Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Problem z leczeniem klas


Najlepsza odpowiedź Stachuu :D ??, 24.07.2013 06:33

[sma]set_task(5.0, "check_medic4", 0, "", 0, "b")   /// dajesz czas  zamieniasz 5.0
 
 
public check_medic4()
{
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")
 
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (player_class[a] !=Legionista)
continue
 
lecz_Legionista(a)
}
}
public lecz_Legionista(id)
{
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",210.0,entlist,512)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
 
if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(pid))
continue
 
static Float:originF[3]
pev(pid, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_SPRITE) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+random_float(-10.0, 10.0)) // z
write_short(g_healspr) // sprite
write_byte(random_num(5, 10)) // scale
write_byte(200) // brightness
message_end()
change_health(pid,25,id,"world")
 
}
change_health(id,18,id,"world")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.07.2013 22:31

Witam 

 

Gdy dodałem leczenie hp dla klasy legionista to każde klasy zaczęły się leczyć nawet nie na nożu tylko normalnie i każda klasa może się leczyć a ja chcę tylko aby mogła się leczyć klasa legionista 

 

oto public 

 

public lecz_Legionista(id)
{
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",210.0,entlist,512)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
 
if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(pid))
continue
 
static Float:originF[3]
pev(pid, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_SPRITE) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+random_float(-10.0, 10.0)) // z
write_short(g_healspr) // sprite
write_byte(random_num(5, 10)) // scale
write_byte(200) // brightness
message_end()
change_health(pid,25,id,"world")
 
}
change_health(id,18,id,"world")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 23.07.2013 22:46

Przecież wystarczy tak:

 

W "call_cast"

 

Dajesz tak:

 

case Legionista:
{
//lecz_Legionista(id)
new hp = 30
change_health(id, hp, id, "world");
}

  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.07.2013 22:48

Ale mi chodzi aby on mógł tylko się leczyć i osoby z team koło sb a teraz każda klasa się leczy ale moc nie jest załadowana na nożu 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 23.07.2013 22:52

Ja tu nie widzę żadnego sprawdzania klasy.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.07.2013 22:53

Sebul a pomógł byś mi z tym kodem inaczej dodał aby to było tylko dla klasy legionista że on może leczyć siebie i osoby z teamu koło niego inaczej dodał tylko aby to było dla legionisty 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 23.07.2013 22:54

public lecz_Legionista(id)
{
if(player_class[id] == Legionista){
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",210.0,entlist,512)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i]
 
if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(pid))
continue
 
static Float:originF[3]
pev(pid, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_SPRITE) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+random_float(-10.0, 10.0)) // z
write_short(g_healspr) // sprite
write_byte(random_num(5, 10)) // scale
write_byte(200) // brightness
message_end()
change_health(pid,25,id,"world")
 
}
change_health(id,18,id,"world")
}
 
return PLUGIN_CONTINUE
}

 

Spróbój.


  • +
  • -
  • 0

#7 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.07.2013 23:10

Nie działa teraz można tylko na nożu się uleczyć i to 3 hp a mi chodziło że normalnie też na każdej broni 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#8 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 23.07.2013 23:13

No to tak spróbuj:

 

W plugin_init dodajesz:

 

set_task(x.0, "lecz_Legionista", 0, "", 0, "b")

 

x zmieniasz co ile sekund ma leczyć siebie i drużynę.

 

I wtedy z "call_cast" wyrzucasz Legioniste.


  • +
  • -
  • 0

#9 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 23.07.2013 23:44

Nie działa 


  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#10 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.07.2013 06:33   Najlepsza odpowiedź

[sma]set_task(5.0, "check_medic4", 0, "", 0, "b")   /// dajesz czas  zamieniasz 5.0
 
 
public check_medic4()
{
new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")
 
for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]
if (player_class[a] !=Legionista)
continue
 
lecz_Legionista(a)
}
}
public lecz_Legionista(id)
{
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(id,"player",210.0,entlist,512)
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i]
 
if (pid == id || !is_user_alive(pid))
continue
 
if (get_user_team(id) != get_user_team(pid))
continue
 
static Float:originF[3]
pev(pid, pev_origin, originF)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF, 0)
write_byte(TE_SPRITE) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[0]+random_float(-5.0, 5.0)) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[1]+random_float(-5.0, 5.0)) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF[2]+random_float(-10.0, 10.0)) // z
write_short(g_healspr) // sprite
write_byte(random_num(5, 10)) // scale
write_byte(200) // brightness
message_end()
change_health(pid,25,id,"world")
 
}
change_health(id,18,id,"world")
 
return PLUGIN_CONTINUE
}
 
 

Użytkownik Stachuu :D ?? edytował ten post 24.07.2013 06:34

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych