Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

!cex! - zdjęcie

!cex!

Rejestracja: 19.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 23:42
-----

#340396 [ROZWIĄZANE] Co oznacza ten błąd przy kompilacji ?

Napisane przez !cex! w 27.12.2011 14:07

Wywal te linijki bo wszystko już jest zdefiniowane... Wcześniej nie widziałem sma dlatego napisałem, że nie masz zdefiniowanego ale tylko 1 raz, a to co ty dodałeś to jest już w includach.
  • +
  • -
  • 1


#316874 [MySQL] pytanie

Napisane przez !cex! w 02.11.2011 17:24

Jeżeli chcesz przywileje połączenia z danego IP do bazy to przy rejestracji masz okienko
Allow access from following IP **:
i tam dajesz % czyli możesz połączyć się z każdego IP od bazy.
  • +
  • -
  • 1


#316777 [MySQL] pytanie

Napisane przez !cex! w 02.11.2011 14:33

W db4free nie da się zalogować do DirectAdmin, ponieważ wspomniany hosting oferuje jedynie hosting bazy MySQL. Jedynym panelem do którego możesz się tam zalogować jest phpMyAdmin.
  • +
  • -
  • 1


#315773 Jak edytować styl

Napisane przez !cex! w 31.10.2011 13:24

Opiszę Ci najważniejsze pliki budujące szablon do PHPBB by Przemo

nazwa_stylu.css - plik css stylu, w którym umieszczony jest kod CSS odpowiadający każdemu plikowi stylu
nazwa_stylu.cfg - zawiera lokalizacje grafik np. ikonek
overall_header.tpl - plik odpowiadający za wygląd headeru, czyli górnej części forum
overall_footer.tpl - plik odpowiadający za wygląd stopki, czyli dolnej części forum
index_body.tpl - plik odpowiadający za wygląd for w stylu czyli środkowa część forum
index_box.tpl - plik odpowiadający za wygląd statystyk
shoutbox_body.tpl - plik odpowiadający za wygląd shoutboxa
  • +
  • -
  • 1


#315724 [ROZWIĄZANE] prozba o naprawienie .sma

Napisane przez !cex! w 31.10.2011 11:56

Są tam drobne błędy dotyczące klas. To co mogłem naprawiłem. Zostały błędy dotyczące klasy Agent i Grom, ponieważ nie mogłem tego naprawić, bo takich klas nie ma w twoim codzie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#315580 [ROZWIĄZANE] Szukam pewnego pluginu

Napisane przez !cex! w 30.10.2011 23:33

Wydaje Mi się, że chodzi Ci o ten plugin : http://amxx.pl/topic...nd-weapon-drop/
  • +
  • -
  • 1


#142491 Jak dodać nową klasę

Napisane przez !cex! w 07.06.2010 16:33

Sam o tego doszedłem, ale daje +
  • +
  • -
  • 1


#140234 Item Kusza i Latarka

Napisane przez !cex! w 31.05.2010 15:16

W tym poradniku pokażę Wam jak zrobić item typu Kusza i Latarka. To mój pierwszy poradnik proszę o wyrozumienie.

Latarka

Znajdź:

new player_b_mine[33] = 1


Dpdaj pod:

new player_b_latarka[33] = 1


Znajdź:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag){


Zamień na:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_b_latarka[id] == 1)) {


znajdź:

player_b_mine[id] = 0


Dodaj pod:

player_b_latarka[id] = 0


Znajdź:

if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_latarka[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać latarki takiej jak ma Mag..<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Latarka Maga"
player_item_id[id] = rannum
player_b_latarka[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Kusza

Znajdź:

new player_b_illusionist[33] = 1


Dodaj pod:

new player_b_kusza[33] = 1


Znajdź:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter)){


Zamień na:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){


Znajdź:

if(player_class[id]==Hunter)


Zamień na:

if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)


znajdź:

player_b_illusionist[id] = 0

Dodaj pod:

player_b_kusza[id] = 0


if (player_b_illusionist[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby stac sie niewiedzialnym przez 7sekund. Kazde obrazenia jak bedziesz niewidzialny zabija cie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_kusza[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać kuszy jaką posiada Lowca<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Kusza Lowcy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
  • +
  • -
  • 9


#134555 Diablo Mod baza danych pomoc za adma

Napisane przez !cex! w 13.05.2010 06:23

Napisz na GG 11378859, lub PW i daj wszystkie dane to będziesz miał darmową bazę sql
  • +
  • -
  • 3


#115611 Itemy do DiabloMod'a [TUT]

Napisane przez !cex! w 28.02.2010 21:43

Przedstawiam wam poradnik na zrobienie własnego itemu do Diablo Mod'a.Wszystko zmieniamy według własnego upodobania oprócz player_item_id[id] = rannum.

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Zadania Itemów

player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski

Moj pomysł na item

case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Salver Invants"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = random_num(2,5)
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])	
		}
Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
  • +
  • -
  • 3


#115327 Nowy Item

Napisane przez !cex! w 28.02.2010 11:40

Wejdź w .sma

***ZNAJDŹ***
case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Stalkers Ring"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = 8	
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])	



                      player_item_name[id] = "***WPISZ JAK MA SIĘ NAZYWAĆ ITEM***"		

I po sprawie
  • +
  • -
  • 1


#113251 [Diablo Mod] Trochę zmieniony przeze mnie....

Napisane przez !cex! w 19.02.2010 22:04

fajne fajne zaraz przetestuje na botach :D
  • +
  • -
  • 1