Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
!cex!
Rejestracja: 19.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 23:42
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 73
- Odwiedzin: 6 927
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Czerwiec 10, 1996
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Stawiski
#340396 [ROZWIĄZANE] Co oznacza ten błąd przy kompilacji ?
Napisane przez !cex! w 27.12.2011 14:07
#316874 [MySQL] pytanie
Napisane przez !cex! w 02.11.2011 17:24
#316777 [MySQL] pytanie
Napisane przez !cex! w 02.11.2011 14:33
#315773 Jak edytować styl
Napisane przez !cex! w 31.10.2011 13:24
nazwa_stylu.css - plik css stylu, w którym umieszczony jest kod CSS odpowiadający każdemu plikowi stylu
nazwa_stylu.cfg - zawiera lokalizacje grafik np. ikonek
overall_header.tpl - plik odpowiadający za wygląd headeru, czyli górnej części forum
overall_footer.tpl - plik odpowiadający za wygląd stopki, czyli dolnej części forum
index_body.tpl - plik odpowiadający za wygląd for w stylu czyli środkowa część forum
index_box.tpl - plik odpowiadający za wygląd statystyk
shoutbox_body.tpl - plik odpowiadający za wygląd shoutboxa
#315724 [ROZWIĄZANE] prozba o naprawienie .sma
Napisane przez !cex! w 31.10.2011 11:56
Załączone pliki
-
codmod.sma 164,3 KB 43 Ilość pobrań
codmod.amxx
#315580 [ROZWIĄZANE] Szukam pewnego pluginu
Napisane przez !cex! w 30.10.2011 23:33
#142491 Jak dodać nową klasę
Napisane przez !cex! w 07.06.2010 16:33
#140234 Item Kusza i Latarka
Napisane przez !cex! w 31.05.2010 15:16
Latarka
Znajdź:
new player_b_mine[33] = 1
Dpdaj pod:
new player_b_latarka[33] = 1
Znajdź:
if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag){
Zamień na:
if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_b_latarka[id] == 1)) {
znajdź:
player_b_mine[id] = 0
Dodaj pod:
player_b_latarka[id] = 0
Znajdź:
if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}
Dodaj pod:
if (player_b_latarka[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać latarki takiej jak ma Mag..<br>")
}
case XX:
{
player_item_name[id] = "Latarka Maga"
player_item_id[id] = rannum
player_b_latarka[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki", player_item_name[id])
}
Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu
Kusza
Znajdź:
new player_b_illusionist[33] = 1
Dodaj pod:
new player_b_kusza[33] = 1
Znajdź:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter)){
Zamień na:
if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){
Znajdź:
if(player_class[id]==Hunter)
Zamień na:
if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)
znajdź:
Dodaj pod:player_b_illusionist[id] = 0
player_b_kusza[id] = 0
if (player_b_illusionist[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby stac sie niewiedzialnym przez 7sekund. Kazde obrazenia jak bedziesz niewidzialny zabija cie<br>")
}
Dodaj pod:
if (player_b_kusza[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać kuszy jaką posiada Lowca<br>")
}
case XX:
{
player_item_name[id] = "Kusza Lowcy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}
Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu
Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
#134555 Diablo Mod baza danych pomoc za adma
Napisane przez !cex! w 13.05.2010 06:23
#115611 Itemy do DiabloMod'a [TUT]
Napisane przez !cex! w 28.02.2010 21:43
case 1: ----- numer itemu { player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item }
Zadania Itemów
player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski
Moj pomysł na item
case 17: { player_item_name[id] = "Salver Invants" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = random_num(2,5) item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id]) }Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
#115327 Nowy Item
Napisane przez !cex! w 28.02.2010 11:40
***ZNAJDŹ*** case 17: { player_item_name[id] = "Stalkers Ring" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = 8 item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,5) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 5 zycia i noz, jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id]) player_item_name[id] = "***WPISZ JAK MA SIĘ NAZYWAĆ ITEM***"
I po sprawie
#113251 [Diablo Mod] Trochę zmieniony przeze mnie....
Napisane przez !cex! w 19.02.2010 22:04
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: !cex!
- Regulamin