d^x01 expa za zabicie gracza^x04 %s",gNumExp, Vid);
}

SprawdzPoziom(iKiller);
Zapisz(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
Wczytaj(id);
set_task(1.0, "write_hud",_,_,_, "b")
}
public client_disconnect(id)
{
Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
new NameID[32];
get_user_name(id,NameID,31);

new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new PEXP[32], PLEV[32];
iExp[id] = str_to_num(PEXP);
iLvl[id] = str_to_num(PLEV);
parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id)
{
while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Gratulacje! Awansowales na kolejny poziom!")
iLvl[id] += 1
}
Zapisz(id);
}

public write_hud(id)
{
format(tpstring,1023,"Level: %i Exp: %i", iLvl[id], iExp[id]);

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
}

public RozbrajaBombe(id)
rozbrajajacy = id;

public BombaPodlozona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");

if(get_playersnum() > 1)
{
iExp[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != podkladajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za podlozenie bomby", doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}
}

public BombaRozbrojona()
{
new Players[32], playerCount, id;
get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");

iExp[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
if(id != rozbrajajacy)
{
iExp[id] += cKill;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby przez twoj team", cKill);
}
else
{
iExp[id] += doswiadczenie_za_bombe;
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostales^x04 %i^x01 expa za rozbrojenie bomby",doswiadczenie_za_bombe);
}
SprawdzPoziom(id);
}
}


Dodano 11 marzec 2011 - 13:07:
Odświeżam

Dodano 12 marzec 2011 - 13:22:
Update :D

Dodano 12 marzec 2011 - 14:45:
Błąd to "Host_Error: WriteDest_Parm: not a client"



Moduły może nie są odblokowane.
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#50 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 12.04.2011 09:15

w amx 1.8.1 same sie odblokować mają
masz errory i logi - to pokaż innym
najlepiej jak byś pokazał konsole uruchamiania serwera - jej zawartość po crashu bo tam najwiecej jest :P
  • +
  • -
  • 0

#51 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.04.2011 16:43

a jak zrobić z podziałem na klasy?

#52 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 28.04.2011 20:26

Zwyczajnie, zwykłym enumem KLASY + iExp[33][KLASY], iLvl[33][KLASY]
  • +
  • -
  • 0

#53 Po prostu Paweł

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Pawłowice
Offline

Napisano 29.04.2011 08:57

To nie będzie przeszkadzać to są warningi a nie errory. Tak poza tym pisze na dole DONE więc się skompilowało

Edit.
Sry Pomyłka nie ten post

Użytkownik Po prostu Paweł edytował ten post 29.04.2011 08:59


#54 FORMOZA

    KDE User

  • Power User

Reputacja: 416
Wszechobecny

  • Postów:758
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Łowicz
Offline

Napisano 14.05.2011 21:51

Fajne przyda sie ... Ale chyba mi sie wydaje że coś takiego jest w Spatra Mod tam cos takiego byloo:D
  • +
  • -
  • 0

Diablo Mod V9 Demonic by FORMOZA *Updated 21-12-2013*

Perki by Pas (FORMOZA) cz1 %5BPaczka%5D

Perki by J River (FORMOZA) cz2 %5BPaczka%5D

Dołączona grafika

=================================

Załączony plik  Diablo Install_9.zip   1,2 MB  1172 Ilość pobrań

Załączony plik  Perki by Pas DOWNLOAD.zip   127,12 KB  1702 Ilość pobrań


Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2343 Ilość pobrań

=================================


http://kdemaker.blogspot.com/


#55 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 16.05.2011 14:31

No cóż, przydatne :-) Może uda mi się za jakiś czas wydać coś podobnego - tylko wersja sql (+klasy)
  • +
  • -
  • 0

#56 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.05.2011 20:21

Dobra... Każdy kogoś poprawia... W temacie z 55 postami, ok. 15 to kody pluginów... Który mam użyć? Który działa najlepiej/bezbłędnie?


Edit: Skompilowałem ten: [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 3 z tą poprawką [nVault] Zdobywanie doswiadczenia. [bez klas!] - AMXX.pl: Support AMX Mod X - strona 3

I...

