Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sokojoko - zdjęcie

sokojoko

Rejestracja: 09.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.07.2011 17:43
-----

#174762 [COD MW] Klasy się "dziwnie" dodają

Napisane przez sokojoko w 27.09.2010 12:35


new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {
"Brak",
"Buty Szturmowego", //1
.
.
.
"Notatki Kapitana",//27
"Modul odrzutowy"//28
(?????)// tu brakuje nazwy i nie zapomnij dać wyżej przecinka :)

};

new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
"Cicho biegasz",
"Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
.
.
.
"Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
"Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy",
"Zmniejszona grawitacja"
};

nie podałeś nazwy jednego itemu
  • +
  • -
  • 1


#162244 brak tarczy i naboi COD MOD

Napisane przez sokojoko w 21.08.2010 01:55

Usuń ta całą linijkę
	RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");

używaj komendy
		give_item(id, "weapon_shield");


nie dostaje naboi bo nie dostaje tarczy jak dostanie tarcze to i naboje :P

PS na niektórych mapach po prostu nie da się mieć tarczy wiec sprawdź na DD2 albo cuś :)
  • +
  • -
  • 1


#160477 Niewidzialnosc Cod Mod

Napisane przez sokojoko w 16.08.2010 13:52

chcesz zrobić dokładnie to samo co robi płaszcz partyzanta wiec użyj jego funkcji :P
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);

  • +
  • -
  • 1


#160437 Podwójny Skok

Napisane przez sokojoko w 16.08.2010 10:58

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i w zaznaczone miejsce dajesz

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)

radził bym też dodać w

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, BLUE, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

switch(przedmiot)
{
.
.
.
}
}

dodać to tego switcha

case 11:
{
if(klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == nazwa_klasy)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


  • +
  • -
  • 3