Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^^^Deed - zdjęcie

^^^Deed

Rejestracja: 11.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.07.2012 17:49
*----

#143788 (nie)zwykły roundsound

Napisane przez R3X w 12.06.2010 20:17

Weź http://amxx.pl/alter...ounds-t130.html i zamień funkcję na tę (właściwie tylko 1 linijka, zaznaczyłem komentarzem która)

Musisz mieć włączone

ers_player_toggle 1


play_sound( iTeam )
    {
        static
    //  - - - - - - - - - - - - - - - -
            sCurSnd[ MAX_FILE_LENGTH ];
    //  - - - - - - - - - - - - - - - -

        new iRand;

        if( g_nSnd[ iTeam ] > 1 )
            iRand = random( g_nSnd[ iTeam ] );

        #if defined old_amxx
            copy( sCurSnd, MAX_FILE_LENGTH - 1, g_sTeam_sounds[ iRand ][ iTeam ] );
        #else
            ArrayGetString( iTeam == CT ? g_lstSoundCT : g_lstSoundT, iRand, sCurSnd, MAX_FILE_LENGTH - 1 );
        #endif

        _is_wav( sCurSnd ) ?

             format( sCurSnd, MAX_FILE_LENGTH - 1, "spk %s", sCurSnd[6] ) :
             format( sCurSnd, MAX_FILE_LENGTH - 1, "mp3 play %s", sCurSnd );

        if( get_pcvar_num( p_player_toggle ) )
        {
            static
        //  - - - - - - - - - - -
                iPlayers[32],
                iNum, pid;
        //  - - - - - - - - - - -

            get_players( iPlayers, iNum, "c" );

            for( new i; i < iNum; i++ )
            {
                pid = iPlayers[i];

                //---------------
                //Tylko ten if się zmienił XD
                //---------------
                if( !g_pHeardSound[pid] || is_user_bot( pid )  || get_user_team(pid)!=(iTeam+1))
                    continue;

                client_cmd( pid, "%s", sCurSnd );
            }
        }
        else
            client_cmd( 0, "%s", sCurSnd );
    }

  • +
  • -
  • 1


#143809 (nie)zwykły roundsound

Napisane przez R3X w 12.06.2010 21:39

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#116768 Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 06.03.2010 14:50

Bracket Counter by Pavulon 4 amxx.pl

Jest to mały programik napisany w Delphi 7 mający na celu sprawdzenie czy dana funkcja (public lub stock) posiada taką samą liczbę klamer otwierających "{" co zamykających "}". W przypadku gdy liczby te są różne wyświetla stosowną informację w której funkcji klamry się nie zgadzają.

Dołączona grafika


Znane błędy:
Program nie radzi sobie z dyrektywami preprocesora #if constant expression, #elseif, #else, #endif
Ma problemy jeżeli dyrektywy zaczynają się poza funkcjami

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#127297 Zoom

Napisane przez Screeaam... w 20.04.2010 22:11

To:
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==NazwaKlasy &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
                new weapon = get_user_weapon(id)
         if(weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon!= CSW_SCOUT){
                        if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
                        else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
                }
        }

Do
public Client_PreThink(id){

Jest to cały kod. Nic nie brakuje, sam go mam na serwie i działa rewelacyjnie.


#126293 Edycja itemu

Napisane przez Kubaczek <3 w 17.04.2010 08:42

if (ghoststate[id] == 0 && player_b_ghost[id] > 0 && is_user_alive(id) && !ghost_check)
... usuń z tego ghoststate[id] == 0
  • +
  • -
  • 1


#126100 Broń po naładowaniu paska na nożu ?

Napisane przez Valito w 16.04.2010 11:44

Zobacz łowce. hegranade zmień na odpowiadającą ci broń http://wiki.amxmodx....ons_Information
  • +
  • -
  • 1


#125636 Problem z drugą stroną klas

Napisane przez Screeaam... w 13.04.2010 20:18

Widzę, że dodałeś jedną klasę, więc:

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Zal   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])



#125233 Problem z drugą stroną klas

Napisane przez Screeaam... w 11.04.2010 17:52

Pierw to klasy trzeba zrobić, a dopiero potem menu. :X