Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

!cex! - zdjęcie

!cex!

Rejestracja: 19.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2013 23:42
-----

#418568 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Stachuu :D ?? w 07.06.2012 14:11

Witam was bardzo serdecznie postanowilem zamiescic dzis moje Diablo.
Na wstepie powiem ze jest to odkopany plik sma (ostatnio edytowany okolo 4 miechy temu)
wiec nie mam do niego modeli plikow .txt .
mysle ze bedzie on sluzyl jako pomoc przy robieniu wlasnych Dm

Moze troche o tym co jest w tym calym pliku sma

1.Gildie (by me)
2.Artefakty
3.Wlasny system questow
4.27 klas
5.Przynajmniej 5 calkiem nowych mocy (licze tylko te ktorych odpowiednikow nie spotkalem na innych serwerach/lub wyszlyodemnie)

Nie mam glowy aby rozpisywac all wiec zamieszczam plik i zycze powodzenia w przeszukiwaniu moda :P

W razie pytan piszcie w tym temacie.


Załączony plik  newdiablo.sma   348,53 KB  3726 Ilość pobrań
  newdiablo.amxx
  • +
  • -
  • 56


#340365 [ROZWIĄZANE] Zmiana modelu broni

Napisane przez DarkGL w 27.12.2011 13:10

http://amxx.pl/topic...e-modeli-broni/
  • +
  • -
  • 1


#200659 Advanced Bans

Napisane przez Pawlak093 w 28.12.2010 22:43

Advanced Bans (Real Time)
by Exolent
Version: 0.8.1



Dołączona grafika

  • Ten plugin działa z komendami amx_ban, amx_banip, amx_banid, amx_unban.
  • Działa w Realnym czasie na serwerze np: Kiedy zbanujesz kogoś na 10 minut ta osoba po 10 minutach będzie mogła wejść.
  • Zawiera listę zbanowanych graczy.
  • Nie używa banned.cfg i listip.cfg. Tworzy własny plik i w nim zapisuje bany.
  • W pliku zapisuje kiedy admin zbanował, steamid admina, powód bana, czas, nick gracza, SteamID lub IP gracza zbanowanego, i czas pozostały do unbana.
  • Wczytuje poprzednie bany z banned.cfg and listip.cfg.
  • Daje możliwość wpisania własnego powodu bana.
  • WSZYSTKIE BANY/UNBANY są LOGOWANE (amxmodx/logs) pod nazwą BAN_HISTORY_MMDDYYYY.log (MM = miesiąc, DD = dzień, YYYY = rok)
  • Jeśli chcesz mieć tylko jeden plik z historią banów, od komentuj linijkę w .sma i skompiluj plugin ponownie.
    Spoiler
  • Advanced Bans w wersji SQL może bez problemów działać na kilku serwerach na raz. Jeśli użyjesz tej samej bazy na kilku serwerach bany będą połączone, a każdy serwer będzie chroniony - zasada jak w amxbans.
  • Jeśli wykorzystasz Advanced Bans w wersji SQL plugin wykorzysta cvary z pliku sql.cfg (amx_sql_host, amx_sql_user, amx_sql_pass, amx_sql_db).
Dołączona grafika
  • amx_ban <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_banip <nick, #userid, authid> <time in minutes> <reason>
  • amx_addban <name> <authid or ip> <time in minutes> <reason>
  • amx_unban <authid or ip> Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
  • aamx_banlist - Pokazuje listę zbanowanych graczy
  • amx_addbanlimit <flags> <time in minutes>
  • Przypisz maksymalny czas bana dla danej flagi
  • Komendę dopisz w amxx.cfg
Dołączona grafika
  • ab_website <website>
    • Adres strony wyświetlany banowanemu graczowi, gdzie może składać odwołanie.
    • Pozostaw puste, aby nie pokazywać adresu.
    • Domyślnie: puste
  • ab_immunity <0|1|2>
    • 0 - Każdy może zbanować admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 1 - Nie można zbanować żadnego admina z immunitetem (flaga 'a')
    • 2 - Admini z immunitetem (flaga 'a') może być zbanowany tylko przez innego admina z immunitetem.
    • Domyślnie: 1
  • ab_bandelay <seconds>
    • Czas od zbanowania, do wyrzucanie gracza z serwera.
    • Domyślnie: 1
  • ab_unbancheck <seconds>
    • Odstęp w sprawdzaniu gracza gdy ten jest odbanowany (?) - (eng.: Interval of checking if a player is unbanned.)
    • Domyślnie: 5
Dołączona grafika
  • Pobierz wszystkie 3 pluginy z posta adminvote.amxx, plmenu.amxx, oraz advanced_bans_sql.amxx jeśli chcesz korzystać z wersji SQL, lub advanced_bans.amxx w przeciwnym wypadku.
  • Podmień pliki advanced_bans.amxx, plmenu.amxx i adminvote.amxx na swoim serwerze w folderze addons/amxmodx/plugins.
  • Musisz podmienić stare pliki: plmenu.amxx i adminvote.amxx
  • Otwórz plik plugins.ini na swoim serwerze z folderu addons/amxmodx/configs.
  • Dodaj advanced_bans.amxx na samym szczycie listy!
  • Upewnij się że pluginy plmenu.amxx i adminvote.amxx są włączone.
  • Zapisz i zamknij plik.
  • Podmień plik advanced_bans.txt na najnowszy pobrany z tego tematu - plik znajduje się w folderze addons/amxmodx/data/lang.
  • Zmień mapę lub zrestartuj serwer.
    Menu banów
  • Plugin plmenu.amxx został edytowany tak aby współpracował z Advanced Bans.
  • Pobierz w/w plik z tego tematu i podmień w folderze addons/amxmodx/plugins/
  • Odbanowując steama pamiętaj o "" ( amx_unban "STEAM_ID" )
Dodawanie czasy banów
  • Kolejność ustawionych czasów w tym wypadku ma znaczenie!
    • Przykładowo:
      amx_addbanlimit "b" "9000"
      amx_addbanlimit "c" "4000"
  • Jeśli admin ma flagi 'b' i 'c' brana będzie pod uwagę restrykcja z flagi 'b', czyli maksymalny czas bana to 2,5h.
    • Jeśli chcesz by admin z immunitetem nie miał restykcji co do czasu wpisz poniższą linijkę jako pierwszą w amxx.cfg!
      amx_addbanlimit "a" "0"
Pliki *.amxx w paczce

