Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodatki do klas?Plusyyyyyyyy +++++++++++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fandan

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 15.01.2011 18:57

Witam, jak dodać np. Mnich mial na start rundy Kevlar i defuser? a Mag He i Smoke?
  • +
  • -
  • 0

#2 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2011 10:48

w public RoundStart(){

dodaj pod:

if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1 		
else g_haskit[i]=0


if(player_class[i] == Mnich) 
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")


if(player_class[i] == Mag) 
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")

Użytkownik PedoBear. edytował ten post 16.01.2011 10:51


#3 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 16.01.2011 16:58

to dodaje dla wszystkich klas ;/ a nie dla maga i mnicha
  • +
  • -
  • 0

#4 Firxenowsky

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:166
  • GG:
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:W-wa
Offline

Napisano 16.01.2011 17:50

spróbuj:

if(player_class[i] == Mnich)
{
fm_give_item(i, "item_assaultsuit")
fm_give_item(i, "item_thighpack")
}

i

if(player_class[i] == Mag)
{
fm_give_item(i, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(i, "weapon_smokegrenade")
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Fandan

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:60
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 17.01.2011 01:38

Masz plusik za pomoc. Możesz mi podac jeszcze inne nazwy broni to wrazie czego bym sobie dodawał do innych klas.
  • +
  • -
  • 0

#6 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 17.01.2011 02:09

Osobiście korzystam z tego:
CS Weapon Information[UPDATED] - AlliedModders
  • +
  • -
  • 1

#7 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 17.01.2011 02:10

Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych