Mam pytanie jak robię swoją klasę to co mam do niej dodać aby miało ubranie wroga,pełny magazynek za zabicie , podwójny skok ,i małą grawitację.
Za pomoc dam plusika
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 12.12.2010 10:24
#2
Napisano 12.12.2010 11:41
Aby zmienić ubranie na dole pluginu doklejasz:
public ZmienUbranie(id,reset) { if (id<1 || id>32 || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new Ubrania_CT[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}, Ubrania_Terro[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new num = random_num(0,3); switch(get_user_team(id)) { case 1: cs_set_user_model(id, Ubrania_CT[num]); case 2:cs_set_user_model(id, Ubrania_Terro[num]); } } return PLUGIN_CONTINUE; }i w public cod_class_enabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 0) // włącza przebraniea w public cod_class_disabled dajesz:
ZmienUbranie(id, 1) // wyłącza przebranie
#3
Napisano 12.12.2010 12:02
a możesz mi napisać jak zrobić resztę rzeczy co podałem w 1 poście ?
#4
Napisano 12.12.2010 12:40
Podwójny skok.
Załączasz fakemetę, czyli całkiem u góry dopisujesz:
pod tym dopisujesz:
a na dole dodajesz:
w public cod_class_enabled dajesz:
a w cod_class_disabled:
Grawitacja:
w plugin_init dajesz:
Na końcu dodajesz:
Załączasz fakemetę, czyli całkiem u góry dopisujesz:
#include <fakemeta>
pod tym dopisujesz:
new bool:ma_klase[33];
a na dole dodajesz:
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
static bool:moze_skoczyc[33];
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
{
moze_skoczyc[id] = false;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
moze_skoczyc[id] = true;
return FMRES_IGNORED;
}
w public cod_class_enabled dajesz:
ma_klase[id] = true;
a w cod_class_disabled:
ma_klase[id] = false;
Grawitacja:
w plugin_init dajesz:
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");w cod_class_enabled dodajesz:
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // zamiast grawitacja wpisujesz swoją grawitację
Na końcu dodajesz:
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
set_pev(id, pev_gravity, grawitacja); // grawitacja resetuje się po odrodzeniu, więc trzeba ją ustawić jeszcze raz.
}
Użytkownik QTM. Peyote edytował ten post 12.12.2010 13:05
#5
Napisano 12.12.2010 15:07
THX Peyote a co mam dodać żeby był pełny magazynek za zabicie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych