Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Lons - zdjęcie

Lons

Rejestracja: 30.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.09.2011 17:49
-----

#153920 Statystki Diablo Mod'a Błąd mimo że dane są poprawdne

Napisane przez Lons w 23.07.2010 13:12

Sory za moje nie zauważenie, ale to nie były wszystkie wolne miejsca(spacje w tym configu) są jeszcze na koncu po ?> Całość powinna wyglądać następująco:
<?
/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na [url=http://amxx.pl]Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/url]
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword haslo do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na ktorym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma sie wyswietlic graczy w ranku 
   $amdlogin - login do panelu admina
   $admhaslo - haslo do panelu admina
------------------------------------------------------*/
$dbuser = "matgizq"; 
$dbpassword = "***";
$dbname = "diablo_giza";
$dbhost = "db4free.net";
$dbtable = "diablomod";
$ile = "150";
$admlogin = "lons";
$admhaslo = "***";
?>

a oryginal wygląda tak:
<?
/*************************************************
*	To jest plik konfiguracyjny, proszę
*	wpisz wszystkie dane mysql'a tutaj
*
*	Szczególy na [url=http://amxx.pl]Nieoficjalny polski support AMX Mod X[/url]
*
*	Credits:
*		GuTeK
*		Miczu
*************************************************/
/*------------------------------------------------
				Info:
   $dbuser wpisz tam login do logowania do bazy mysql
   $dbpassword haslo do loginu bazy mysql'a
   $dbname nazwa databasy w mysqlu
   $dbhost ip serwera na ktorym jest wasz server mysql
   $dbtable nazwa tabeli w bazie danych
   $ile - ile ma sie wyswietlic graczy w ranku 

------------------------------------------------------*/


$dbuser 		= "root"; 
$dbpassword 	= "root";
$dbname 		= "dbmod";
$dbhost 		= "localhost";
$dbtable 		= "dbmod_tables";
$ile  		= "100";





?>

i posiada 37 linijek. Tak jak podałem usun wszystkie wolne linijki i spacje a zostaw tylko te przy danych do łączenia. Powinno działać

PS. ~master245 Nie upraszam się o PLUS tlyko to jest w moim podpisie jak u większości użytkowników każdego forum -.- Ktoś nie chce dać plusów --->> nie daje -.- i nie nabijaj sobie postów bo tu pomagamy innym a nie spamujemy i warna nie potrzebnie mi dałeś -.-
  • +
  • -
  • 1


#153568 Statystki Diablo Mod'a Błąd mimo że dane są poprawdne

Napisane przez Lons w 22.07.2010 08:18

$dbuser 		= "STRAZAK_diablo"; 
$dbpassword 	= "aaa";
$dbname 		= "STRAZAK_diablo";
$dbhost 		= "195.2.255.175";
$dbtable 		= "dbmod_tablet";
$ile  			= "100";
$admlogin 		= "STRAZAK";
$admhaslo 		= "aaa";

Miałem ten sam problem ale go rozwiązałem sam :) przyczyną są odstępy;) powinno być tak:
$dbuser = "STRAZAK_diablo"; 
$dbpassword = "aaa";
$dbname = "STRAZAK_diablo";
$dbhost = "195.2.255.175";
$dbtable = "dbmod_tablet";
$ile = "100";
$admlogin = "STRAZAK";
$admhaslo = "aaa";
Powinno działać :)
  • +
  • -
  • 1


#145750 Nekromanta

Napisane przez Lons w 20.06.2010 18:08


if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

Jeśli chcesz aby inna klasa miała moc wskrzeszania wystarczy pod:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1

dodać:
else if(player_class[i] == KLASA) g_haskit[i]=1

Całość wygląda następująco:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else if(player_class[i] == KLASA) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

Jeszcze tylko w:
public select_class_menu(id, key)

w case tej klasy (u nas jest to KLASA) dodać linijke:
g_haskit[id] = 1

Dodam, że sam dodawałem tą moc do pewnej klasy;)
  • +
  • -
  • 1