Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Itemy do DiabloMod'a [TUT]


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 !cex!

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:Stawiski
Offline

Napisano 28.02.2010 21:43

Przedstawiam wam poradnik na zrobienie własnego itemu do Diablo Mod'a.Wszystko zmieniamy według własnego upodobania oprócz player_item_id[id] = rannum.

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Zadania Itemów

player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski

Moj pomysł na item

case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Salver Invants"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = random_num(2,5)
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])	
		}
Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.

Użytkownik !cex! edytował ten post 28.02.2010 21:44

  • +
  • -
  • 3

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.02.2010 22:02

Ten pomysł na item to trochę nie dopracowany, bo tylko po otrzymaniu itemu będzie redukowało hp, a od kolejnych rund będzie full. Trzeba zrobić odpowiedni warunek :)
  • +
  • -
  • 0

#3 Mikro

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:17
Offline

Napisano 28.02.2010 22:06

Zgadzam się z Ortegą
  • +
  • -
  • 0

#4 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 28.02.2010 23:36

Napisz poradnik jak napisać własny item a nie pobierając wszystko z gotowego diablomoda ;)

#5 wrobelson

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 01.03.2010 01:22

Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.

player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu

Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3

Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?
  • +
  • -
  • 0

#6 jakowskiuki

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:70
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piotrkow Tryb.
Offline

Napisano 01.03.2010 01:52

Akurat zaczynam sie bawic w te duperele powiazane z diablo modem, ale tymczasowo tylko dla swojej korzysci z botami.
I mam takie jedno male pytanko.

player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu

Tutaj gdzie numer 1,3 to bedzie:
player_b_damage = dodaje obrażenia = 1
player_b_money = daje pieniądze = 3

Mam racja, czy tego nie zrozumialem ?


Zle zrozumiales :)

player_b_damage[id] = random_num(1,3)

Jakbys uzyl tego w jakims itemie.To gdyby ktos dostal taki item losowalo by ile ma dodawac damege (przy takim ustawieniu losowalo by pomiedzy 1 a 3)


player_b_money = tu ile ma kasy dawac

Ten drugi to jest bag :)
Czyli jak bys wpisal 3 to by dawalo ci 3 $ :)

Użytkownik jakowskiuki edytował ten post 01.03.2010 01:55

  • +
  • -
  • 0

#7 wrobelson

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 01.03.2010 04:45

Heh i tak nie zrozumialem :<

Np robie taki item.

case 1:
{
player_item_name[id] = "Wrobelson"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,60)
item_durability[id] = 200
player_b_damage[id] = 20,60
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
}


Juz opisuje nie da w show_hud, bo wiadomo o co chodzi. Ale gdy taki powiedzmy item bym zrobil, to on ma 200 wytrzymalosci oraz zadaje od 20 do 60 obrazen dodatkowo od strzalu?
  • +
  • -
  • 0

#8 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.03.2010 07:37

Do poradnika temu to tekstowi to jeszcze duuużo brakuje. Na dodatek dziwnym zbiegiem okoliczności ten temat powstał kilka godzin po temacie "Jak sie dodaje nowe itemy " napisanym przez "FD BanDyta". Jego tekst był niedopracowany i poprosił o jego usunięcie, ale
z twojego tekstu to już na prawdę nic nie wynika.
Nie wiem czy może to pomóc komukolwiek w czymkolwiek.
  • +
  • -
  • 0

#9 Dalinor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:77
  • GG:
  • Lokalizacja:Rabka :)
Offline

Napisano 17.03.2010 22:22

@UP

Pomocne są w tym tylko funkcje itemów :] Czasem nie wyczytasz ich z kodu.
  • +
  • -
  • 0

#10 fOresT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2010 18:31

Jeśli mam player_b_gravity = to ile mam wpisać tak żeby bylo przykladowo tak jak zredukowany skok o 5? :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0

#11 Woffer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:16
Offline

Napisano 28.03.2010 08:30

5? :P
  • +
  • -
  • 0

#12 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 06.04.2010 12:43

Dodalem to do mojego amxx i cos nie trybi (nie mozna tych itemek dostac O.o)

06 kwiecień 2010 - 12:43:
np. co jest w tym zle ?

case 70:
{
player_item_name[id] = "Zbroja niesmiertelnosci"
player_item_id[id] = rannum
player_b_redirect[id] = 40
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Zbroja niesmiertelnosci :: obniza obrazenia o 45")
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Kieszonkowe babuni"
player_item_id[id] = rannum
player_b_money[id] = 15000
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Kieszonkowe babuni :: dodaje kasy 15000")
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Szczescie Bogow"
player_item_id[id] = rannum
player_b_silent[id] = 1
player_b_ghost[id] = 8
player_b_sniper[id] = 2
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Szczescie Bogow :: Mozesz byc duchem przez 8 sec, masz 1/2 ze scounta, cicho biegasz.")
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Miecz Leonidasa"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = 45
item_durability[id] = 200
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : Miecz Leonidasa :: dostajesz +45 dodatkowych obrazen")
}

  • +
  • -
  • 0

#13 Kubaczek <3

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 06.04.2010 12:46

Musisz zmienić to:
new rannum = random_num(1,68)
na
new rannum = random_num(1,numer_ostatniego_case)

  • +
  • -
  • 0

#14 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 06.04.2010 19:33

Można usunąć ten post jeśli się da, bo ja nie mogę.

Użytkownik LoleczeQ edytował ten post 07.04.2010 04:49

  • +
  • -
  • 0

#15 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.06.2010 19:38

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Powinno być

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- Wyświetla wiadomosc w Hudmassage
		}

  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych