Wersja v1
Jest to program dzięki któremu w łatwy sposób wygenerujemy tabelkę expa do diablomoda program
posiada 3 tryby fast exp,normal exp i slow exp w programie możemy ustawić ilość leveli a także mnożnik
(liczbę całkowitą dodatnią
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif)
nie ustawiajcie zbyt dużej wartości mnożnika i zbyt dużej ilość levelów dla dużych wartość wynik może wyjść na minusie
Wersja v2
Poprawiono kod (szczególnie estetykę
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/gwizd.gif)
Łatwiejsze posługiwanie się programem
Przesunięto próg maksymalnej liczby expa (chodzi o to że czasami wyniki wychodziły na minusie teraz też to będzie występować ale rzadziej)
W wersji v3 wyeliminuje ten problem ale program trzeba przepisać a tego mi się nie chcę robić
Oraz poprawiono zbyt długo linię (to na co zwrócił uwagę pavulon)
Wersja v3
Ładna ikona ;D
Poprawa wzorów (teraz na mnożniku 1 i fast exp możemy robić nawet 30000 levele
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Poprawa bug ta sama tabelka różne tryby
Sygnalizowanie błędu gdy exp przekroczy maksymalną wartość new w pawn (dzięki R3X)
Wersja v4
Poprawa bugu (ach te moje nie sprawdzanie kodu
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Wersja v5
Program przepisany na PHP
Wersja v6
Całkowita zmiana działania programu
Optymalizacja
Ułatwienie użytkowania
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/laugh.gif)
Update tylko wersji PHP !
Wersja v7
Kilka dodatków
Lepszy wygląd (nudziło mi się
![Dołączona grafika](http://images.amxx.pl/public/style_emoticons/default/tongue.gif)
Dodanie nowego coda
Przepisanie na js
Wersja v1 - ilość ściągnięć nie znana
Wersja v2 - 70
Wersja v3 - 13
Wersja v4 -
![Załączony plik](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/zip.gif)
Wersja v5 -coś koło 1500 użyć
Wersja v6 - Generate Exp Table PHP - około 6000 użyć
Wersja v7 - Generate Exp Table v7
Użytkownik DarkGL edytował ten post 20.11.2011 13:13