Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD MOD mała widzialnośćograniczenie widzialności


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 krysteksulek

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:133
  • GG:
  • Imię:Krystek
  • Lokalizacja:Ateny
Offline

Napisano 10.11.2010 17:03

Witam, chciałbym dodać do klasy niewidzialność. Załózmy że to klasa "Zdrajca" i że zakładając że ma 255 to ma mieć ok 50 widzialności. Pomoże ktoś?

#2 Pitek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 10.11.2010 17:34

w case klasy dodaj :

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 50);
  • +
  • -
  • 1

#3 daniosik

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:80
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 10.11.2010 17:37

Spróbuj dodać przy klasie w public Odrodzenie(id)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50)

Pan up wyprzedził :<

Użytkownik daniosik edytował ten post 10.11.2010 17:37

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych