Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

scrat PL - zdjęcie

scrat PL

Rejestracja: 06.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.01.2011 23:02
-----

#198374 Modele postaci

Napisane przez Abes Mapper w 22.12.2010 03:24

Nazwa pluginu mówi sama za siebie:
GHW Weapon Replacement

Czyli broni a nie modeli graczy.

Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

I następnym razem opisuj dokładniej o co ci chodzi.
  • +
  • -
  • 1


#195799 Dodatkowe moce dla klasy

Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 12:40

Podwójny skok.
Załączasz fakemetę, czyli całkiem u góry dopisujesz:
#include <fakemeta>

pod tym dopisujesz:
new bool:ma_klase[33];

a na dole dodajesz:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

static bool:moze_skoczyc[33];
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;

return FMRES_IGNORED;
}


w public cod_class_enabled dajesz:
ma_klase[id] = true;

a w cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false;


Grawitacja:
w plugin_init dajesz:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
w cod_class_enabled dodajesz:
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // zamiast grawitacja wpisujesz swoją grawitację

Na końcu dodajesz:
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // grawitacja resetuje się po odrodzeniu, więc trzeba ją ustawić jeszcze raz.
}

  • +
  • -
  • 1


#195769 Dodatkowe moce dla klasy

Napisane przez QTM. Peyote w 12.12.2010 11:41

Aby zmienić ubranie na dole pluginu doklejasz:
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"},
		Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};
		
		new num = random_num(0,3);
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]);
			case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]);
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
i w public cod_class_enabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 0) // włącza przebranie
a w public cod_class_disabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 1) // wyłącza przebranie

  • +
  • -
  • 1


#193188 RoundSound by Adam_

Napisane przez Adam_ w 01.12.2010 21:38

Przedstawiam wam taki sobie roundsound :]

List utworów :
CT:
1.Duck Sauce - Barbra Streisand (Original Mix)
2.Lolita - Joli Garcon (Rob & Chris Remix)
3.Rihanna - Only Girl (In the World)
4.Afrojack feat. Eva Simons - Take Over Control
5.Swedish House Mafia feat. Pharrell - One (Your Name)
6.Pitbull, T-Pain - Hey Baby (Drop It On The Floor)
TT:
7.Ras Luta - Milość w każdym domu
8.Ras Luta feat. HempGru - Rób co musisz
9.ZDR - Na Gębę
10.WSP - Faktem jest
11.ZDR 2- Nie Mow Nic Nikomu 2
12.Zipera - bez ciśnień


Miłego słuchania muzy na serwie ;]

Download:
Rs_by_adam_.rar - download - Darmowy hosting plików
  • +
  • -
  • 2


#131853 PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 04.05.2010 21:51

Czlowieku odpowiesz ty kiedys komus, jak zrobic by zapisywalo na nick?
Wielu typa chce się w koncu dowiedzieć, a mi juz szkoda zaśmiecać forum ciągłymi pytaniami !


Było pisane tysiące razy...

custom.inl line 231
 //how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1


Wszystko by się zgadzało gdyby nie to że Abes wprowadził w błąd.
Załączniki dołączone do pierwszego posta nie posiadają takiej linijki.

Znajduje się ona natomiast w plikach które możemy pobrać z odnośników:

Dołączona grafika 1.2.3rc2test.zip
Dołączona grafika pokemod_files.zip


  • +
  • -
  • 1