Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z drugą stroną klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 11.04.2010 17:48

Witam, mam pewien problem. Chcę zrobić drugą stronę dla klas, tym poradnikiem : menu klas nowa strona - Nieoficjalny polski support AMX Mod X , wszystko robię dokładnie tak jak jest opisane i wyskakuje mi taki błąd : Dołączona grafika

Kod z błędami :
public select_class(id,lx[])
{
		if(is_user_bot(id)) return
		new flags[13]
		get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
		new text[512]
		//new keys = read_flags(flags)

		asked_klass[id]=0

		format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

		for(new i=0;i<8;i++)
	{
		format(text, 511,"%s%s%d. %s  Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
	}
		format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
		show_menu(id, keyss, text) 

	}

public select_class_menu(id, key) 
{
	new lx[13]
	g_haskit[id] = 0
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			player_class[id] = Czarodziejka				
		}
		case 1: 
		{	
			player_class[id] = Druid
		}
		case 2: 
		{	
			player_class[id] =  Paladyn
		}
		case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojczyni
		}
		case 4: 
		{			
			player_class[id] = Nekromanta
			g_haskit[id] = 1
		}
		case 5: 
		{	
			player_class[id] = Barbarzynca			
		}
		case 6: 
		{	
			player_class[id] = Ninja
		}
		case 7: 
		{	
			player_class[id] = Amazonka
			g_GrenadeTrap[id] = 1
		}
		case 8:
		{
                           ShowKlasy(id,lx)
                                                   }

	}
		
	LoadXP(id, player_class[id])
	CurWeapon(id)
	
	give_knife(id)
	
} 

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Zal   Level :%i^n2. Bot   Level :%i^n3. Lol   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Zal
* 2:Bot
* 3:Lol
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
                  case 0: { // 1
                            player_class[id] = Zal               
		}
                  case 1: { // 2
                            player_class[id] = Bot      
		}
                  case 2: { // 3
                            player_class[id] = Lol
		}
                  case 9: { // 0
                            select_class(id,lx)
		}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
Nazwy klas wpisałem losowe (tzn. bot, zal itp)

Proszę o pomoc i z góry bardzo mocno dziękuję.

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.04.2010 17:52

Pierw to klasy trzeba zrobić, a dopiero potem menu. :X

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 12.04.2010 03:19

Fajnie wiedzieć, nikt nic nie pisał w poradniku. Na logiczne myślenie to raczej miejsce na klasę a potem ona sama. No cóż, zrobię to sprawdzę i dam znać.
Dzięki za pomoc. + 4 U

12 kwiecień 2010 - 03:02:
Sorki że tak późno, nie było mnie.
Zrobiłem najpierw klasę a potem menu. Wszystko ok tylko że, wyskakuje błąd : Dołączona grafika

Linijka z błędem :
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Zal   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])

12 kwiecień 2010 - 03:19:
Edit : mam jeszcze pytanie, gdzie mogę się zgłosić o zmianę nicka ? Kolega mi zakładał konto bo ja sam nie mogłem (cofało mnie na główną stronę).
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 12.04.2010 08:16

w Ustawieniach Profilu mozesz zmienic ^^

#5 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 12.04.2010 12:08

w Ustawieniach Profilu mozesz zmienic ^^


co do tego errora to błąd przy tworzeniu klasy :

player_class_lvl czy jakos tak ; p
  • +
  • -
  • 0

#6 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 13.04.2010 20:16

Z klasą wszystko jest ok, dzieje się to po dodaniu menu. Podam kod z klasami i menu.
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\rWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"\y%s%s\y%d. \y%s \wLevel :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
player_b_jumpx[id] = 0
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Amazonka
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)

}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\rWybierz klase - ^n\y1. Zal \wLevel :\r%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Zal
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
player_b_jumpx[id] = 0
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Zal
player_b_jumpx[id] = 1
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.04.2010 20:18

Widzę, że dodałeś jedną klasę, więc:

format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Zal   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9])


#8 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 13.04.2010 23:20

Corectly.
Wzorowałem się trochę na innej osobie i ta osoba posiadała 3 "player_class_lvl" a klas 8, więc myślałem że to bez różnicy.
Dzięki za pomoc. +'s 4 U
Można zamknąć.
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych