Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Stachuu :D ?? - zdjęcie

Stachuu :D ??

Rejestracja: 27.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.11.2014 12:31
****-

#522605 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez he1st w 07.03.2013 20:10

Witajcie. Chciałbym wam przedstawić Diablo Mod By Stachuu?? :D mojej edycji. Nie jest to jeszcze dopracowane diablo, lecz staram się wprowadzać nowości.


Co nowego??:
-opisy klas są od razu w *.sma
-opis gildii zrobiony w *.sma
-Nowe 3 klasy premium (Vithar, Myzrael, Berserker)
-Małe poprawki związane z edycją kodu
-Poprawione Bugi

Co do naprawy/poprawy?:
-Menu dla Xardasa(dzisiaj zacząłem, myślę, że jutro skończę)
-Optymalizacja kodu
-Dodanie czegoś zupeeeełnie nowego. (pracuje nad modelami i eventami w Diablo Mod)


Po prostu najważniejsze, że wszystko jest na swoim miejscu i nie ma z nim problemów. ;)

PS. Edycja miała miejsce 31.12.2012r. - 03.01.2013r. lecz wrzucam teraz, bo zapomniałem, że to się wala gdzieś na kompie :P

Instalacja:

Standard. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#530484 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez he1st w 01.04.2013 11:49

Przy 100 inta:

100*4.0 + (losowo 60,100) + power_bolt (czyli 30*x dmg)

Czyli:
100*4.0 + 60 + 30 = 490
jeśli gracz, w którego trafiasz ma 100 zręczności to kusza zabierze mu:

100*4.0 + 100 + 30 = 530 : 2 czyli 265, bo 2 punkty to 1% odporności

PS. Załącznik wrzuć do scripting/include i skompiluj lokalnie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#530489 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez Warjat w 01.04.2013 11:55

nie da sie lokalnie wgralem to i blad teraz:


nvault_util

Masz w załączniku nie tylko do diablo

@ Do autora
[quote name='!_0ne_!' timestamp='1364813341' post='530484']
Przy 100 inta:
100*4.0 + (losowo 60,100) + power_bolt (czyli 30*x dmg)
Czyli:
100*4.0 + 60 + 30 = 490
jeśli gracz, w którego trafiasz ma 100 zręczności to kusza zabierze mu:
100*4.0 + 100 + 30 = 530 : 2 czyli 265, bo 2 punkty to 1% odporności
PS. Załącznik wrzuć do scripting/include i skompiluj lokalnie.
[/quote]
to jak mam zmienić że na początku przy 1 lvl itp bez inta zadaje powiedzmy stałe 50 dmg i + inta czyli 2 pkt = 1 pkt więcej czyli 52 dmg zabiera itp

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#530583 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez he1st w 01.04.2013 15:01

usuń starą bazę i zrób nową, bo masz braki w kolumnach. :D

@EDIT DO PANÓW/PAŃ WYŻEJ

Jeśli nie dostaliście itemu to znaczy, że albo dostaliście artefakt(jeśli go macie to była szansa), albo dostaliście 4000 expa za Wu Du potrzebne do ósmego questa.

PS. U barda i meriala moce są na noz + r

PS2. Ten diablo to nie jest jakiś pier**lony (sory za słownictwo) gotowiec. Czego ja nie zauważę to nie poprawię -.- Grałem wszystkimi klasami i nie znalazłem problemów. Jak je znajdziecie to napiszcie tu i tu jest błąd, a tu i tu nie liczy tego. Bo teraz to sam nie wiem co mam naprawić, a co nie -.-
  • +
  • -
  • 3


#530787 Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Napisane przez Warjat w 02.04.2013 07:00

sory ale mam z ostatniego postu i nowa baze mialem

bugi jakie byly ?

brak pioruna?
stalker 100 hp ?? spoko

i inne


paczka byla juz w necie dawno i nie jestes autorem jej ? [edytowana przez kogos innego - moze cos tam dodales i tyle ]
:]


HUD na pol ekranu ^^

Może jesteś nierozgarnięty i czekasz na pro gotowca i tylko wkleisz pliki i będziesz miał serwer + graczy + zarobki , mylisz się to także jest ciężka praca ogarnąć serwer bo raz ci się będzie crashował 2 raz musisz edytować sam silnik żeby wiedzieć co w nim jest i czego szukać
po 2 to jest napisane w tematcie :
Diablo Mod By Stachuu? :D edit by 0ne.

Nie wiem czy jesteś ślepy czy potrzeba tobie denek od słoika

// All z kusza naprawiłem :) zmniejszyłem dmg trochę i jest idealnie każdy 1 int zadaje więcej dmg jak jest w statystyce
// błąd z sql także naprawiony
// LvL gidli jest od 80 lvl (jak ktoś by szukał do zmiany)
public zrob_gildie(id)
{
if(player_lvl[id] < 80){ // Zmienne powiedzmy 20/30 jak było w przed aktualizacją (btw u mnie jest naprawdę slow exp)
  ColorChat(id,GREEN,"[GIDLIA]^x01 Aby zalozyc wlasna Gildie musisz miec co najmniej 30 LVL na dowolnej klasie")
  return PLUGIN_HANDLED
}
Piszę to bo może komuś się przyda.

HUD na pol ekranu ^^

To sobie go edytuj wystarczy poszukać set_hudmessage
set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 6.0, 1.0);

if(c_longjump[id] != 1) {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}
else {
  show_hudmessage(id, "Klasa: %s^nLevel: %i (%0.0f%s)^nSkoki: %i/%i^nItem: %s[%i]^nGildia: %s^nArtefakt: %s^nMana: %i", Race[player_class[id]],
  player_lvl[id],perc, "%",JumpsLeft[id], JumpsMax[id], player_item_name[id],item_durability[id],nazwa_gildi[id],artefakt_info[player_artefakt[id]],mana_gracza[id]);
}
Myślę że się przyda.
  • +
  • -
  • 2


#419828 Jeszcze raz, Party

Napisane przez KariiO w 11.06.2012 14:15

Witam, mam teraz trochę wolnego czasu i tak sobie myślę aby napisać COŚ W STYLU gildi...
Parę osób wie co to było Party a z pewnością wiecie co to gildie, więc wychodzę z pomysłem napisania czegoś podobnego oczywiście na next mapy i to pierwsza połówka pomysłu a druga to zarządzanie Party na stronie czyli PHP+MYSQL i trzeba by było do tego osoby znającej się na tym fachu :]

Macie jeszcze jakieś pomysły to śmiało, wszystkie dobre zostaną zlepione a projekt po zakończeniu dodany jako dodatek :)
  • +
  • -
  • 1


#418935 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez sebul w 08.06.2012 15:31

A no nie ma to jak płacz o to, że ktoś coś wrzucił innego i fajnego, a ktoś inny miał to u siebie na serwerze. Dobrze, że to zrobił, podniesie to jeszcze bardziej popularność forum, mimo że kod całego moda nie jest zbytnio "ładnie" napisany, ale i tak, komuś co się nie zna, na pewno nie będzie coś takiego przeszkadzać, zrobi tylko ctrl+c i ctrl+v i gotowe ;]
Sam raczej nie skorzystam z tak napisanych gildii, czy questów, bo pierwsze chcę sam inaczej napisać (zapis sql + staty), a drugie już mam w miarę ogarnięte.
  • +
  • -
  • 2


#418933 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez DarkGL w 08.06.2012 15:16

Nie ma nic nowego na forum źle ktoś wrzuci coś nowego fajnego też źle co za ludzie..
  • +
  • -
  • 9


#419184 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez ogieR8 w 09.06.2012 10:51

Wielki "+" za te .sma, system hasła bardzo podobny do mojego, ale ja dodałem sobie bajery ale mniejsza z tym.. gildie, nowość nie powiem, na pewno będę się na nich uczyć czegoś, bo tak myślałem jak to skulać, by ktoś mógł stworzyć gildie, ale te artefakty.. może mi je ktoś objaśnić, bo z leksza mało czytelny kod i ja tu zaraz do głowy dostane.

Co to artefakty ? Co dają ? (kilka przykładów). Są te dodatki na stałe ? Lekki po prostu opis artefaktów.

I proszę nie odnosić mnie do wiki diablo, czy coś - odpowiem : nie, nie grałem w diablo jeśli tam takie coś jest :> Na razie wiem, że szansa na artefakt to chyba 1/25 ;]

Z góry dzięki i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 1


#419354 Remote Sentry z cod mw3

Napisane przez Cypis' w 09.06.2012 18:02

Witam, chciałem wam przedstawić jak dotychczas zrobiłem Remote Sentry model jest z cod mw2 bo nie posiadam modelu z cod mw3 jeżeli ktoś ma to niech udostępni :)

Filmik:
Sentry Gun Test [Cypis] - YouTube

Obsługa:
say /gun - stawia Remote Sentry
naciskając e - sterujemy nim

Jakieś propozycje co dodać, co zmienić, co naprawić podać w teamcie
I jeszcze takie pytanie czy ten plugin ma być jako perk do nowego cod moda czy jako osobny plugin czy jako nagroda do killstreaka

Logi:

1.01:
- dodane że jak się steruje sentry to nie widać siebie
1.02:
- dodano cvar na zmienienie obrażeń od działka (remote_damage "20")
- usunięcie think'a (czyli sentry będzie można tylko sterować myszką, bez automatu jak w ks)
- zmieniono wszystkie funkcje engine na fakemeta i wywalono cstrike
1.03:
- dodano ScreenFade jak sterujemy działkiem
- zrobiono Remote Sentry jako perk do nowego cod moda
1.04:
- dodano termowizor do Remote Sentry


Cvary:

remote_damage "20" - obrażenie z działka zależą od tego w jaką "kość" gracza trafimy


Liczenie obrażeń jest takie, że wartość cvara jest mnożona przez wartości w tablicy zależnie w jaką "kość" gracza trafimy

0.8 - HIT_GENERIC - te uderzenie rzadko występuje w tym przypadku (raczej),
1.45 - HIT_HEAD - uderzenie w głowę
0.80 -HIT_CHEST - uderzenie w w klatkę piersiową
0.95 -HIT_STOMACH -uderzenie w brzuch
0.5 -HIT_LEFTARM - uderzenie w lewą rękę
0.5 - HIT_RIGHTARM - uderzenie w prawą rękę
0.35 -HIT_LEFTLEG - uderzenie w lewą nogę
0.35 - HIT_RIGHTLEG - uderzenie w prawą nogę


Plany:
- dodanie jak sterujemy działkiem coś wpodobie ESP (kwadraty pokazujące pozycje przeciwników)

Download zwykły:
Spoiler

1.04:
Załączony plik  dzialko-1.04.sma   11,23 KB  118 Ilość pobrań
  dzialko-1.04.amxx

Download perk:
Spoiler

1.04:
Załączony plik  codperk_remotesentry-1.04.sma   11,45 KB  111 Ilość pobrań
  codperk_remotesentry-1.04.amxx

Podziękowania dla =ToRRent= za zrobienie filmika

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#419325 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez ogieR8 w 09.06.2012 16:32

Aaa, chyba że tak.. Wszystko się wyjaśniło ;) Tworzenie gildii dałeś od bodajże 25/33lvl (nie pamiętam, zmieniłem sobie na 50 już), a zapraszanie graczy jeśli się jest liderem jest dostępne od 10lvl, troszkę bez sensu. Jeśli założył gildie mając >24lvl, to wiadomo, że zawsze będzie mieć >10lvl, by zapraszać. No chyba, że odejmujesz za karę graczom lvl, ale taka opcja jakoś mi nie przechodzi xD Zauważyłem, że strasznie kombinowałeś z 'g_spid', i aż nie wiem czy się nie jebnąłeś kilka razy, bo ja się zgubiłem, notuje sobie krok po kroku co się dzieje z tym spedem i nie ogarniam, wczytując dajesz mu inne wartości, speed konkretny to 'SPEED+=g_spid[id]-20', a wyświetlasz bodajże, że gracz ma +g_spid[id]/35 ;d

Co do tego z case to ok, zwracam honor, ale są też przykłady, gdzie wszędzie wywołujesz jedno menu np i tam już chyba nie zmienia się czasu ^.^


+ brak użycia (nie potrzebne) :

public gildia_wybierz_Callback1(id, menu, item) {
new id2 = oddaj_id[item];
if(id2 == id || !equal(nazwa_zalozycial[id],nazwa_zalozycial[id2])) return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}


Jak coś jeszcze znajdę to napiszę ;)
  • +
  • -
  • 1


#419258 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez ogieR8 w 09.06.2012 14:07

Wiem, jestem strasznie upierdliwy.. :P

new czasjaki,minuty,godziny
czasjaki = player_wytrzymalosc[id]
godziny = czasjaki/3600
minuty= (player_wytrzymalosc[id]-godziny*3600)/60


Czy aby 'godziny' nie powinny być zarejestrowane w Float:'cie ?
Aby otrzymać minuty nie powinno być..

minuty = czasjaki/60


No i minuty tez w Float:'cie ?

Według Twojego założenia na minuty, minęło 60 sekund i jest teraz :

minuty = (9940-(9940/3600*3600))/60
minuty = (9940-9940)/60
minuty = 0/60
minuty = 0

Sprawdzałeś, czy czas artefaktów działa ? Bo coś ja chyba nie ogarniam, albo to nie powinno działać. No i po co 'godziny*3600', zamiast po prostu 'czasjaki'.

@EDIT: Nie odbieraj tego jako krytykę, po prostu chcę zrozumieć ten system bo nie lubię kopiować, wolę się nauczyć i sam napisać coś podobnego.

Jedynie tutaj mogę teraz wtrącić swoje 3 grosze, zamiast:

case 6:
{
player_artefakt[id] = 26
player_wytrzymalosc[id] = 10000
}
case 7:
{
player_artefakt[id] = 31
player_wytrzymalosc[id] = 10000


można było player_wytrzymalosc[id] dać jedno, pod case wszystkimi, zaoszczędzimy na kodzie i czasie ; d
  • +
  • -
  • 1


#418815 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Nakupenda. w 08.06.2012 09:17

przegiąłeś chłopie. Teraz byle dzieciak bez żadnej wiedzy będzie miał wypasione diablo i jeszcze może je sobie przypisywać, bo przecież je edytował.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.

Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.
  • +
  • -
  • -34


#367982 Hard Knife [by gring0]

Napisane przez gring0 w 20.02.2012 18:06

[Hard Knife] skąd nazwa? nazwa miała być tzw, chwytem marketingowym - wydaje mi się, że jest zachęcająca, intrygująca i przyciąga uwagę ;P. ale pomijając to, wg mnie bardzo dobrze pasuje do tej modyfikacji.
początkowo gdy zastanawiałem się nad jakimś oryginalnym modem, moją fantazję hamował troche fakt, że skrypterem to ja na pewno nie jestem, dlatego kierowałem się przede wszystkim tym by było to coś: oryginalnego a zarazem prostego. i wymyśliłem. w teorii miało to wyglądać tak, że będzie to teamplay na noże z paroma dodatkami umilającymi gre. w praktyce wyszło troche bardziej 4funowo. na zakończenie wstępu dodam tylko, że nie ma tutaj "silnika" tego moda. jego piękno polega na prostocie oraz na szczegółach typu: dobrze dobrane mapy, dobrze napisany regulamin, odpowiednio poustawiane komendy serwera (typu czas rundy, alltalk itp).


opis

* gramy tylko na noże (kupowanie broni zablokowane + plugin blokujący glocka/usp przy respawnie)

* zasady gry - teamplay'owe - gramy drużynowo

* dynamiczne rundy - czas rundy: 2 minuty

* posiadamy 3 ekstra życia

* grane mapy: de_ i cs_ ze wskazaniem na te pierwsze (bardziej pasują, większa frajda)

* celem gry jest podłożenie paki bądź uratowanie hostów,

* życie: każdy ma 65 hp (ginie na hita z PPM)

* unikalny sklep w którym mamy do kupienia:
- granat odłamkowy (10 000$) // po prostu HE
- granat oślepiający (2 000$) // po prostu flashbang
- tarcza (10 000$)
- granat zamrażający (5 000$) // dzięki niemu możemy zamrozić przeciwnika bądź grupę przeciwników. osoby zamrożone nie mogą się ruszać oraz nie mogą używać broni.
- 1 HP (10 000$) // kupując 1HP nie umieramy "na hita" z PPM.
- defuser (13 000$) // zestaw do rozbrajania, tak wysoka cena gdyż CT ma z góry bliżej do bsa (tak są konstruowane w 99% mapy) i gdyby def był tańszy to CT miałoby bardzo dużą przewagę.
(oczywiście ceny możecie sobie sami poustawiać za pomocą cvarów które będą przedstawione niżej)

* pare ciekawych dodatków typu:
- zgniatanie - jeżeli skoczymy (z dużej wysokości) przeciwnikowi na głowe to zabijamy go (dostajemy za to 5000$ i 3 fragi)
- za zabicie HS'em otrzymujemy 2 fragi
- przerobiony plugin "szaleństwo zabijania" który pokazuje na czacie serie zabójstw + kto ją przerwał oraz ukazuje najlepszego gracza rundy.
- plugin sprawiający, że najlepszy gracz rundy, w następnej rundzie dostaje o 1000$ więcej oraz ma przez całą rundę "ciche chodzenie" - nie słychać jego kroków jak biega.
- zakrwawiony model noża który doskonale pasuje do tej modyfikacji.
- "spawnprotect" - ochronka przy zrespieniu się która trwa 2 sec - podczas niej jesteśmy nieśmiertelni. przydatne gdyż eliminuje osoby które kampią na respie przeciwnika w celu nabijania fragów.


instalacja

standardowa
wszystko w paczce jest ładnie ułożone.
po wgraniu pluginów, w pliku plugins.ini dopisujemy na końcu:
head_splash.amxx							 ; skocz na glowe by zabrac hp, zgniatanie
frostnades.amxx								 ; zamrazajacy smoke
amx_hp_spawn.amxx						 ; 65 hp na start
wyniki.amxx										; wyniki ct vs tt
sklep.amxx										 ; sklep
no_fall_damage.amxx						; nie traci hp spadajac
ghw_weapon_replacement.amxx	   ; podmiana modelu noża
spree.amxx										; szalenstwo zabijania
blockweapon.amxx							 ; blokuje bronie
ekstra_zycia.amxx							  ; dodatkowe zycia
spawnprotect.amxx							 ; sp
najrundyfant.amxx							  ; kasa i ciche chodzenie dla najlepszego gracza rundy
x-kills.amxx										 ; 2 fragi za HS'a

konfiguracja

* przede wszystkim musimy zablokować możliwość kupienia broni. tutaj mamy instrukcje jak to zrobić: Blokowanie autokampy i innych broni - AMXX.pl z tym, że oprócz autokampy blokujemy wszystkie bronie.

* dobrym rozwiązaniem jest ustawienie "gry na rundy" a nie na czas. dzięki czemu jest większa rywalizacja pomiędzy CT a TT. by ustawić grę na rundy musi w pliku server.cfg ustawić dwie rzeczy:
mp_winlimit "13" // jak tak wpiszesz to gra będzie się toczyła do momentu aż któraś drużyna wygra 13 rund
mp_timelimit "0" // konieczne do poprawnego działania mp_winlimit

* drugą ważną rzeczą jest alltalk. są 3 opcje - pierwsza: całkowite wyłączenie alltalka, druga: wyłączenie alltalka tylko na dużych mapach, trzecia: włączenie alltalka na wszystkie mapy. którą opcje wybierzesz, zależy od tego na co bardziej stawiasz. ja proponuje na początek opcje numer 3. dzięki niej gracze będą mogli ze sobą swobodnie rozmawiać, zacznie tworzyć się atmosfera na serwerze i takie tam. dopiero jak serwer się rozkręci, to wybrałbym opcje numer dwa. jest ona dosyć rozbudowana, już tłumaczę o co w niej chodzi. przede wszystkim musimy mieć na serwerze mapchoosera4 gdyż posiada on taką opcje, że jak na serwerze jest poniżej iluś tam graczy to w vote są tylko małe mapy (które sami sobie ustawiamy w pewnym pliku) natomiast gdy jest powyżej iluś graczy to w vote są normalne / duże mapy. i teraz zadanie polega na tym, by na małych mapach - które będą grane gdy na serwerze będzie mało osób - włączyć alltalka a na dużych mapach wyłączyć. można to bardzo prosto zrobić za pomocą tego: Konfiguracja danej mapy - AMXX.pl
opcje numer jeden (alltalk całkowicie off) polecam tylko gdy chcemy by na serwerze były kategorycznie przestrzegane zasady teamplay oraz gdy serwer jest dosyć dobrze rozkręcony.
by włączyć lub wyłączyć alltalk, ustaw w server.cfg:
sv_alltalk "1" // 1 - włączony czyli gracze z przeciwnych drużyn mogą ze sobą rozmawiać, 0 - wyłączony czyli nie mogą


wymagane moduly

fun
engine
fakemeta
cstrike
csx
hamsandwich


cvary


//--------------------Zgniatanie-------------------------//

amx_headsplash 1 // (1-Włączony plugin, 0-Wyłączony plugin)


//--------------------HP NA START-------------------------//

amx_hp_spawn 65 // hp na start


//--------------------NoFallDamage-------------------------//

mp_falldamage 0 // 0 - spadając z wysokości nie tracimy HP, 1 - tracimy


//--------------------SKLEP-------------------------//

sklep_koszt_tarczy "7000"
sklep_koszt_he "10000"
sklep_koszt_hp "10000"
sklep_ile_hp_do_zakupu "1"
sklep_koszt_fb "2000"
sklep_koszt_sb "5000"
sklep_koszt_defuser "13000"
sklep_koszt_respawn "16000"
sklep_kolor_red "0"
sklep_kolor_green "0"
sklep_kolor_blue "139"
sklep_kolor_alpha "70"


//--------------------ESKTRA ZYCIA-------------------------//

EL_give_weapon 0 //gdy wartość jest 1 to doda graczowi broń gdy ożyje jeśli jest 0 nie doda broni
EL_Enabled 1 // (domyślnie: 1) 0: wyłączony, 1: włączony,
EL_Lives 3 // (domyślnie: 5) Liczba dodatkowych żyć.


//--------------------SP-------------------------//

amx_czas_oslony "2" // czas ile trawa osłona nieśmiertelności


//--------------------FRAGI ZA HS-------------------------//

amx_hs-kills "2" // ilość fargów za hs'a


komendy

wpisz w say'u /sklep by otworzyć menu sklepu


screenshot

Dołączona grafika

ceny takie niskie bo nie miałem cvarów poustawianych, chodziło mi bardziej o wygląd tego sklepu żeby tu przedstawić.


-----------------------------------------

Link do mojej paczki Hard Knife w której jest wiele przydatnych pluginów: http://amxx.pl/topic...nife-by-gring0/

-----------------------------------------

Czekam na wasze opinie i propozycje. Jak macie jakieś pytania to walcie tutaj albo na PW a postaram się pomóc.


download
Załączony plik  HARD KNIFE by gring0.rar   466,77 KB  452 Ilość pobrań



#363510 Item "Piorun Zeusa"

Napisane przez Angel of Death w 12.02.2012 20:36

Opis Itemu:
Masz losową szansę na to że trafisz wroga piorunem.

Wymagany moduł: hamsandwich

Wygląda to tak:
Dołączona grafika

No to do dzieła:

1. Dodajemy zmienną globalną:
new piorun_zeusa[33] = 1


2. W public "reset_item_skills" dodajemy
piorun_zeusa[id] = 0

3. W public "iteminfo(id)" dodajemy:
if (piorun_zeusa[id] &--#62; 0)
{
num_to_str(piorun_zeusa[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,699,"Masz 1/")
add(itemEffect,699,TempSkill)
add(itemEffect,699,"szans ,zeby uderzyc we wroga piorunem&--#60;br&--#62;")
}


4. W public "award_item(id, itemnum)" dodajemy kolejny Item'ek, na początku podmieniamy:
new rannum = random_num(1,xxx)
xxx - nasza ilość itemow musimy zwiększyć o jedno aby losowanie odbyło się prawidłowo
case xxx:
za xxx wstawiamy kolejny numer itemu

Dalej...

{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}
W public damage(id) dodajemy
add_bonus_piorun(attacker_id,id)

5. I na końcu dodajemy:

public add_bonus_piorun(attacker_id,id)
{
if (piorun_zeusa[attacker_id] &--#62;0 && (random_num(1, piorun_zeusa[attacker_id]) == 1))
{
		new Float:fl_Origin[3]
		pev(id, pev_origin, fl_Origin)	
if(cs_get_user_team(attacker_id) == cs_get_user_team(id))
return HAM_IGNORED

set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(id, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving

thunder_effects(fl_Origin)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, attacker_id, attacker_id, 40.0, 1);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
thunder_effects(Float:fl_Origin[3])
{
	new Float:fX = fl_Origin[0], Float:fY = fl_Origin[1], Float:fZ = fl_Origin[2]



	// Beam effect between two points
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_BEAMPOINTS)		// 0
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX + 150.0)	// start position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY + 150.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 800.0)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// end position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ)
	write_short(sprite_lgt)	// sprite index
	write_byte(1)					// starting frame
	write_byte(15)					// frame rate in 0.1's
	write_byte(10)					// life in 0.1's
	write_byte(80)					// line width in 0.1's
	write_byte(30)					// noise amplitude in 0.01's
	write_byte(255)					// red
	write_byte(255)					// green
	write_byte(255)					// blue
	write_byte(255)					// brightness
	write_byte(200)					// scroll speed in 0.1's
	message_end()

	// Sparks
	message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(TE_SPARKS)			// 9
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
	message_end()

	// Smoke
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_SMOKE)			// 5
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 10.0)
	write_short(sprite_smoke)		// sprite index
	write_byte(10)					// scale in 0.1's
	write_byte(10)					// framerate
	message_end()
	
	// Blood
	engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, fl_Origin, 0)
	write_byte(TE_LAVASPLASH)		// 10
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fX)	// position
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fY)
	engfunc(EngFunc_WriteCoord, fZ + 12.0)
	message_end()


}

Autorem tak jak w poprzednim przypadku nie jestem ja lecz "M@nkovsky"
Koniec, Enjoy ;)

Dalej...

{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}
W public damage(id) dodajemy
add_bonus_piorun(attacker_id,id)


Powinno być:
Dalej...
{
player_item_name[id] = "Piorun Zeusa"
player_item_id[id] = rannum
piorun_zeusa[id] = random_num(8,15)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i szans ,ze trafisz wroga piorunem",player_item_name[id],piorun_zeusa[id])
}

A później:
* W public "damage(id)" dodajemy:
add_bonus_piorun(attacker_id,id)

Dodatkowo chcę wspomnieć, że linijką :

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, id, 0 , id, 40.0, 1);




.. można edytować obrażenia zadawane przez piorun, zamiast 40.0 dajemy własną liczbę rzeczywistą, np 66.0 - rzeczywistą, czyli koniecznie z np .0 na końcu. Można to też przerobić dodając do tego np +floatround(player_intelligence[id]/5) - czyli przy 100 inteligencji będziecie zadawać SWOJE USTAWIONE + 20 ;]