skąd Ci to się wzięło ?amxbans.amxx

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Kawon
w 19.06.2011 16:44
Napisane przez Kawon
w 19.06.2011 18:12
Napisane przez Abes Mapper
w 31.08.2008 00:07
//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname ) #define SAVE_ID 0Gdy wpiszemy 0 zapis będzie na Steam ID, gdy wpiszemy 1 zapis będzie na Nick
Napisane przez Drzanas
w 14.06.2011 20:43
Podane wyżej wartości są takie same jak w .smaamx_autobl "1" // 1 - plugin włączony, 0 - wyłączony
amx_autobl_autoexec "1" // czy automatycznie wykonywac plik blacklisted.cfg? Jezeli jest na 1, nie musisz w server.cfg miec dopisane 'exec blacklisted.cfg')
amx_autobl_hour "5" // godzina w jakiej ma być robiony codzienny update
amx_autobl_time "30" // minuta godziny w jakiej ma być update, czyli jeżeli powyższy cvar jest ustawiony na 5, a ten na 30 to update będzie codziennie o 5:30
Napisane przez Zego
w 24.04.2011 11:20
Napisane przez L0rdS^P0l4K
w 16.05.2011 11:49
Przedstawiam kolejnego FIXa dla jakże finalnej wersji GM AMXBans 1.6 [FINAŁ?].
FIX usuwa problem błędnego przypisywania adminów, dotyczy to głównie 'własnych flag' admina i opcji 'statyczny czas bana'
Problem dot. tego że wysyłane są 2 tablice
Jedna z aktywnymi adminami a druga z 'własnymi flagami' czyli custom_flags.
Problem w tym że w aktiv_new tworzył się wpis tylko gdy admin jest aktywny czyli zaznaczony... a w tablicy custom_flags wpis tworzył się zawsze bo w formularzu pole "własne flagi" i "stat. czas bana" były jedynie ukrywane a z ukrytych pól dane też są wysyłane.
W sumie znowu prozaiczna sprawa, wystarczy dynamiczne blokowanie tych pól [wyłączenie przez disabled] i dane pole nie tworzy niepotrzebnego wpisu w tablicy.
Zacznę od tego że oczywiście jest możliwość usuwania tego błędy w kodzie PHP, filtrowanie zmiennych usuwanie komórek w tablicy, ale po co ? skoro można to zrobić prościej?
1. Otwieramy ./templates/NAZW_TWOJEGO_STYLU/admin_sa.tpl
2.Wyszukaj:
<input type="text" name="custom_flags[]" id="cftxt{$admins.aid}" size="16" value="{$admins.custom_flags}"/>Zamień na:
<input type="text" name="custom_flags[]" id="cftxt{$admins.aid}" size="16" value="{$admins.custom_flags}" {if $admins.aktiv!=1}disabled="disabled"{/if}/>
<select name="use_static_bantime[]">{html_options values=$yesno_choose output=$yesno_output|lang selected=$admins.use_static_bantime}</select>Zamień na:
<select id="usbtxt{$admins.aid}" name="use_static_bantime[]" {if $admins.aktiv!=1}disabled="disabled"{/if}>{html_options values=$yesno_choose output=$yesno_output|lang selected=$admins.use_static_bantime}</select>
<input type="checkbox" name="aktiv_new[]" value="{$admins.aid}" {if $admins.aktiv==1}checked{/if} onclick="document.getElementById('cf{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden'; document.getElementById('usb{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';" /></td>Zamień na:
<input type="checkbox" name="aktiv_new[]" value="{$admins.aid}" {if $admins.aktiv==1}checked{/if} onclick="this.form.elements['cftxt{$admins.aid}'].disabled = this.form.elements['usbtxt{$admins.aid}'].disabled = !this.checked; document.getElementById('cf{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden'; document.getElementById('usb{$admins.aid}').style.visibility=(this.checked)?'visible':'hidden';" /></td>
Napisane przez DaddyKuba
w 21.03.2010 11:12
Napisane przez !cex!
w 28.02.2010 21:43
case 1: ----- numer itemu { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item }
case 17: { player_item_name[id] = "Salver Invants" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = random_num(2,5) item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id]) }Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
Napisane przez QTM. Peyote
w 06.03.2010 10:18
Napisane przez DaddyKuba
w 21.03.2010 11:21
Napisane przez DaddyKuba
w 21.03.2010 11:24
Napisane przez DaddyKuba
w 21.03.2010 11:33
Napisane przez PR0botqq
w 30.12.2009 18:35
Paczka AmxModX 1.8.1
AmxModX 1.8.1 + Metamod-p [Linux]
AmxModX 1.8.1.+ Metamod-p [Windows]
Metamod-p To bardziej stabilniejszy metamod oraz zużywa mniej CPU maszyny.
Download:
AmxModX 1.8.1 [Linux]
AmxModX 1.8.1 [Windows]