Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fastlone - zdjęcie

fastlone

Rejestracja: 14.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.12.2010 11:48
-----

#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13856 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#161809 Pełno błędów na podstronie view.php

Napisane przez Szyfrant w 20.08.2010 08:59

wgraj ten
http://gm-community....95&d=1279459283
  • +
  • -
  • 1


#156115 Statystyki WWW CoD mod

Napisane przez R3X w 30.07.2010 23:19

FTP probs: 425 Unable to build data connection : Connection timed out? - Powered By Kayako eSupport

1. (co najprawdopodobniej jest przyczyną w Twoim przypadku) to blokowanie przez serwer WWW połączenia dla danych na uzgadnianym porcie, musisz zmienić hosting lub się z nim dogadać o zmianę ustawień firewalla
2. możesz spróbować włączyć tryb aktywny:
ftp_pasv($ftp, false);
w update.php przed fopen()
3. to raczej nie problem z ISP
  • +
  • -
  • 1


#144936 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez SSB w 17.06.2010 21:20

SS ze stylu Blue
Dołączona grafika

//Nie prosimy o rep
  • +
  • -
  • 11


#144861 Statystyki - Call of Duty Mod: MW

Napisane przez R3X w 17.06.2010 18:01

Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)

We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.

Załącznik zawiera 2 foldery:
  • AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
  • WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault

@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php :) Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''

np
$user = "Użytkownik";

Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).

Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku

Skrypt PHP
- obsługa wyjątków

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 41


#136589 Jak odblokować dodawanie levela

Napisane przez hardbot w 19.05.2010 19:25

Witajcie. Widziałem kilka tematów o tym związanym i Użytkownicy nie wiedzą gdzie co i jak odblokować w Modzie Call of Duty. Wiec wam tutaj zaprezentuje.

Wchodzimy w SMA Call of Duty moda. i szukamy takiej linji:

//register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
i zmieniamy sobie usuwając // na:

register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");

Potem mając odblokowaną komendę szukamy funkcji co daje nam ten levele'k bo po co na darmo mamy odblokowywać tą komendę ^^:

/*public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1);
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}*/
i zmieniamy usuwając /*kod*/ na:

public cmd_setlvl(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,3))
return PLUGIN_HANDLED;
new arg1[33];
new arg2[6];
read_argv(1, arg1, 32);
read_argv(2, arg2, 5);
new player = cmd_target(id, arg1, 0); //Dodane 0. Admin z flagą "A" też dostanie level thx. G[o]Q
new value = str_to_num(arg2)-1;

doswiadczenie_gracza[player] = doswiadczenie_poziomu[value];
poziom_gracza[player] = 0;
SprawdzPoziom(player);
return PLUGIN_HANDLED;
}


Po tej modyfikacji kompilujemy plugin i odpalamy sobie go na serwerze ;]

Cvary:
cod_setlvl "name" "level"

Do dodawania levela potrzeba flagi KICK czyli Flagi "C"

To by było na tyle pozdro & dance ^^ | Jak by taki Tutek już był proszę o usunięcie tego :]


#151485 cod

Napisane przez R3X w 13.07.2010 19:36

No dobra, wrzucam paczkę z pluginem do instalacji i kod, który należy wklepać do CodModa (natywy.txt). Mam nadzieję, że nic nie pomyliłem. Sma się kompiluje, bo sprawdziłem.

Jako, że dla przekazywania przy diablo nie było osobnego tematu to i teraz niech zostanie jako odpowiedź na pytanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10


#151800 Rezerwacja

Napisane przez ZiuTeK w 14.07.2010 21:46

widocznie korzystasz z innego pluginu, ktory chowa tego slota
ultimate_rslot albo jakis plugin do przekierowan na inne serwery.
  • +
  • -
  • 1


#144204 Podstrony strony

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 14.06.2010 21:38

Portek ale tak to ty nie rób(nie ucz).
Co jak ktoś zrobi np tak:
id=../../../jakiś_wazny_plik.conf?lol
to wtedy będziemy mieli załadowanie pliku:
folder/gdzie/jakiś_wazny_plik.conf

  • +
  • -
  • 1


#144219 Podstrony strony

Napisane przez R3X w 15.06.2010 00:30

a najlepiej jakiś plik .ini czy .xml z możliwymi opcjami :)
  • +
  • -
  • 1


#144210 Podstrony strony

Napisane przez kyku w 14.06.2010 22:13


<?php
switch($_GET['strona'])
{
case 'cos1':
include('jakas_strona.php');
break;
case 'inne':
include('inna_strona.php');
break;
default:
include('strona_glowna.php');
}
?>

przyklad
nazwa_pliku.php?strona=cos1
  • +
  • -
  • 1


#145087 Sesje - error

Napisane przez Portek w 18.06.2010 14:54

Plik include/accesscontrol.inc.php

Znajdź:
$savecookie=setcookie("amxbans", $cookiestring, time()+60*60*24*7,$config->document_root,$_SERVER['SERVER_NAME']);


Zamień na:
$savecookie=setcookie("amxbans", $cookiestring, time()+60*60*24*7,"$config->document_root/",$_SERVER['SERVER_NAME']);


Jeden znak, a taka różnica :)
  • +
  • -
  • 2


#144211 Crashujący plugin.

Napisane przez choyrack w 14.06.2010 22:29

public player_spawn(parm[1])
{
if(is_user_connected(id))
spawn(parm[0])
}

zmień na:
public player_spawn(parm[1])
{
        if(is_user_connected(parm[0]))
                spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 1


#143959 Crashujący plugin.

Napisane przez QTM. Peyote w 13.06.2010 18:34

Zmień:

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{

spawn(parm[0])
}


na:

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
if(is_user_connected(id))
spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 1


#144119 Podstrony strony

Napisane przez Portek w 14.06.2010 17:14

W skrócie?

index.php
<?php
if(isset($_GET['id']))
{
$plik = $_GET['id'];
include('folder/gdzie/znajduje/sie/plik/'.$plik.'.php');
}
else
include('folder/gdzie/znajduje/sie/plik/home.php");
?>


link wygląda tak: http://adres_www.pl/....php?id=strona1 Pobieramy parametr "id" (jeśli istnieje) i ładujemy plik o rozszerzeniu *.php, którego nazwa zawarta jest w zmiennej "id".
  • +
  • -
  • 1