Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Firxenowsky's Photo

Firxenowsky

Rejestracja: 28.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2013 16:52
-----

#212180 Zabujca

Posted by Firxenowsky on 02.02.2011 19:13

,,Zabujca''?
A co to jest?
  • +
  • -
  • 2


#206526 Problem z klamrami?

Posted by Firxenowsky on 16.01.2011 21:16

wartosc moze sie zgadza , ale czy ich miejsce jest odpowiednie?
  • +
  • -
  • 1


#206445 dodatki do klas?

Posted by Firxenowsky on 16.01.2011 17:50

spróbuj:

if(player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")
}

i

if(player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1


#206443 Wbudowane moce klas

Posted by Firxenowsky on 16.01.2011 17:48

poczekaj jeszcze do granatu:

public eventGrenade(id)
{
new id = read_data(1)
if (player_b_grenade[id] > 0 || player_b_smokehit[id] > 0)
{
set_task(0.1, "makeGlow", id)
}
}

public makeGlow(id)
{
new grenade
new greModel[100]
grenade = get_grenade(id)

if( grenade )
{
entity_get_string(grenade, EV_SZ_model, greModel, 99)

if(equali(greModel, "models/w_hegrenade.mdl" ) && player_b_grenade[id] > 0 )
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal, 255)

if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ) && player_b_smokehit[id] > 0 )
{
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 0,255,255, kRenderNormal, 255)
}
}
}

tutaj sie dodaje to co ma byc dookola;p
  • +
  • -
  • 1


#206325 Wbudowane moce klas

Posted by Firxenowsky on 16.01.2011 10:49

Nową zmienną przykład:
znajdz:

new invisible_cast[33]

dopisz pod:

c_grenade[33]

w Public roundstart
np nad

count_jumps(i)

dopisz

if(player_class[i] == Mag)
c_grenade[i] = 5
else
c_grenade[i] = 0

znajdz

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

zmien na

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}

jakby coś nie działało to pisz bo pisałem na szybko.
  • +
  • -
  • 1


#205612 call_cast (ladowanie na nozu)

Posted by Firxenowsky on 13.01.2011 16:48

znajdz

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)

zamien na:

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)

  • +
  • -
  • 1


#205082 /gracze nie wyświetla wszystkich graczy.

Posted by Firxenowsky on 11.01.2011 16:37

1.To pokazuje graczy ktorzy zyja
2.Zwieksz okno motd:
w public cmd_who

static motd[1000],header[100],name[32],len,i


static motd[1000] odpowiada za wielkosc(daj np 4000)
  • +
  • -
  • 1


#204557 Klasa dostaje broń

Posted by Firxenowsky on 09.01.2011 19:03

1.

case TwojaKlasa:
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1


#203762 exp

Posted by Firxenowsky on 07.01.2011 17:27


diablo_xpbonus "5" // exp za zabicie gracza
diablo_xpbonus2 "75" // exp za bombe

  • +
  • -
  • 1


#202964 wiecej lvli

Posted by Firxenowsky on 05.01.2011 16:53

W

public skill_menu(id, key)

  • +
  • -
  • 1


#202284 Problem diablo mod FRAKCJE 2 strona

Posted by Firxenowsky on 02.01.2011 15:26

przecież twoj problem jest banalny
Dopisz w kazdej swojej klasie

LoadXP(id, player_class[id])

np.

case 0: { // 1
player_class[id] = Andriel
LoadXP(id, player_class[id]
player_b_knifemaster[id] = 5
c_resp[id] = 5
}

  • +
  • -
  • 1


#201740 Nowa klasa nie dziala

Posted by Firxenowsky on 31.12.2010 14:24

wpisz cvar diablo_classes abcdefghi
  • +
  • -
  • 1


#201714 wysysanie

Posted by Firxenowsky on 31.12.2010 13:30

Znajdz

new invisible_cast[33]

Dodaj pod

new plus_wamp[33]

w public RoundStart()
po pętli:

for (new i=0; i < 33; i++){

dodaj

plus_wamp[i] = 0

Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na

public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}

i dodaj do Klasy

case Twoja Klasa:
{

plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])

Tylko usun //
  • +
  • -
  • 1


#200001 Pluginy na bany i ssy- jaki? + Skąd wziąśc mapki

Posted by Firxenowsky on 27.12.2010 00:39

7.http://www.cstrike-planet.com/maps/cstrike
  • +
  • -
  • 1


#199201 DMG Kuszy

Posted by Firxenowsky on 24.12.2010 17:35

Po co się tak męczyc?
W amxx.cfg dopisz:

diablo_arrow "100"

  • +
  • -
  • 1