Witam.
Szukam linijki odpowiedzialną za moc nekromanty ,ale nie mogę jej znaleźć możecie mi ja podać
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nekromanta
Temat rozp. Cypis', 18.06.2010 19:58
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 18.06.2010 19:58
#2
Napisano 18.06.2010 20:01
ktora moc..? ozywianie?
#3
Napisano 18.06.2010 20:23
Tak
#4
Napisano 18.06.2010 21:43
Nie wiem co ty tam zdziałasz ale masz, znajdź sobie
public task_revive(taskid)
#5
Napisano 19.06.2010 15:16
O to chodzi ??
19 czerwiec 2010 - 15:16:
To jest moc wskrzeszania nekromanty ??
public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE
if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[2]
args[0]=lucky_bastard
if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}
}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)
return FMRES_IGNORED
}
19 czerwiec 2010 - 15:16:
To jest moc wskrzeszania nekromanty ??
#6
Napisano 19.06.2010 18:12
tak
#7
Napisano 20.06.2010 17:31
To chyba nie jest wszystko, a to to tez należny do mocy nekromanty ??
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
public add_bonus_necromancer(attacker_id,id)
{
if (player_class[attacker_id] == Nekromanta)
{
if (get_user_health(id) - 10 <= 0)
{
set_user_health(id,random_num(1,3))
}
else
{
new dmg = random_num(6,12)
change_health(id,-dmg,0,"")
change_health(attacker_id,1,0,"")
}
}
}
public fwd_playerpostthink(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return FMRES_IGNORED
if(g_haskit[id]==0) return FMRES_IGNORED
if(!is_user_alive(id))
{
Display_Icon(id ,ICON_HIDE ,"rescue" ,0,160,0)
return FMRES_IGNORED
}
new body = find_dead_body(id)
if(fm_is_valid_ent(body))
{
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
return FMRES_IGNORED
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team == 1 || lb_team == 2 )
Display_Icon(id ,ICON_FLASH ,"rescue" ,0,160,0)
}
else
Display_Icon(id , ICON_SHOW,"rescue" ,0,160,0)
return FMRES_IGNORED
}
public fwd_emitsound(id, channel, sound[])
{
if(!is_user_alive(id) || !g_haskit[id])
return FMRES_IGNORED
if(!equali(sound, "common/wpn_denyselect.wav"))
return FMRES_IGNORED
if(task_exists(TASKID_REVIVE + id))
return FMRES_IGNORED
if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
return FMRES_IGNORED
new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
return FMRES_IGNORED
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
return FMRES_IGNORED
static name[32]
get_user_name(lucky_bastard, name, 31)
client_print(id, print_chat, "Reviving %s", name)
new revivaltime = get_pcvar_num(cvar_revival_time)
msg_bartime(id, revivaltime)
new Float:gametime = get_gametime()
g_revive_delay[id] = gametime + float(revivaltime) - 0.01
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_START, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
set_task(0.0, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)
return FMRES_SUPERCEDE
}
public task_revive(taskid)
{
new id = taskid - TASKID_REVIVE
if(!is_user_alive(id))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
if(!(fm_get_user_button(id) & IN_USE))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new body = find_dead_body(id)
if(!fm_is_valid_ent(body))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lucky_bastard = pev(body, pev_owner)
if(!is_user_connected(lucky_bastard))
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
new lb_team = get_user_team(lucky_bastard)
if(lb_team != 1 && lb_team != 2)
{
failed_revive(id)
return FMRES_IGNORED
}
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity[0] = 0.0
velocity[1] = 0.0
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
new Float:gametime = get_gametime()
if(g_revive_delay[id] < gametime)
{
if(findemptyloc(body, 10.0))
{
fm_remove_entity(body)
emit_sound(id, CHAN_AUTO, SOUND_FINISHED, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
new args[2]
args[0]=lucky_bastard
if(get_user_team(id)!=get_user_team(lucky_bastard))
{
change_health(id,30,0,"")
args[1]=1
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
}
else
{
args[1]=0
Give_Xp(id,get_cvar_num("diablo_xpbonus"))
set_task(0.1, "task_respawn", TASKID_RESPAWN + lucky_bastard,args,2)
}
}
else
failed_revive(id)
}
else
set_task(0.1, "task_revive", TASKID_REVIVE + id)
return FMRES_IGNORED
}
#8
Napisano 20.06.2010 18:08
Jeśli chcesz aby inna klasa miała moc wskrzeszania wystarczy pod:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
dodać:
else if(player_class[i] == KLASA) g_haskit[i]=1
Całość wygląda następująco:
if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
else if(player_class[i] == KLASA) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0
Jeszcze tylko w:
public select_class_menu(id, key)
w case tej klasy (u nas jest to KLASA) dodać linijke:
g_haskit[id] = 1
Dodam, że sam dodawałem tą moc do pewnej klasy;)
#9
Napisano 20.06.2010 21:10
Reszte możecie opisać ??
#10
Napisano 21.06.2010 12:23
Jaką reszte? tzn. co opisać? Jakbyś czegoś nie rozumiał to pisz na forum lub na moje GG(w moim profilu podane).Reszte możecie opisać ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych