Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

^^^Deed - zdjęcie

^^^Deed

Rejestracja: 11.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.07.2012 17:49
*----

Moje posty

W temacie: Item - radar i teleport

12.04.2011 15:55

Sebul, nie pamiętam już, ja wkleiłem coś innego niż chciałem.
Poprawka.
public radar_scan() 
{
	for(new id=1; id<=MAX; id++) 
	{
		if(is_user_alive(id) && (player_b_radar[id] > 0 || player_class[id] == KLASA))
		{
			for(new i=1; i<=MAX; i++) {
				if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;
				
				new PlayerCoords[3];
				get_user_origin(i, PlayerCoords);
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
				write_byte(id);
				write_byte(i);
				write_coord(PlayerCoords[0]);
				write_coord(PlayerCoords[1]);
				write_coord(PlayerCoords[2]);
				message_end();
				
				message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
				write_byte(i);
				message_end();
			}
		}
	}
}

Death_Player, to:
if(player_b_teleport[id] > 0 && (button2 & IN_JUMP) && (button2 & IN_DUCK)) item_teleport(id);
zamień na:
if(player_class[id] == KLASA && (button2 & IN_JUMP) && (button2 & IN_DUCK)) item_teleport(id);

W temacie: Item - radar i teleport

28.03.2011 00:18

Sorki za odkop...
sebul, twoja ostatnia funkcja działa dla wszystkich, nie ważne czy masz item czy klasę (nie wiem czemu tak jest).

To działa w 100%
public radar_scan() 
{
	for(new id=1; id<=MAX; id++) 
	{
		if(!is_user_alive(id)) continue;
		
		if(player_b_radar[id] != 1) continue;
		
		if(player_class[id] != CLASS_NAME) continue;
		
		for(new i=1; i<=MAX; i++) {
			if(!is_user_alive(i) || id == i || get_user_team(id) == get_user_team(i)) continue;
			
			new PlayerCoords[3];
			get_user_origin(i, PlayerCoords);
			
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id);
			write_byte(id);
			write_byte(i);
			write_coord(PlayerCoords[0]);
			write_coord(PlayerCoords[1]);
			write_coord(PlayerCoords[2]);
			message_end();
			
			message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id);
			write_byte(i);
			message_end();
		}
	}
}

PS: Tak ostatni przeglądając sma diablo, zauważyłem że jest w nim wiele funkcji które w ogóle nie są aktywne, a działają bez problemu. Ciekawe czemu.

W temacie: Zabojca grawitacja,widocznosc

15.03.2011 15:30

1. Znajdź
public set_gravitychange(id)
Po tym:
if(player_class[id] == Ninja)
{
	if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
	else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
	else set_user_gravity(id, 0.25)
}
Dodaj to:
else if(player_class[id] == KLASA && on_knife[id])
{
	if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.67)
	else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.7)
	else set_user_gravity(id, 0.75)
}

2.
Znajdź:
public set_renderchange(id)
Po tym:
if (player_class[id] == Ninja)
{
	new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

	render = 13
				
	if(player_b_inv[id]>0)
	{
		while(inv_bonus>0)
		{
			inv_bonus-=20
			render--
		}
	}
			
	if(player_b_usingwind[id]==1)
	{
		render/=2
	}
				
	if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}
Dodaj to:
if (player_class[id] == zabojca)
{
	new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]

	render = 100
	
	if(invisible_cast[id]>0 && on_knife[id])
	{
		if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
		else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
	}
				
	if(HasFlag(id,Flag_Moneyshield)||HasFlag(id,Flag_Rot)||HasFlag(id,Flag_Teamshield_Target)) render*=2	
				
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
}

I usuń to:
else if(invisible_cast[id]==1)
{
	if(player_b_inv[id]>0) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, floatround((10.0/255.0)*(255-player_b_inv[id])))
	else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10)
}

Nie testowałem, ale powinno działać, sprawdź i daj znać.

W temacie: Problem z expem

15.03.2011 15:16

W
public award_kill(killer_id,victim_id)
znajdź
if(more_lvl>0)
I sprawdź tam czy nie masz przypadkiem zbyt dużo ujemnego XP za zabicie niższego lvl'a

Pokaż też logi (wszystkie):
Error'y
L'y
test_log
diablo

W temacie: Błąd z Logami Diablo

15.03.2011 15:08

[Tutorial] Problem z naświetlaniem Ninji? Znaczek widoczności! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W tym poście jest wszystko wyjaśnione, też miałem ten problem.