Załączone pliki




#204642 HP w HUD

Napisane przez pAC w 09.01.2011 22:34

w

public PokazInformacje(id)


szukasz


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]


dodajesz

^n[Zdrowie : %i]"


i na końcu

get_user_health(id));


tak wygląda to

PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], get_user_health(id));



#153985 Metin2 Mod v2.00 Build 9 RC 1

Napisane przez Ortega w 23.07.2010 18:30

Dołączona grafika


Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.

Krótka historia:

Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.

Opis moda:

* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru
* ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2
* system rozwijania postaci
* i wiele wiele innych


Komendy:

/menu - pokazuje menu główne moda
/klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić
/reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić
/staty - pokazuje punkty statusu postaci
/komendy - wyświetla listę komend
/itemy - otwiera menu zarządzania itemami
/postac - otwiera okno podglądu postaci
/respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM


Cvary( wartości default ):

mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off
mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga
mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage
mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje 
mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick
mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia
mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz
mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane
mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod
mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow
mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne
mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci
mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch
mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic
mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item
mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna
mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie
mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac
mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly 
mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc
mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly
mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]


Instalacja:

Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/

Reszta instalacji standardowa.


Moduły:

* cstrike
* fun
* nvault
* fakemeta
* hamsandwich
* engine
* csx


Changelog:

24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach

Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:

* zaawansowany system rozwoju postaci
* zaawansowane logowanie i rejestracja
* specjalizacja map pod mod'a
* dodanie potworów
* szereg nowych dźwięków oraz modeli
* NPC oraz ulepszanie itemów do +9
* widok TPS
* trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować
* sklepy z specjalnymi dodatkami 
* nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie)
* oraz wiele, wiele innych

Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.

Podziękowania:

DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )

Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 71


#144942 FriendlyFire

Napisane przez hardbot w 17.06.2010 21:37

Zobacz sobie to:

Załączone pliki




#138014 Jak dodać nową klasę

Napisane przez hardbot w 23.05.2010 20:56

Witajcie opiszę wam tutaj jak dodać swoją własną klasę do Call Of Duty MOD'a.

Na początek znajdujemy sobie ilość hp, nazwa , pancerz i szybkość biegu:

enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Cheater }; // tutaj dodajemy nazwę ;]
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 120, 140, 110, 120, 110, 100, 100, 110, 100, 130, 250};// tutaj dodajemy ilość hp dla klasy
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.2, 1.35, 0.8, 0.8, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.3 , 1.15, 2.0}; // tutaj ustawiamy szybkość danej klasy
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 150, 100, 0, 100, 100, 0, 150, 0}; // tutaj ustawiamy ilość pancerza dla danej klasy
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)",
"Cheater" // nasza nazwa nowej klasy
};

new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok",
"Dostaje AWP, 250 hp bazowe, 200% biegu, oraz pelen magazynek" // info o naszej nowej klasie co dostaje itp :P
};


Potem szukamy funkcji co daje nam te bronie itp

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Cheater://nazwa klasy
{
give_item(id, "weapon_awp"); //jaką broń dostanie nasza klasa lub coś innego :P
}
}


To by było na tyle pozdro & dance ;]

A teraz przejdźmy jak zrobić klasę premium:
Szukamy w pluginie

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

i dodajemy do niego naszą klasę premium :P np:

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(item == Nasza_Klasa_Premium && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


W tym przykładzie nasza klasa premium będzie się nazywać Nasza_Klasa_Premium

To by było na tyle tutorialu :P Pozdro & Dance


#133641 Nowe Bronie w CS - WeaponMod

Napisane przez Dj ^^ d(-.-)b w 09.05.2010 19:12

Dołączona grafika

Dzięki tej modyfikacji dodane do gry będą nowe bronie z Half Life.

Dołączona grafika

weaponmod - kupowanie broni

Dołączona grafika

fakemeta

Dołączona grafika

* folder configs, plugins, scripting wklejamy do addons/amxmodx
* otwieramy addons/amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na końcu

weaponmod.amxx
weaponarena.amxx
wpn_buysystem.amxx
wpn_flamethrower.amxx
wpn_gameinfo_cs.amxx
wpn_giveweapon.amxx
wpn_gravity.amxx
wpn_jetpack.amxx
wpn_rocketlauncher.amxx
wpn_xstats.amxx

* restartujemy serwer lub zmieniamy mapę i gotowe!

Dołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika

Załączone pliki




#124677 [5.8d/5.9l] Komenda na dodawanie doświadczenia.

Napisane przez Vertricus w 10.04.2010 11:26

Znajdź:
register_clcmd("fullupdate","fullupdate")

Pod dodaj:
register_clcmd("amx_giveexp","CmdGiveExp",ADMIN_IMMUNITY,"Uzycie amx_giveexp <nick>")
Na koniec plugin'u wklej:
public CmdGiveExp(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id,level, cid, 3))
return PLUGIN_HANDLED;

new szPlayer[32];
read_argv(1, szPlayer, 31);
new iTarget = cmd_target(id, szPlayer, 0);
if(iTarget)
{
new szName[48], szExp[10], iExp;
read_argv(2, szExp, 9);
iExp = str_to_num(szExp);
get_user_name(iTarget, szName, 47);
console_print(id, "%s dostal %i expa", szName, iExp);
Give_Xp(iTarget, iExp);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

Użycie
amx_giveexp <nick_gracza> <ilość doświadczenia>
Przykład:
amx_giveexp Vertricus 11 //Gracz o nicku Vertricus 11 punktów doświadczenia

  • +
  • -
  • 10


#116668 Generate Exp Table

Napisane przez DarkGL w 05.03.2010 23:29

http://amxx.pl/generator/ - Nowa wersja generatora

Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią Dołączona grafika) właśnie od jego wartości zależy wielkość expa potrzebnego do zdobywanie leveli ( no i od tryby którego wybierzemy)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie

Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę Dołączona grafika ) oraz pewne bugi
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)

Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele Dołączona grafika )
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)

Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu Dołączona grafika )

Wersja v5
Program przepisany na PHP

Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania Dołączona grafika
Update tylko wersji PHP !

Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się Dołączona grafika)
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js

Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 - Załączony plik  Generate Exp Table.zip   136,16 KB  1925 Ilość pobrań

Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
  • +
  • -
  • 18


#135406 Generate Exp Table

Napisane przez R3X w 15.05.2010 20:14

nom racja xD 2do30 = 1073741824

dotarło do mnie wreszcie, że 2do30 to najwyższa dostępna potęga 2, a żeby uwzlędnić reszte bitów trzeba zrobić (2do31)-1 = 2147483647
  • +
  • -
  • 2