Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Firxenowsky
Rejestracja: 28.03.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.03.2013 16:52





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 166
- Odwiedzin: 6 602
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Grudzień 2, 1995
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
W-wa
#212180 Zabujca
Napisane przez Firxenowsky
w 02.02.2011 19:13
A co to jest?
#206526 Problem z klamrami?
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 21:16
#206445 dodatki do klas?
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 17:50
#206443 Wbudowane moce klas
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 17:48
public eventGrenade(id)
{
new id = read_data(1)
if (player_b_grenade[id] > 0 || player_b_smokehit[id] > 0)
{
set_task(0.1, "makeGlow", id)
}
}
public makeGlow(id)
{
new grenade
new greModel[100]
grenade = get_grenade(id)
if( grenade )
{
entity_get_string(grenade, EV_SZ_model, greModel, 99)
if(equali(greModel, "models/w_hegrenade.mdl" ) && player_b_grenade[id] > 0 )
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderNormal, 255)
if(equali(greModel, "models/w_smokegrenade.mdl" ) && player_b_smokehit[id] > 0 )
{
set_rendering(grenade, kRenderFxGlowShell, 0,255,255, kRenderNormal, 255)
}
}
}
tutaj sie dodaje to co ma byc dookola;p
#206325 Wbudowane moce klas
Napisane przez Firxenowsky
w 16.01.2011 10:49
znajdz:
new invisible_cast[33]
dopisz pod:
c_grenade[33]
w Public roundstart
np nad
count_jumps(i)
dopisz
if(player_class[i] == Mag)
c_grenade[i] = 5
else
c_grenade[i] = 0
znajdz
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}
zmien na
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
if (c_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,c_grenade[attacker_id])
if (roll == 1)
{
UTIL_Kill(attacker_id,id, "weapon_hegrenade")
}
}
}
jakby coś nie działało to pisz bo pisałem na szybko.
#205612 call_cast (ladowanie na nozu)
Napisane przez Firxenowsky
w 13.01.2011 16:48
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)
zamien na:
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)
#205082 /gracze nie wyświetla wszystkich graczy.
Napisane przez Firxenowsky
w 11.01.2011 16:37
#204557 Klasa dostaje broń
Napisane przez Firxenowsky
w 09.01.2011 19:03
#203762 exp
Napisane przez Firxenowsky
w 07.01.2011 17:27
#202964 wiecej lvli
Napisane przez Firxenowsky
w 05.01.2011 16:53
#202284 Problem diablo mod FRAKCJE 2 strona
Napisane przez Firxenowsky
w 02.01.2011 15:26
#201740 Nowa klasa nie dziala
Napisane przez Firxenowsky
w 31.12.2010 14:24
#201714 wysysanie
Napisane przez Firxenowsky
w 31.12.2010 13:30
new invisible_cast[33]
Dodaj pod
new plus_wamp[33]
w public RoundStart()
po pętli:
for (new i=0; i < 33; i++){
dodaj
plus_wamp[i] = 0
Znajdz public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
Zamien funkcje
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
na
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
if (plus_wamp[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,plus_wamp[attacker_id],0,"")
}
}
i dodaj do Klasy
case Twoja Klasa:
{
plus_wamp[id] += 4 // ile ma dodawac po zaladowaniu
if(plus_wamp[id] > 20) // jaki max
{
plus_wamp[id] = 20 //jaki max
show_hudmessage(id, "Maksymalna wampiryzmu to %i", plus_wamp[id])
}
else show_hudmessage(id, "+%i wampiryzmu", plus_wamp[id])
Tylko usun //
#200001 Pluginy na bany i ssy- jaki? + Skąd wziąśc mapki
Napisane przez Firxenowsky
w 27.12.2010 00:39
#199201 DMG Kuszy
Napisane przez Firxenowsky
w 24.12.2010 17:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Firxenowsky
- Regulamin