Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xPerfectx - zdjęcie

xPerfectx

Rejestracja: 22.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.04.2013 16:00
-----

#359387 [ROZWIĄZANE] Problem z kompresacja sma do amx

Napisane przez xPerfectx on 06.02.2012 14:48

lap poprawione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#358154 Jak zmienić ogarniczenie lvl

Napisane przez xPerfectx on 04.02.2012 15:15

znajdz
new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}
zamien na

//Wygenerowane na amxx.pl
new const LevelXP[] = {
0,
58, 133, 250, 464, 739, 1015, 1379, 1758, 2223, 2806, 
3407, 4033, 4707, 5434, 6256, 7124, 8119, 9130, 10213, 11383, 
12589, 13859, 15153, 16576, 18037, 19505, 21032, 22653, 24317, 26076, 
27887, 29701, 31546, 33447, 35486, 37633, 39834, 42107, 44433, 46830, 
49271, 51785, 54300, 56831, 59431, 62063, 64710, 67362, 70163, 73119, 
76136, 79156, 82191, 85338, 88503, 91833, 95195, 98580, 102101, 105639, 
109184, 112792, 116509, 120265, 124028, 127902, 131799, 135745, 139733, 143801, 
147986, 152192, 156439, 160779, 165222, 169694, 174223, 178804, 183396, 188174, 
193019, 197938, 202858, 207794, 212837, 217896, 223042, 228206, 233421, 238797, 
244249, 249701, 255226, 260827, 266455, 272203, 277976, 283753, 289551, 295441, 
301400, 307381, 313469, 319612, 325898, 332241, 338629, 345024, 351438, 357985, 
364551, 371136, 377764, 384408, 391176, 397993, 404943, 411910, 418936, 426033, 
433196, 440438, 447807, 455213, 462658, 470195, 477803, 485452, 493161, 500949, 
508748, 516667, 524623, 532620, 540702, 548843, 557050, 565324, 573652, 581990, 
590343, 598750, 607260, 615861, 624526, 633276, 642070, 650896, 659806, 668791, 
677806, 686921, 696081, 705297, 714532, 723771, 733106, 742490, 751874, 761377, 
770911, 780600, 790294, 800069, 809903, 819793, 829766, 839753, 849827, 860010, 
870249, 880506, 890826, 901171, 911581, 921991, 932556, 943159, 953877, 964614, 
975401, 986207, 997081, 1007994, 1018933, 1030023, 1041187, 1052466, 1063756, 1075056, 
1086393, 1097908, 1109485, 1121105, 1132746, 1144406, 1156119, 1167930, 1179767, 1191659
}

Jezeli chcesz inne levele niz 200 to skorzystaj z http://amxx.pl/generator/
  • +
  • -
  • 1


#192246 problem z staty

Napisane przez xPerfectx on 28.11.2010 09:08

public showskills(id)
{
        new Skillsinfo[768]
        show_motd(id, "addons/amxmodx/diablo/staty.html"),
        player_strength[id],
        player_strength[id]*2,
        player_dextery[id],
        floatround(player_dextery[id]*1.3),
        player_dextery[id]*3,
        player_agility[id],
        player_damreduction[id]*100,
        player_intelligence[id])

nie zamknoles klamry tutaj
show_motd(id, "addons/amxmodx/diablo/staty.html",

  • +
  • -
  • 1


#188808 Czy będzie działać?

Napisane przez xPerfectx on 15.11.2010 15:21

to masz oby dwa prawidlowe
  • +
  • -
  • 1


#188708 Czy będzie działać?

Napisane przez xPerfectx on 14.11.2010 21:01

tam mi zle wskoczylo
znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
ucielo mi ostatnia klamre
  • +
  • -
  • 1


#188643 Czy będzie działać?

Napisane przez xPerfectx on 14.11.2010 16:58

szukasz
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
dodaj pod
new c_redirect[33]
znajdz
public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}

}
}
zamien na
public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}
if (c_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+c_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,c_redirect[id],0,"")
}

}
}

teraz damage
pod
new c_redirect[33]
dodaj
new c_damage[33]
znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
i pod
g_haskit[id] = 0
dodaj
c_damage[id] = 0 i c_redirect[id] = 0
}
  • +
  • -
  • 1


#188542 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych

Napisane przez xPerfectx on 14.11.2010 12:43

public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{

new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)


for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue	

new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = 75-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
}
}
}
}

na


public add_bonus_explode(id)
{
if (player_b_explode[id] > 0)
{

new origin[3] 
get_user_origin(id,origin) 
explode(origin,id,0)


for(new a = 0; a < MAX; a++) 
{ 
if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 ||  get_user_team(a) == get_user_team(id))
continue	

new origin1[3]
get_user_origin(a,origin1) 

if(get_distance(origin,origin1) < player_b_explode[id] + player_intelligence[id]*2)
{
new dam = XX-(player_dextery[a]*2)
if(dam<1) dam=1
change_health(a,-dam,id,"grenade")
Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)				
}
}
}
}

XX --> ilosc damage w ktore zadaje (to jest player_b_explode)


  • +
  • -
  • 1


#188480 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych

Napisane przez xPerfectx on 14.11.2010 10:04

6. Mrożące itemy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X - strona 2
  • +
  • -
  • 2


#188257 Przeróbka mocy klas,mocy przedmiotowych

Napisane przez xPerfectx on 13.11.2010 16:37

Przedmioty:
3.
case XX:
		{
			player_item_name[id] = "XXX"
			player_item_id[id] = 85
			add_item_bonus1(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoje Hp Wynosi ZZ",player_item_name[id])
		}

Na koniec .sma diblo

public add_item_bonus1(id)
{
	set_user_health(id,ZZ)
}

XXX --> Nazwa itemku
ZZ -->ilosc hp

4.
case XX:
		{
			player_item_name[id] = "XXX"
			player_item_id[id] = 85
			add_item_bonus(id)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Za kazdego przeciwnika zabitego przeciwnika +YYhp",player_item_name[id],player_b_vampire[id])
		}

na sam koniec .sma diablo

public add_item_bonus(id)
{ 
	change_health(id,YY,0,"")
}

XXX --> nazwa itemku
YY --> ilosc hp po zabiciu

7.
case XX:
{
player_item_name[id] = "Twoja Nazwa Itemku"
player_item_id[id] = rannum
set_user_gravity(id, 0.ZZ)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Dostales Bonus do Gravitacji",player_item_name[id])
}

ZZ --> wartosc procentowa gravitacji czyli no 0.22 to masz 22 procent z 800

Nie jestem pewien czy to dziala bo nietestowalem.
Jak cos nie bedzie dzialac napisz postaram sie pomoc/naprawic

  • +
  • -
  • 3


#188184 Błąd przy kompilacji - dodawanie nowych klas

Napisane przez xPerfectx on 13.11.2010 13:34

to zamien

enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }

new Race[9][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }

new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100 }


na

enum { NONE = 0, Mag, Kaplan, Najemnik, Lotrzyk, Kosiarz, Zolnierz, Assassin, Hunter, Jumper, Izual, Hulk, Ork, Warden, Grunt, Baal, Diablo }

new Race[17][18] = { "None","Mag","Kaplan","Najemnik","Lotrzyk","Kosiarz","Zolnierz", "Assassin", "Strzelec", "Jumper", "Izual", "Hulk", "Ork", "Warden", "Grunt", "Baal", "Diablo" }

new race_heal[17] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120,100,100,100,100,100,100,100,100}


  • +
  • -
  • 1


#154236 Jak zmienić obrażenia zadawane kuszą?

Napisane przez xPerfectx on 24.07.2010 16:28

cvary
  • +
  • -
  • 1


#151553 Jak to zrobić?

Napisane przez xPerfectx on 14.07.2010 07:20

zmiana modelu - Nieoficjalny polski support AMX Mod X tu masz model Gracza
  • +
  • -
  • 1


#150582 Lvl na steam id i na nick

Napisane przez xPerfectx on 10.07.2010 09:31

http://amxx.pl/zapis...h=1#entry147351
  • +
  • -
  • 1


#149302 Prosze o pomoc /klasa

Napisane przez xPerfectx on 04.07.2010 15:05

[MySQL] Nadawanie dostępu do bazy z zewnątrz - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#149113 Problem z 1001 levl

Napisane przez xPerfectx on 03.07.2010 15:14

ZAMIEN.
public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
na
public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]",player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id]) 
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<500){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<500){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1