Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Stachuu :D ?? - zdjęcie

Stachuu :D ??

Rejestracja: 27.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2014 12:31
****-

#608596 Latarka Maga

Napisane przez Stachuu :D ?? w 23.01.2014 20:57

pokaz cale 

public client_PreThink ( id ) 

  • +
  • -
  • 1


#559300 Co można dodać do klasy

Napisane przez Stachuu :D ?? w 29.07.2013 13:45

-szanse na unikniecie pocisku 

-mocne plecy ( jeśli przeciwnik atakuje nas od tylu otrzymujemy np 60% dmg )

-jakieś leczenia ( np za zabicie wroga otrzymujemy 15%  maksymalnego poziomu jego zdrowia) 

-za każdy nast. trafiony pocisk w danego przeciwnika zadajemy np.10 dmg wiecej  ( licznik resetuje sie po nietrafionym pocisku lub po 3 sekundach)

 

- za kazde 8% brakujacego nam poziomu hp dostajemy szybkosc ,dmg itp 

 

jeśli bys cos jeszcze chcial to pisz ;) 


  • +
  • -
  • 1


#557756 [ROZWIĄZANE] Problem z leczeniem klas

Napisane przez Stachuu :D ?? w 24.07.2013 06:33

[sma]set_task(5.0, "check_medic4", 0, "", 0, "b")   /// dajesz czas  zamieniasz 5.0
 
 
public check_medic4()
{
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")
 
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (player_class[a] !=Legionista)
continue
 
lecz_Legionista(a)
}
}
public lecz_Legionista(id)
{
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",210.0,entlist,512)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
 
if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(pid))
continue
 
static Float:originF[3]
pev(pid, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_SPRITE) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+random_float(-10.0, 10.0)) // z
write_short(g_healspr) // sprite
write_byte(random_num(5, 10)) // scale
write_byte(200) // brightness
message_end()
change_health(pid,25,id,"world")
 
}
change_health(id,18,id,"world")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 

  • +
  • -
  • 1


#436425 [ROZWIĄZANE] Zbyt długa linijka

Napisane przez Stachuu :D ?? w 26.07.2012 10:54


format(Skillsinfo,999,"<b><br><br>Masz %i sily - to daje tobie %i zycia<br><br>Masz %i zwinnosci - to daje tobie szybsze bieganie o %i punkow i redukuje sile atakow magia %i%%<br><br>Masz %i zrecznosci - Redukuje obrazenia z normalnych atkow %0.0f%%<br><br>\

Masz %i inteligencji - to daje im wieksza moc przedmiotom ktorych da sie uzyc<br><br>Masz %i zaradnosci - To daje Ci %i dodatkowych Dolarow co runde<br><br>Masz %i Grawitacji - To zmniejsza twoja grawitacje o %i%%<br><br>Masz %i Witalnosci - To regeneeruje Ci %i Hp co 3 sek.</b>",

player_strength[id],

player_strength[id]*2,

player_dextery[id],

floatround(player_dextery[id]*1.3),

floatround(player_dextery[id]*0.5),

player_agility[id],

player_damreduction[id]*100,

player_intelligence[id],

player_zloto[id],

player_zloto[id]*20,

player_grawitacja[id],

floatround(playr_grawitacja[id]*0.8),

playr_witalnosc[id],

player_witalnosc[id]/8)

  • +
  • -
  • 1


#432787 Pobranie nicku gracza przy zabójstwie

Napisane przez Stachuu :D ?? w 16.07.2012 12:31

ale jaki blad ze zle zarejestrowane czy co ?
  • +
  • -
  • 1


#432630 Diablo (Gildie)

Napisane przez Stachuu :D ?? w 15.07.2012 21:53

wszystkie pliki vault ci resetuje czy tylko glowny od gildi ? chodzi mi np o plik od zapisywania wplat
  • +
  • -
  • 1


#429319 Zacinanie się cs przy Precaching resources

Napisane przez Stachuu :D ?? w 06.07.2012 19:37

wpisz do konsoli przed wejsciem na serw
fs_lazy_precache 1


Przyczyna jest zle wpisany w plugin_preache plik muzyczny np plik .mp3 dany jest pod preache_sound

nie jestem pewny jesli wprowadzilem w blad to sory.
  • +
  • -
  • 2


#420032 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 12.06.2012 08:26

Modele dam wieczorem (znalazlem pliki)
  • +
  • -
  • 3


#419368 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 09.06.2012 18:20

1.g_spid

Na poczatek dalem poprostu za duze wartosci i ludzie za szybko biegali ,wiec zmniejszylem przy samym wymuszaniu predkosci,aby niepotrzebnie informowac lud i resetowac bog wie co.


2.
public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item)
Pewnie robilem to do czegos co mi bylo potrzebne a potem moze zrobilem inne/lepsze a to zostalo.

3.LvL
Wystarczyło ze gracz na 1 klasie uzyska 35 lvl, i potem z kazdej klasy mogl zapraszac ludzi.Nie pamietam ale cos mi sie bugowalo jak mial 1 lvl (teraz pewnie juz nie) wiec dalem 10 lvl ,nie bawilem sie z tym .

4. Najwazniejsze
Nie zebym mial cos za zle, ale nie szkoda ci Soboty ? :giggle:
  • +
  • -
  • 3


#419278 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 09.06.2012 14:47

ja chcialem uzyskac tylko pozostale minuty w danej godzinie

tzn mamy 5000 sekund wytrzymalosci



new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki
= 5000
godziny = 5000/3600 = 1
minuty= (5000-1*3600)/60 = 40 min chyba
wiec mamy 1 godzinie i 40 min
co do case kiedys byly inne czasy dla kazdego artefaktu

+ za dociekliwosc :P
  • +
  • -
  • 3


#419249 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 09.06.2012 13:29

g_woj
hmm kiedys robilem wojny gildi (na oddzielnym serw) ,zapomnialem usunac wszystkiego

A ta czasowa wytrzymałość jest jakaś losowa ?

odwiedz
dajartefakt(id, itemnum1)
czas w minutach/sekundach
  • +
  • -
  • 1


#419230 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 09.06.2012 12:39

Co to artefakty ? Co dają ? (kilka przykładów). Są te dodatki na stałe ? Lekki po prostu opis artefaktów.


Sa to w jakimś stylu itemy tyle ze posiadają czasowa wytrzymałość. Jest 5 poziomów kazdego artefaktu ktory możemy podnoscic za pomocą kamieni. Daja one np. hp,krytyk,speed ,dmg,obbrone
  • +
  • -
  • 3


#418946 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 08.06.2012 15:55

Nie ma zle , jest jeszcze gorzej.
takie rzeczy tylko w polsce

mimo że kod całego moda nie jest zbytnio "ładnie" napisany

wiem o tym lecz nie stawialem zbytnio na przejrzystosc kodu lecz by jako tako sprawnie dzialal.
  • +
  • -
  • 2


#418780 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 08.06.2012 06:15

jak znajde czas to moge napisac taki temat
  • +
  • -
  • 2


#418568 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.06.2012 14:11

Witam was bardzo serdecznie postanowilem zamiescic dzis moje Diablo.
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm

Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma

1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)

Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda :P

W razie pytan piszcie w tym temacie.


Załączony plik  newdiablo.sma   348,53 KB  3720 Ilość pobrań
  newdiablo.amxx
  • +
  • -
  • 56