Warning: Loose indentation on line 121
Warning: Loose indentation on line 144

2 Warnings.
Done.

Załączone pliki


Użytkownik kisiel96 edytował ten post 18.05.2011 20:27

  • +
  • -
  • 0

#57 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 18.05.2011 21:18

opcja ident w amxx studio lub pawn

#58 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.05.2011 21:21

Tools > Indenter?

PS. Czym różni się AMXX - od PAWN - Studio

Użytkownik kisiel96 edytował ten post 18.05.2011 21:25

  • +
  • -
  • 0

#59 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 05.07.2011 10:41

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;

public plugin_init()
{
        register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
        
        register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

        g_vault = nvault_open("TestExpSave");
        cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
}
public EventSmierci()
{
        new iKiller = read_data(1);
        new iVictim = read_data(2);     
        new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
        
        new Kid[32],Vid[32];
        get_user_name(iKiller, Kid, 31);
        get_user_name(iVictim, Vid, 31);        
        
        iExp[iKiller] += gNumExp;
        ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);
        
        SprawdzPoziom(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
        Wczytaj(id);
        set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
        Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
        new NameID[32];
        get_user_name(id,NameID,31);

        new vaultkey[64],vaultdata[256];
        format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
        format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
        nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
        new NameID[32];
        get_user_name(id,NameID,31);

        new vaultkey[64],vaultdata[256];
        format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
        format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
        nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
        replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
        
        new PEXP[32], PLEV[32];
        parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
        iExp[id] = str_to_num(PEXP);
        iLvl[id] = str_to_num(PLEV);    
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id) 
{
        while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
                ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
                iLvl[id] += 1
        }
        Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id) 
{
        if(is_user_alive(id)){
                set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
                show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

Mi to działa.

Dodano 06 lipiec 2011 - 07:06:
Poprawione. Zapisuje i wczytuje exp + nie daje expa jeżeli sie zabijesz.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <colorchat>

new const LEVELS[6] = { 0, 200, 400, 800, 1600, 3200 };

new iExp[33],iLvl[33];
new cKill,g_vault;

public plugin_init()
{
        register_plugin("exp", "0.1", "Flyen & Harsay & Kruszynka");
        
        register_event("DeathMsg", "EventSmierci", "a");

        g_vault = nvault_open("TestExpSave");
        cKill = register_cvar("amx_exp_kill", "20");
}
public EventSmierci()
{
        new iKiller = read_data(1);
        new iVictim = read_data(2);     

	if(!is_user_alive(iKiller) || !is_user_connected(iKiller) || iKiller == iVictim || iKiller == 0)
		return PLUGIN_CONTINUE;

        new gNumExp = get_pcvar_num(cKill);
        
        new Kid[32],Vid[32];
        get_user_name(iKiller, Kid, 31);
        get_user_name(iVictim, Vid, 31);        
        
        iExp[iKiller] += gNumExp;
        ColorChat(iKiller, GREEN, "^x03[Exp]^x04 %s^x01 Otrzymales^x04 %d doswiadczenia^x01 za zabicie^x04 %s",Kid ,gNumExp, Vid);
        
        SprawdzPoziom(iKiller);
}
public client_connect(id)
{
        Wczytaj(id);
        set_task(0.1, "PokazInformacje",id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
{
        Zapisz(id);
}
public Zapisz(id)
{
        new NameID[32];
        get_user_name(id,NameID,31);

        new vaultkey[64],vaultdata[256];
        format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
        format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
        nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wczytaj(id)
{
        new NameID[32];
        get_user_name(id,NameID,31);

        new vaultkey[64],vaultdata[256];
        format(vaultkey,63,"%s-Mod",NameID);
        format(vaultdata,255,"%i#%i#",iExp[id], iLvl[id]);
        nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
        replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
        
        new PEXP[32], PLEV[32];
        parse(vaultdata, PEXP, 31, PLEV, 31);
        iExp[id] = str_to_num(PEXP);
        iLvl[id] = str_to_num(PLEV);    
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SprawdzPoziom(id) 
{
        while(iExp[id] >= LEVELS[iLvl[id]]){
                ColorChat(id, GREEN, "^x03[Exp]^x04 Awansowales na kolejny poziom!")
                iLvl[id] += 1
        }
        Zapisz(id);
}
public PokazInformacje(id) 
{
        if(is_user_alive(id)){
                set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
                show_hudmessage(id,"[Poziom: %i]^n[Doswiadczenie: %i]", iLvl[id], iExp[id]);
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 2

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych