Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy będzie działać?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2010 13:12

Witam.dodałem 2 moce do diablomod,i chyba coś nie działają,nie jestem pewien,możecie mi doradzić co jest w tym nie halo?

Pierwsza moc:redukcja obrażeń

new c_redirect[33] = 1


public client_PreThink ( id )

if (c_redirect[id] > 0) add_bonus_redirect(id)


public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
if (c_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
if (get_user_health(id)+c_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
change_health(id,c_redirect[id],0,"")
}

}
}



Druga moc:Dodatkowe obrażenia

new c_damage[33] = 1


public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}


#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 14.11.2010 13:45

Wytlumacze ci tylko co zrobiles wg swojego zapisu:
Zadeklarowales zmiannna c_redirect =1
Nie wiem czy pozniej zmieniasz w jakims miejscu jej wartosc, zerujesz ja i dodajesz np gdy gracz ma jakis konkretny item lub jako moc do klasy.

Przechodzimy do kodu pierwszej mocy
Jesli gracz ma player_b_redirect >0 i jesli dodatkowo ma spelnione c_redirect >0 to:( i teraz dobrze sie zastanow kiedy sa spelnione te 2 warunki)

wykonaj:
I tutaj kolejne zalozenie, jesli jest spelnione

if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)

to sprawdz nastepne zalozenie:
if (get_user_health(id)+c_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)

i wtedy wykonaj:
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
Gdzie 2 razy zmieniasz HP gracza, raz wg player_b_damage a pozniej wg -c_damage
Pokombinuj jeszcze z tym kodem bo nie sadze ze tak to chciales zrobic.
W drugim przypadku jest podobnie

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 14.11.2010 13:46

  • +
  • -
  • 0

#3 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2010 13:48

czekaj czekaj,wytłumacz mi to jaśniej,bo wytłumaczyłeś mi tak,że wygląda tak samo jak mój sposób

#4 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 14.11.2010 16:58

szukasz
new player_ring[33]		//ring stats bust +5
dodaj pod
new c_redirect[33]
znajdz
public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}

}
}
zamien na
public add_bonus_redirect(id)
{
if (player_b_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
}
if (c_redirect[id] > 0)
{
if (get_user_health(id)+c_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
{
change_health(id,c_redirect[id],0,"")
}

}
}

teraz damage
pod
new c_redirect[33]
dodaj
new c_damage[33]
znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
i pod
g_haskit[id] = 0
dodaj
c_damage[id] = 0 i c_redirect[id] = 0
}
  • +
  • -
  • 1

#5 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2010 18:31

xdx551 masz plusa;) dzięki wielkie

ale sporo bugów to wywołuje,coś źle w kodzie zrobiłeś:


Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "_create_ThinkBot" on line 564
Error: Undefined symbol "changerace" on line 695
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 871
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 872
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 874
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 875
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1108
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1122
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1123
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1126
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1153
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1154
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1170
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1179
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1183
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1185
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1187
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1312
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1313
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1314
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1330
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1339
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1340
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1343
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1344
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1363

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file I:\Program Files\Counter-Strike\cstrike\addons\amxmodx\scripting\DiabloMOD_5.9l.amx (compile failed).

Użytkownik Master'eX edytował ten post 14.11.2010 18:36


#6 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 14.11.2010 21:01

tam mi zle wskoczylo
znajdz
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
zamien na
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
{
change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")

if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
}
}
ucielo mi ostatnia klamre

Użytkownik xdx551 edytował ten post 14.11.2010 21:02

  • +
  • -
  • 1

#7 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.11.2010 21:17

dzięki wielkie;)

a z add_bonus_redirect jest dobrze?

w razie czego podaj tez z redirectu prawidlowy kod;)

Użytkownik Master'eX edytował ten post 14.11.2010 21:19


#8 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 15.11.2010 15:21

to masz oby dwa prawidlowe
  • +
  • -
  • 1

#9 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2010 18:24

dobra dzięki

Dodano 17 listopad 2010 - 18:44:
nadal źle!!! te same blędy

#10 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.11.2010 20:30

Może ten -> [Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - Nieoficjalny polski support AMX Mod X temat Ci się przyda...
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#11 Drewno.

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.11.2010 20:59

i pomogło właśnie;) dzięki tobie poprawiłem błąd;) dzięki

Dodano 18 listopad 2010 - 09:31:
dobra można zamknąć,bo 2 moce naprawione;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych