Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Crashujący plugin.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 fastlone

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 13.06.2010 17:33

Witam.
Plugin od auto-respawnu na serwery DeathRun zaczął mi szwankować.
SMA:
/* AMXX Mod script.
*
* (c) Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties).
*
* Changelog
* 1.1:
* Added /respawn command to spawn a player if they're dead
* Added a public cvar
* 1.0:
* Pistols are now given to players when they respawn
* sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
* sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] = "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids
#define UNASSIGNED 0
#define TS 1
#define CTS 2
#define AUTO_TEAM 5

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

register_event("DeathMsg","on_Death","a")

register_cvar("sv_checkpistols", "1")
register_cvar("sv_respawn", "1")
register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

register_clcmd("say","on_Chat")
register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
{
client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
return PLUGIN_CONTINUE
}

new szSaid[32]
read_args(szSaid, 31)

if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
{
spawn_func(id)
}
}

public check_pistols()
{
/* Determine if we should give players a pistol or not */
if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
{
set_task(1.0, "check_pistols")
new mapname[32]
get_mapname(mapname,31)
if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
g_PistolsDisabled = true
}
}

public spawn_func(id)
{
new parm[1]
parm[0]=id

/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

/* Then give them a suit and a knife */
set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}

public on_Death()
{
if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
return PLUGIN_CONTINUE

new victim_id = read_data(2)

spawn_func( victim_id )

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
spawn(parm[0])
}

Error logi:
L 06/13/2010 - 17:23:00: Start of error session.
L 06/13/2010 - 17:23:00: Info (map "deathrun_together") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100613.log")
L 06/13/2010 - 17:23:00: [FUN] Invalid player 11 (not in-game)
L 06/13/2010 - 17:23:00: [AMXX] Run time error 10 (plugin "respawn.amxx") (native "spawn") - debug not enabled!
L 06/13/2010 - 17:23:00: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 06/13/2010 - 17:23:00: [FUN] Invalid player 11
L 06/13/2010 - 17:23:00: [AMXX] Run time error 10 (plugin "respawn.amxx") (native "give_item") - debug not enabled!
L 06/13/2010 - 17:23:00: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Czy może to być spowodowane obecnością DRM Fake Playera?
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2010 18:34

Zmień:

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{

spawn(parm[0])
}


na:

public player_giveitems(parm[1])
{
new id = parm[0]

if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

give_item(id, "item_suit")
give_item(id, "weapon_knife")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
if(is_user_connected(id))
spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 1

#3 fastlone

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 14.06.2010 14:52

Po zamienieniu kodu który podałeś, plugin się nie kompiluje.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#4 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.06.2010 22:29

public player_spawn(parm[1])
{
if(is_user_connected(id))
spawn(parm[0])
}

zmień na:
public player_spawn(parm[1])
{
        if(is_user_connected(parm[0]))
                spawn(parm[0])
}

Użytkownik choyrack edytował ten post 14.06.2010 22:31

  • +
  • -
  • 1

#5 fastlone

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:96
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Klucze
Offline

Napisano 15.06.2010 14:16

Wielkie dzięki, obaj dostajecie + :)
Temat do zamknięcia, za niedługo wydam ten pluginek tutaj :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych